HPK:n otteet runkosarjassa 2020–2021

  • 460 726
  • 5 448
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
RUOKANEN TEKI MAALIN.

LUE LISÄÄ HUOMISAAMUN HÄMEEN SANOMISTA!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
58 - 43

KERHON HISTORIAN SURKEIN PAKKIPARI
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
En ole vuosikausiin jättänyt matsin katselemista kesken itse matsiin liittyvistä syistä.

Nyt jäi kesken. On tässä muutakin tekemistä perjantai-iltana, kuin tuommoisen viihteen seuraaminen. Ja itse asiassa vaikkei olisikaan, niin keksisin. Räkisin vaikka kattoon.

Tää kattoon räkiminen on hyvä - voi sitten huomena klo 17 alkaa siivoilemaan kattoa.

Itse tosin aion S&M henkeen mennä huomenna hallille viemään rahaa, kun täytyy Hämeenlinnaan kuitenkin tulla ne renkaat vaihtamaan. Tosin jos on pakkasta, niin ei voikaan ajella ja sitten jää pelikin katsomatta. Toivottavasti on.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Tää kattoon räkiminen on hyvä - voi sitten huomena klo 17 alkaa siivoilemaan kattoa.

Itse tosin aion S&M henkeen mennä huomenna hallille viemään rahaa, kun täytyy Hämeenlinnaan kuitenkin tulla ne renkaat vaihtamaan. Tosin jos on pakkasta, niin ei voikaan ajella ja sitten jää pelikin katsomatta. Toivottavasti on.
Itse mietin jos veisin likat matsiin. Koronan tarttumisen vaaraa ei väkimäärän puolesta ole?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Itse mietin jos veisin likat matsiin. Koronan tarttumisen vaaraa ei väkimäärän puolesta ole?
Päätellen termistä likat, niin tuskin on vielä sellaisessa iässä olevia, että tuollainen touhu mitä tänään on kentällä nähty on heille vielä soveliasta. K-18 kamaa ja siinäkin ollaan rajoilla, että herkimpiä voisi varoittaa.
 

Letangi

Jäsen
Ilman muuta hallille. Sen verran pitää masokistin verta olla että paikan päällä täytyy huominen peli nähdä. Voi olla teidän rahoista kiinni valmentajan vaihto
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mertarannan mukaan Räsäsen ykkössyötöt ovat "tuskan paikka". Ei tarvinne edes hakamussutella.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Päätellen termistä likat, niin tuskin on vielä sellaisessa iässä olevia, että tuollainen touhu mitä tänään on kentällä nähty on heille vielä soveliasta. K-18 kamaa ja siinäkin ollaan rajoilla, että herkimpiä voisi varoittaa.
8 ja 11. Nuoremmalle siellä on aina Zamboni ja vanhempi voi vaikka räplätä puhelinta. Afrikassa keväällä -19 kairasivat kimppaan aina Ruudun koosteet itse esiin ja esittivät asiantuntevia kommentteja miten Kakko saadaan kuriin.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
8 ja 11. Nuoremmalle siellä on aina Zamboni ja vanhempi voi vaikka räplätä puhelinta. Afrikassa keväällä -19 kairasivat kimppaan aina Ruudun koosteet itse esiin ja esittivät asiantuntevia kommentteja miten Kakko saadaan kuriin.

Ainiin, olihan meillä Kairakin.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Itse mietin jos veisin likat matsiin. Koronan tarttumisen vaaraa ei väkimäärän puolesta ole?

Älä ny ainakaan omia viä! Toki tartuntavaara lienee pienempi kuin himassa, jossa räkää putoilee katosta, mutta kyllä hallille vieminen tässä vaiheessa taitaa jo poikia lastensuojeluilmoituksen...

Nyt kun Lukko johtaa kuudella maalilla ja on lopettanut luistelun niin kerhohan roikkuu ihan kohtuullisesti mukana. Kun nyt vaan ei roikota itteensä loppuun, että jaksavat vielä huomennakin antaa kaikkensa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Älytön kerroin Veikkauksella 7-1-tilanteella: 53!!!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nytkö ne alkoi pelaamaan siellä?
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ei mitään. Se oli ohipeli ja ulospuhallus. Näitä sattuu kaikille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös