Otteluseuranta 1.–2.8.2020

  • 23 684
  • 366

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mä olen ilmeisesti katsonut hieman eri peliä Pirneksen ja Mäkisen kanssa niiltä osin, että Sami Vatanen ei kyllä mielestäni mitenkään erityisen hyvin ole pelannut.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Mä olen ilmeisesti katsonut hieman eri peliä Pirneksen ja Mäkisen kanssa niiltä osin, että Sami Vatanen ei kyllä mielestäni mitenkään erityisen hyvin ole pelannut.
Samaa mieltä. Jotenkin laiskaa tekemistä ja kiekot pomppii viivassa.
 

Gemondo

Jäsen
Ei vielä. Mutta odotapas finaaleihin, niin pillit pysyvät taskussa ja asenne on "antaa poikien pelata".

Aivan kuten kuuluukin. Tai oikeastaan pillit olisi pitänyt jättää kokonaan kuplan ulkopuolelle.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ehkä tilanteen yleinen positiivisuus harhauttaa mutta peli tuntuu ihan korkeatasoiselta ja hyvätempoiselta.
 
Otin Viaplayn kanavapaketin tilaukseen, kun kerrankin on sauma valvoa ja katsoa pudotuspelikiekkoa. Tuote on kunnossa, mutta kylläpä tympii selostajien ja kommentaattorien kyvyttömyys puhua suomea. Myös nimet lausutaan Lundqvistia myöten englanninkielisesti. Sen lisäksi ”clousataan gäppejä”, on efforttii ja muuta.
Niemiseltä nyt ymmärrän tuommosen rouhean hokikielen, mutta mikä on puheammattilaisten Harjulan ja Mäkisen selitys?
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Mä olen ilmeisesti katsonut hieman eri peliä Pirneksen ja Mäkisen kanssa niiltä osin, että Sami Vatanen ei kyllä mielestäni mitenkään erityisen hyvin ole pelannut.
Juu, vain 0+1, +2 ja 3 vetoa. Ei se ole erityisen hyvin Vataselle kyllä kahteen erään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Siis oonko mä ihan pihalla? Eikö tuo canesin 2-0 tullut yv:llä ja ragsin kavennus tasakentällisin?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Juu, vain 0+1, +2 ja 3 vetoa. Ei se ole erityisen hyvin Vataselle kyllä kahteen erään.
Olkoot tilastot ihan mitä hyvänsä, mutta ei se mitenkään hyvin ole pelannut.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Mikä ihmeen Anti-Vatanen klubin kokous täällä oikein kokoontuu? Pelannut paria virhettä lukuunottamatta mainiota peliä mielestäni. Carolinan selostajat(katselen streamia) ovat ovat kehuneet Samin peliä vuolaasti ottelun aikana.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Trocheck 3-1.

E: menikin Staalin luistimesta. Necas maalintekijä.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lunkka pitää pystyssä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös