Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 626 182
  • 20 682

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Oiskohan Fraserin paluu kyseessä?
Itseasiassa aloin miettiä että Dirlandaan soittaminen kielii voittamista (voittobiisinä siis, duh) ja Järvinen taitaa olla ainoa järkevä puolustaja tällä haavaa tuosta viimeisestä mestaruusryhmästä jolla siis Liiga voitettiin.

1+1=2
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itseasiassa aloin miettiä että Dirlandaan soittaminen kielii voittamista (voittobiisinä siis, duh) ja Järvinen taitaa olla ainoa järkevä puolustaja tällä haavaa tuosta viimeisestä mestaruusryhmästä jolla siis Liiga voitettiin.

1+1=2
Ihan markkinamielessäkin olis hyvä väli tuoda kotimainen seuraavaksi. Ulkkareita tullut jo monta putkeen joten mikä tähän paremmin sopisikaan kuin oman pojan paluu ja nimikin on kaikkien jääkiekkoa seuraavien tiedossa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dirlandaa soi ig storyssa taustalla. Joko on Järvinen?

Ois kyllä jokakeväisen Järvisen paikka.

Tykkäisin henkilökohtaisesti paljon, vaikka miehen taso onkin parhaista ajoista pudonnut. Ja sitten samantien kotiutus parin vuoden pahvilla, kiitos. Vaikka optio vielä päälle. Onhan sitä muailmaa jo kierretty.

Ehkä tässä tällä kertaa on enemmän kuin fantasiahuhua, mutta en silti usko ennenkuin näen.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Kaks Järvistä ja Honka niin kausi voi alkaa..

Järvinen-Honka
Järvinen-Larsson
Ivarsson-Viro
Bohm
Anttalainen-Rafkin
Laitamäki-Pulli

Ei ihan taida tapahtua villeimmissä unelmissakaan.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Järvisen Matti...Kelpaisi mulle vaikka ihan ykkösen keskelle näillä laitureilla..

Siinä tapauksessa mikä jottei. Mutta en kyllä näe kahdenkaan pakin saapuvan enää, ellei siellä ole päätetty lyödä all in.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Onhan tämä tapa tiedottaa pitkästä aikaa ihan huikea! Joukkueesta on muodostumassa taitava ja jalkava. Varsinkin jälkimmäinen muutos tuo ainakin raikkautta viime vuosiin. Comrie olisi lähtökohtaisesti kova kiinnitys, mutta itse toivoisin pakin olevan Joonas Järvinen. Mä oon niin vanhanaikainen, että haaveilen siitä, että pelaavassa kokoonpanossa on se 6-8 Turkulaista pelaajaa.

Ortegan ja Ishakovin kaltaiset pikkuväkkärät on vastustajilla vittumaisia puolustaa. Väkkäryyden ja ketteryyden ansiosta näitä pelaajia joutuu väkisinkin rikkomaan boxin arvoisesti. Huikeeta! Saa jatkaa
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Joku sellainen Aleksandr Karelinin näköinen ja kokoinen jermu vielä puolustuksen niin eiköhän peräpää olisi valmis. Pysyyköhän muuten em. herrasmies luistimilla?
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos tuota Tepsin ensi kauden joukkueen hankintapolitiikkaa on yhtään seurannut, niin pitäisi olla selvää, että mitään Järvistä tai Fraseriä sinne ei olla hommaamassa. Kyllä tässä on nyt selkeästi rakennettu uutta joukkuetta katse tulevaisuudessa eikä menneisyydessä. Olisi valtava yllätys sainata tässä kohtaa joukkueeseen nostalgiasyistä joku kovaa palkkaa nostava parasta ennen päiväyksensä ohittanut fanien vanha suosikki.

Eikös Kallio itse muotoillut sen jotenkin siihen tyyliin, että haetaan pelaajia, jotka haluavat mennä eteenpäin ja joille ei riitä pelkästään se, että saa pukea kasvattajaseuran paidan päälleen. Jos tämän jälkeen sitten hommattaisiin Järvinen jäähdyttelemään kasvattajaseuran paitaan niin olisihan se jättiyllätys. No, en tiedä onko täällä vakavissaan kukaan Järvisestä puhunutkaan. Kai se Järvisen huhuilu on enemmän sellainen vitsi, jonka hauskuus perustuu siihen, että sen toistaa tarpeeksi monta kertaa.

Mikko Koivu lienee poikkeus, joka voitaneen ottaa jos on saatavilla. Periaatteessa muutkin vastaavankaltaisen nhl-uran tehneet pelaajat kelvannevat taantuneinakin jos nostalgiayhteys Tepsiin löytyy. Toki nyt tällä hetkellä ei ole muita tuollaisia pelaajia olemassa kuin Koivu. Viimeksi tällainen kotiutus oli Tallinder. Järvinen ja Fraser ovat kuitenkin kertaluokkaa Tallenia huonompia pelaajia. Sellaisia tuonne tuskin halutaan jäähdyttelemään.
 
Viimeksi muokattu:

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Järvinen olisi mieluisa paluumuuttaja Turkuun. Tai sitten se on Comrie. Tai sitten Kankaanperä tai Marttinen. :P
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Itse olen niin tyytyväinen jo julkaistuun joukkueeseen, ettei enää ole kovia odotuksia ole maanantain hankinnalle. En enää tähän ryhmään hankkisi esim. Järvistä. Järvinen saa mun puolesta rauhassa kytätä Kiinan diilejä ja hakea pelituntumaan muualla. Fraser voisi mennä pienessä roolissa esim 7 pakkina.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Järvinen-Honka
Järvinen-Larsson
Ivarsson-Viro
Bohm
Anttalainen-Rafkin
Laitamäki-Pulli

Ei ihan taida tapahtua villeimmissä unelmissakaan.

Juu ei tule tapahtumaan. Bohm tulee SHL:stä istumaan penkille ja Ivarssonille luvattu vastuu olisi 3. pakkiparissa. Mistä muuten tämä Honka huhu on oikeen saanut alkuunsa? Miksi tulisi Turkuun?
Olisiko hyökkäys jotain tällaista:

Ortega- Iskhakov -Korpikoski
Nurmi-Pärssinen-Pajuniemi
Kestner - Jasu - Ibragimov
Janatuinen-Wirtanen-Kuru

Tietty Mikko Koivu menisi tuohon vielä mukavasti tai herra X, mikäli sellaista vielä haetaan.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Jos lähteeni tiedot pitävät paikkansa, sieltä tulee isokokoinen puolustava puolustaja - vähän eksoottinenkin tapaus ja kaikki kulttipelaajan ainekset olemassa. Tykkää jaella (avojään) pommeja ja hanskatkin putoavat tarvittaessa. Pelaa yksinkertaisesti vahvuuksillaan. En usko, että tulee TOP4 pareihin, vaan on enemmän kolmosparin jyrä. Harvinaisen kettumainen puolustus vastustajan kannalta tulee kyllä TPS:llä olemaan ensi kaudella. Siellä saa oikeasti olla vastustaja koko ajan hereillä ja maalinedusta pidetään puhtaana - onneksi tähän epäkohtaan on puututtu viime kaudesta oppineena.

Ivarsson - Larsson
Bohm - Viro
Maanantain vahvistus - Rafkin
Anttalainen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös