Kukistetaan Korona – käytännön toimet Isomäen hallilla

  • 22 351
  • 147
Suosikkijoukkue
Ässät
Keskustelu rajoitustoimista, suosituksista ja muista koronaan liittyvistä käytännön asioista hallilla tulee varmasti tuottamaan täytettä palstalle. Itseäni ei ainakaan kiinnosta lukea tästä koko kautta muun keskustelun lomassa, joten yritetään erottaa keskustelu omaan ketjuunsa jo tässä vaiheessa.

Tässä pari poimintaa nykytilanteesta:
- Yleisökapasiteetti rajoitettu toistaiseksi 60-70%:iin, eli n. 4000 katsojaan
- Kertakäyttömaskeja on jaettu ainakin harkkamatseissa

Vinkkinä hallin henkilökunnalle sanoisin, että olisiko syytä miettiä, kannattaisiko joissakin kipupisteissä tehostaa ilmanvaihtoa? Lisäimu vessoissa (heheheheheh) tuskin olisi pahitteeksi? Entä anniskelutiskeillä / jonoissa? Ja muutenkin ilmastoinnissa ei varmaankaan kannata tänä aikana säästää. Käännetään siis nupit rohkeasti kaakkoon...
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
- joku sponssaamaan kaikille katsojille patamaskit. Vaikkakaan todellisesta hyödystä ei ehkä vieläkään ole vedenpitävää näyttöä, niin eiköhän tuo silti järkevää olisi. Olen varsin hämmentynyt jos tähän ei löydy yhteistyökumppaneita. "Päivän patamaskit tarjoaa Jorman kumi ja kello" - taatusti jäis mieleen.
- joka hiton kulmaan käsidesiä, yhtälailla sponssina
- Anniskelualueiden ruuhkaantuminen on suuri ongelma. Toisaalta väkeäkin huomattavasti vähemmän. Todella selkeät jonotusjärjestelyt tyylillä "lentokentän turvatarkastus" ? Jopa porilaiset ovat hyviä jonottamaan kunhan liikkuminen on hyvin ohjeistettua.

Ja sitten vielä - verkkokauppaan oma osio tuotteille, joissa seuralle jäävä siivu on maksimoitu. Maksaisin mielelläni jostain muustakin kun 67-klubista, mutta tukeminen on vähän siinä ja tossa kun siivut fanikamasta lienevät aika maltillisia Ässille ja suurin hyöty on toki tavarantoimittajalle. Nämä videotervehdykset ja playoff-liput olivat hyvä alku, mutta tuota kehitykseen. Vastikkeetonta tukea ei saa olla, mutta jotain "2020-2021 support never forget" -matskua myyntiin "maksa mitä haluat"-mallilla.
 

Titans

Jäsen
Ja sitten vielä - verkkokauppaan oma osio tuotteille, joissa seuralle jäävä siivu on maksimoitu. Maksaisin mielelläni jostain muustakin kun 67-klubista, mutta tukeminen on vähän siinä ja tossa kun siivut fanikamasta lienevät aika maltillisia Ässille ja suurin hyöty on toki tavarantoimittajalle. Nämä videotervehdykset ja playoff-liput olivat hyvä alku, mutta tuota kehitykseen. Vastikkeetonta tukea ei saa olla, mutta jotain "2020-2021 support never forget" -matskua myyntiin "maksa mitä haluat"-mallilla.

Verkkokauppa on muutenkin aika isojen uudistusten kaipuussa. Varsinkin mobiilissa todella toimimaton. Siellä on paljon tuotteita, joita ei enää löydy mallistosta ja muutenkin verkkokauppa kannattaisi uudistaa tähän päivään. Esimerkiksi "Seisomakatsomo-mallisto"-osio on kokonaan tyhjä, vaikka se löytyy isona menusta. Lisäksi kausikorttimyynnissä oleva Ässien oma verkkokauppa ei ainakaan ylipäätään toimi tällä hetkellä ollenkaan, mikä varmasti vie potentiaalisia asiakkaita pois.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
joku sponssaamaan kaikille katsojille patamaskit
Kun tulen Poriin katsomaan vieraspeliä niin en mitään patamaskia ole käyttämässä, ennemmin jonkun yrityksen logo siihen ja rahat pois!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kun tulen Poriin katsomaan vieraspeliä niin en mitään patamaskia ole käyttämässä, ennemmin jonkun yrityksen logo siihen ja rahat pois!
Kyllä mä olen sitä mieltä että vierasfaneja ei saa tässä tilanteessa päästää halliin. Luulisi silti jo ihan oman järjenkin sanovan että nyt ei matkustella.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Kyllä mä olen sitä mieltä että vierasfaneja ei saa tässä tilanteessa päästää halliin. Luulisi silti jo ihan oman järjenkin sanovan että nyt ei matkustella.

Saatoit jo tietysti tuossa lopussa vastata kysymykseen, mutta entäs muualla asuvat Ässä-fanit, jotka tulevat vaikkapa sukulaistensa synttäreille?

Että silleen...
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitenköhän seisomakatsomossa on suunniteltu turvavälien seuraaminen?
Omat paikat kaikille, eli joko vihdoin määrätään se seisomakatsomon paikka ihan virallisesti? Epävirallisestihan puolella meistä sellainen varmaan jo onkin. Olen joskus jopa kuullut, miten aikuinen ihminen vänkää "omasta paikastaan" seisomakatsomossa.

Kehitys kehittyy! Mä ja Mondie nyt ainakin varmaan siellä takarivissä.
 

J.H #21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Omat paikat kaikille, eli joko vihdoin määrätään se seisomakatsomon paikka ihan virallisesti? Epävirallisestihan puolella meistä sellainen varmaan jo onkin. Olen joskus jopa kuullut, miten aikuinen ihminen vänkää "omasta paikastaan" seisomakatsomossa.

Kehitys kehittyy! Mä ja Mondie nyt ainakin varmaan siellä takarivissä.
Eli ei voi valita omaa "paikkaa" joka peliin ja kavereiden kanssa ei voi olla matsista?
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Eli ei voi valita omaa "paikkaa" joka peliin ja kavereiden kanssa ei voi olla matsista?
Ei tartte valita kun sellanen on jo, ja kaverit varmaan osaavat itse päättää uskaltavatko tulla lähelle vai ei.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Mikä seuraaminen? Pitääkö ihmisiä joka hetki seurata? Joku järki ja vastuu on ihmisillä itselläkin.
Menee jo terveen järjen ulkopuolelle, jos seisomakatsomossa tarvitaan joka väliin tarkastaja. Tärkeintä on, että seisomakatsomossakin saa helposti olutta tauoilla. Maski naamalle, jos tuntuu turvallisemmalta, ja olutta nauttiessa on hyvä muistaa ottaa maski pois.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Päästetään ne joilla on vakiopaikka seisomakatsomossa sisään vaikka 10min aikaisemmin kuin ne joilla ei ole*. Meikäläinen on ainakin seissyt 30v samalla paikalla enkä kyllä halua sitä vaihtaa edes tälläisen vitun koronan vuoksi.

* Oikeastihan tuota on haastavaa valvoa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Saatoit jo tietysti tuossa lopussa vastata kysymykseen, mutta entäs muualla asuvat Ässä-fanit, jotka tulevat vaikkapa sukulaistensa synttäreille?
Näinhän tein. Ei täällä muutkaan matkustele, joten vietetään synttärit Teamsin välityksellä tänä vuonna. Hemmetin paska juttu, mutta minkäs teet.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllä mä olen sitä mieltä että vierasfaneja ei saa tässä tilanteessa päästää halliin. Luulisi silti jo ihan oman järjenkin sanovan että nyt ei matkustella.
Ei varmaan koskea Poria*. Mutta kyllähän esim. Raumallakin asuu muidenkin joukkueiden faneja kuin Lukon, niin he voivat silti käydä Raumalla katsomassa pelejä. Eikä tarvitse siis matkustella, eikä välttämättä silti huvita vastustaja-joukkueen maskia pitää. Aika kestämätön ratkaisu olisi tuon perusteella blokata pääsy halliin. Järkevämpi olisi todistus asuinpaikasta. Eli Raumalla asuva porilainen ei Isomäkeen pääsisi, mutta Äijänsuolle kyllä.

* Oletan ettei Porissa halua asua muut kuin porilaiset.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ei varmaan koskea Poria*. Mutta kyllähän esim. Raumallakin asuu muidenkin joukkueiden faneja kuin Lukon, niin he voivat silti käydä Raumalla katsomassa pelejä. Eikä tarvitse siis matkustella, eikä välttämättä silti huvita vastustaja-joukkueen maskia pitää. Aika kestämätön ratkaisu olisi tuon perusteella blokata pääsy halliin. Järkevämpi olisi todistus asuinpaikasta. Eli Raumalla asuva porilainen ei Isomäkeen pääsisi, mutta Äijänsuolle kyllä.

* Oletan ettei Porissa halua asua muut kuin porilaiset.
Noh, ehkä Satakunta voisi kuulua samaan pooliin. Tosin raumalla on suhteessa enemmän tartuntoja kuin Porissa, mutta kokonaisuutena Satakunta ja Pohjois-Karjala ovat olleet parhaita alueita Suomessa.

Ja kyllähän tuo leviää näillekin. Ikävä kyllä.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Saatoit jo tietysti tuossa lopussa vastata kysymykseen, mutta entäs muualla asuvat Ässä-fanit, jotka tulevat vaikkapa sukulaistensa synttäreille?

Että silleen...
Entäpä Kerhofanit, jotka tulisivat innolla katsomaan Ässät- HPK ottelua, ja joiden isät ovat aikoinaan olleet Rosenlewillä töissä?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Noh, ehkä Satakunta voisi kuulua samaan pooliin. Tosin raumalla on suhteessa enemmän tartuntoja kuin Porissa, mutta kokonaisuutena Satakunta ja Pohjois-Karjala ovat olleet parhaita alueita Suomessa.

Ja kyllähän tuo leviää näillekin. Ikävä kyllä.
Entä jos Saipa-fani asuisi Raumalla/Porissa ja haluaisi kyseisellä paikkakunnalla käydä katsomassa Saipan vierasmatsin, typeräähän tuo olisi blokata.

Toki maskipakko seuran toimesta, seura tarjoaa halukkaille maskin omalla logollaan, ellei sitä halua, niin pitää ovella esittää oma maski tai maskit?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Entäpä Kerhofanit, jotka tulisivat innolla katsomaan Ässät- HPK ottelua, ja joiden isät ovat aikoinaan olleet Rosenlewillä töissä?

Rosenlewin puimuritehtaalla vai Rosenlewin taimitarhalla?

Näkisin, että @korkki n määrityksen mukaan puimuritehtaan jälkeläiset vois tulla, mutta taimitarhan ei vois.

Että silleen...
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Rosenlewin puimuritehtaalla vai Rosenlewin taimitarhalla?

Näkisin, että @korkki n määrityksen mukaan puimuritehtaan jälkeläiset vois tulla, mutta taimitarhan ei vois.

Että silleen...
Puimurit menneisyyttä, taimet tulevaisuutta? Tervetuloa vaan kaikki, kaikkia tarvitaan.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Kyllä mä olen sitä mieltä että vierasfaneja ei saa tässä tilanteessa päästää halliin. Luulisi silti jo ihan oman järjenkin sanovan että nyt ei matkustella.
Luulen että joukkueesi seurajohto on eri mieltä vielä tällä hetkellä. Toki ottelussa täytyy pitää turvavälejä yms oli minkä tahansa joukkueen paita päällä.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Veikkaisin että seisomakatsomoon laitetaan tarroja "turvavälein", joiden kohdalla sitten "suositellaan" seisoskelemaan. Vähän samaan tapaan mitä UT:lla oli Karhujen pelissä penkeille laitettu. Varmaan seisomakatsomoon myös jaetaan nuo maskit.

Myyntipisteet ja vapaa liikkuminen sitten onkin se haastava paikka. Turvavälejä noudattamalla kun se kaljajono menee pahimmillaan torille asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös