Nyt just vituttaa!

  • 2 573 430
  • 12 172

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK




Pääkaupunkiseutu virallisesti koronan leviämisvaiheeseen. Rajoituksista kerrotaan huomenna klo 11.

Pelataanko siis huomenna (tai vähään aikaan) Nordiksella?


Jos hallista ei ole tullut tartuntoja niin se on yksi kaupungin turvallisimpia paikkoja eikä pidä sulkea. Baarit kiinni ja katsotaan sen jälkeen.

Toki.. jos 1kk olisi halli kiinni niin kasvaisiko 1kk kuluttua IFK:n katsoja ka? Jos sitten olisi turvallisempaa ja parempi tilanne Helsingissä.

Luin jutun että valtaosa tartunnoista on ilmeisesti maahanmuuttajien keskuudessa. Ja baareista tullut tartuntoja. Ehkä kaikki faktat olisi toivottua tarkistaa ennen päätöksiä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toki.. jos 1kk olisi halli kiinni niin kasvaisiko 1kk kuluttua IFK:n katsoja ka? Jos sitten olisi turvallisempaa ja parempi tilanne Helsingissä.

Harmi jos eivät huomista peliä saa pelata kun olisi varmasti ainakin hyvin lähelle "loppuunmyyty" halli.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeksi kun ravintoloille tuli aukiolo tiukennuksia niin meni muistaakseni reilu viikko ilmoituksesta siihen kun rajoitukset tuli voimaan.
Meillä on huomisen jälkeen ensi viikolla kaksi kotipeliä, sitä seuraava kotipeli on vasta 16.12. Ja sitä seuraava vasta joulun jälkeen.
Eli jos nyt jotain rajoituksia tulee niin aika hyvään aikaan IFKn kannalta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Varmasti pelataan. Rajoitukset ei astu samana päivänä voimaan. Kaksi seuraavaa kotiottelua voi siirtyäkin. Onpahan sarjataulukon seuraaminen helpompaa kun meiltä jää pari peliä välistä myöhempään ajankohtaan.


Juuri näin. Eiköhän uudet rajoitukset astu voimaan vasta maanantaina.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Onko tuo kotipelien siirtyminen ainoa vaikutus siis? Treenit ja muut saa jatkua (jos pidetään turvavälit, muah!)
Kyllä saa luonnollisesti jatkua. Kilpaurheilu rajattiin ulkopuolelle. Nämä koronatoimenpiteet ovat yhtä linjakkaita kuin Liigan kurinpito.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä luulen että IFK voi hyötyä tästä. Jos tartuntamäärät laskee niin ehkä joulu-tammikuussa katsojia saadaan enemmän kuin mitä siirrettyihin matseihin olisi saatu.

Silti.. matseissa ei ole tullut tartuntoja mutta hyvä että kyse on lyhyestä rajoituksesta.

Nuo opiskelu ja harrasteurheilurajoitukset varmaan tuovat hyvää tartuntamäärien osalta.

Toivottavasti baarit myös menee kiinni ja ravintolakapasiteettia lasketaan.

Toivon että joulu-tammikuusta alkaen Ifk saisi edes 4500 katsojaa matseihin, mieluiten 5000 katsojaa.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Meni sitten sekin fiilis illan pelistä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tästä tulee varmaan paskaa niskaan, mutta jollain lailla Saukkosen jutustelua on ihan kiva kuunnella silloin kun kertoo pelaajien taustoista jne. Ehkä johtuu vain perjantai-illan koomasta, työperäisestä. Selostajana onneton, siitä ei pääse mihinkään.

Kyllä Mertsi vituttaa nykyään kaikkein eniten.
 

F#21

Jäsen
Tästä tulee varmaan paskaa niskaan, mutta jollain lailla Saukkosen jutustelua on ihan kiva kuunnella silloin kun kertoo pelaajien taustoista jne. Ehkä johtuu vain perjantai-illan koomasta, työperäisestä. Selostajana onneton, siitä ei pääse mihinkään.

Kyllä Mertsi vituttaa nykyään kaikkein eniten.
Mä olen tottunut jo Saukkosen juttuihin niin ei jaksa niihin enää takertua. Ei tuo laadukasta ole, muttei siitä jaksaa valittaakaan.

Mertarannan osalta sama. Veikkaan että hänen imago on suurempi kuin taidot, niin joutuu sitten pelleilemään tuon mikin ääressä.
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erittäin ikävä putoamisonnettomuus F3:ssa. Kaveri putosi kolme metriä alas ja ensiapu paikalla. Pojat valitettavasti aika humalassa ja kaljaa katsomossa. Nyt kaikkea tsemppiä, että ei käynyt pahemmin. Hurjan näköistä!
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Vituttaa, ettei tälläiseen peliin saada maksimikatsojamääriä.

Täälläkin on jauhettu, että ”Jos HIFK pelaisi hyvin niin tuo 4800 katsojaa kyllä täyttyisi” tai ”Jos HIFK panostaisi hankintoihin niin katsojia olisi”.

7-1 ja 11-1 voittojen jälkeen ei saada perjantai-iltana 4800 katsojaa Tapparaa vastaan vaikka kentällä olisi ollut nyt useampi NHL-laina ja tulikuuma Lundell, jota olisi saanut ihastella.

Oli siis paskapuhetta. Ei auta vaikka pelaat hyvin tai hommaat tähtiä.

Tää kausi otetaan turskaa ja huolella. Lähtisin nyt suojelemaan kassaa vain täysillä, koska näköjään ne jää nyt kotiin, jotka on tottuneet tällä kaudella jäämään kotiin.

Ja siis en syytä muita. Minäkään en hallille voi mennä, kun on riskiryhmäläinen perheessä. Itse menisin, mutta liian vääntö neuvottelu vaimon kanssa.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Vituttaa:
- että Tuohimaa häviää aina vastustajan maalivahdille tasaisissa peleissä.
-tuomarilinja tänään, aivan liikaa jäähyjä molemmille joukkueille ihan pikkurikkeistä.
-Tappara/Tapola ja turhat maalien haastot. Eikö noista saa mitään seuraamuksia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa:
- että Tuohimaa häviää aina vastustajan maalivahdille tasaisissa peleissä.
-tuomarilinja tänään, aivan liikaa jäähyjä molemmille joukkueille ihan pikkurikkeistä.
-Tappara/Tapola ja turhat maalien haastot. Eikö noista saa mitään seuraamuksia.
Jep, sama kaikista. Ja noista täysin turhista haastoista, kun häviät sen, 2min jäähy (änärissä jo näin?).
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Vituttaa, ettei tälläiseen peliin saada maksimikatsojamääriä.

Täälläkin on jauhettu, että ”Jos HIFK pelaisi hyvin niin tuo 4800 katsojaa kyllä täyttyisi” tai ”Jos HIFK panostaisi hankintoihin niin katsojia olisi”.

7-1 ja 11-1 voittojen jälkeen ei saada perjantai-iltana 4800 katsojaa Tapparaa vastaan vaikka kentällä olisi ollut nyt useampi NHL-laina ja tulikuuma Lundell, jota olisi saanut ihastella.

Oli siis paskapuhetta. Ei auta vaikka pelaat hyvin tai hommaat tähtiä.

Tää kausi otetaan turskaa ja huolella. Lähtisin nyt suojelemaan kassaa vain täysillä, koska näköjään ne jää nyt kotiin, jotka on tottuneet tällä kaudella jäämään kotiin.

Ja siis en syytä muita. Minäkään en hallille voi mennä, kun on riskiryhmäläinen perheessä. Itse menisin, mutta liian vääntö neuvottelu vaimon kanssa.
En minä sinänsä ole huolissani katsojamääristä, syyt on selvät, ja normioloissa tänään olisi ollut se 7500-täysi tupa. Katsojia vie myös se, ettei hallilta enää saa lippuja, ja netistäkin hankalampi ostaa kuin normisti. Itse ostin eilen lipun, ja sekä E6 & E7 katsomoihin antoi molempiin yhden vapaan paikan. Joku tuossa mättää, kun järjestelmä antaa löhes eioota, vaikka varmaan toista tuhatta uupui vielä maksimimäärästä. Toki peleissä käyneet tietää, että tilaa kyllä riittää, mutta monille tuo voi olla syy stopata osto,kun kunnon paikkoja ei ole. Olen nyt itse maksanut aina oikean lipun hinnan, vaikka voisi mennä halvimmalla A-katsomoonkin.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Vituttaa toi IFK:n 2-2 tasoitusmaalin jälkeinen videotarkistus. Millä perusteella persenaama-Tapola oikein haastoi sen?
 

444

Jäsen
Vituttaa toi IFK:n 2-2 tasoitusmaalin jälkeinen videotarkistus. Millä perusteella persenaama-Tapola oikein haastoi sen?
Sillä perusteella, ettei ollut mitään hävittävää. Vaihtoehtoina joko tavallinen aikalisä tai sitten pidennetty aikalisä, jossa oli vielä pienen pieni mahdollisuus, että videolta löytyisi jotain. Onneksi videota ei jääty perinteiseen tapaan hieromaan viikoksi, vaan tilanne oli nopeasti käyty läpi.

Dick move joka tapauksessa, aiheutti lähinnä vitutusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös