Otteluseuranta 4.–5.9.2020

  • 35 047
  • 586

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ihan Dallasin näytöstä, paikat oli useampaankin maaliin. Hyvä että noustiin rinnalle, mutta oli jo katkaistavissa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Joo en mä tiedä enää. Joku vois vaan pistää mut koomaan ja herättää kun tää on ohi.
 

number91

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, SaiPa
En muista ihan hetkeen katsoneeni näin sairasta jääkiekkopeliä.
 

Ralph

Jäsen
No saatiinpa yksi jatkoaikakin tähän sarjaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Huh! Nyt on kyllä ihan 5/5 kiekkopeli. Pitäisi malttaa töitäkin tehdä tässä sivussa, kun yövuorossa olen.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Huhhuh. Taitaapa olla paras ottelu jonka olen näissä playoffeissa katsonut
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Olipa siinä Dallasilla vielä paikkaa ratkaista viime sekunneilla.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Aivan loistavaa kyllä. Siis tämä sarja kokonaisuudessaan. Järjettömän hyviä jengejä, luulen että molemmat pieksäisi tuon Pacific sarjan voittajan.

Ovathan nuo kuitenkin huumorijengejä helpossa Pacific-divarissa inflaatiopisteineen. Centralin herruus on aivan eri maata.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihan absurdia miten hyvä tuo Heiskanen on. Karvaa ylimpänä miehenä kiekon vastustajan siniviivalla, josta syntyy tuo tasoitusmaali. Täytyy myöntää, että pelkästään Hintzin ja Heiskasen takia olen ollut Starsin kelkassa mukana, mutta kyllähän Lindellin ja Kivirannan otteet sitoo sinne entistä tiukemmin kiinni.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi en ole sinänsä kummankaan fani ei tätä muuten kestäisi.
Vähän kuitenkin enemmän Dallasin puolella, kun Heiskanen siellä loistaa ja rikkoo ennätyksiä.
Toki kolme muutakin suomalaista auttaa asiaan.

Pistä nyt vaikka sitten hattutemppu Kiviranta!
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viihdyttävä peli saatiin..

Tulosveikkaus ei ihan osunut mutta toivottavasti sentään voittaja ja maalintekijä..
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tuskin tulee kovin pitkä jatkoaika, sen näköistä peliä että uppoaa aika nopeesti.

Näinpä.

Flyers-Islanders velttoilu oli melkoista kyttäämistä ja ei ihme että meni viimeeksi pari jatkoaikaa.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Totta se on, ”Game Seven, Hockey Heaven”!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös