Ihmisiä ketkä voisivat palata julkisuuteen

  • 9 509
  • 88

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Yhtä hyvin olisi tosiaan voinut mainita Jukka Laaksosenkin ja Se on siinä - ohjelma oli aikansa kultaa ja timangia. Jukka Laaksosen ja muut Huuliveikot tapaa Tahkolta ainakin kesäisin =P
Aiettä, legendaarinen Se on siinä.

Muistan myös et Laaksonen ja Kaskilahti teki jonkun kolmannen huumorisarjan Pulkkisesta tutun häslääjän eli Jari Salmen kanssa, jossa piruiltiin noh... poliitikoille ja urheilijoille. (ainakin muistan jonkun jakson kattoneeni jossa Matti Vanhanen sai osansa kuittailuista halutessaan jossain ravintolassa vain Valion maitoa.)
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Aiettä, legendaarinen Se on siinä.

Muistan myös et Laaksonen ja Kaskilahti teki jonkun kolmannen huumorisarjan Pulkkisesta tutun häslääjän eli Jari Salmen kanssa, jossa piruiltiin noh... poliitikoille ja urheilijoille. (ainakin muistan jonkun jakson kattoneeni jossa Matti Vanhanen sai osansa kuittailuista halutessaan jossain ravintolassa vain Valion maitoa.)

Kolmen kopla keksintöjen äärellä | YLE TV2 | yle.fi tämä olikin päässyt kokonaan unohtumaan...
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Kyllä pitää taas hävetä teidän puolesta. Ihan kukkuehdotuksia suurin osa. Yrittäkää nyt edes pikkuisen.
- HPR paluu kieltämättä olisi aika kutkuttava. Ei kai ne Sarasvuonkaan bisnekset niin hyvin mene, että kieltäytyisi?
- Levyraati pitää saada takaisin.
- Jukka Lindström, taitaa olla paluuta tekemässä, mutta meneekö hukkaan johonkin paskaan?

VILLI KORTTI!!!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
- Levyraati pitää saada takaisin.
Tämä olisi muuten hyvä idea, mutta ei ole Klasua ja kumppaneita enää. Voin vannoa että paneeli täytettäisiin tänä päivänä kaikenmaailman vitun Cristal Snoweilla, Tuure Boeliuksilla, Vappu Pimiöillä ynnä muilla paskeilla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä Hannu Karpoa kaivattais. Kikan pikkutuhmia Madonna plagiaatteja oli pikkukossina kiva katella kans. Ja Nasse-Setä vähän kossupäissään pistään äipän pikkuperkeleet ruatuun. Esko Nikkaria puolestaan kuuntelisi koska vaan ja missä vaan. Sen kanssa olis ollu niin hienoa ottaa kossua saunassa. Mutta jos yksi pitäs valita niin kyllä se olis Karpo.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Esko Nikkaria
Oulussa on taksikuski, joka on kuin ilmetty Esko Nikkari. Ei kukaan voi olla niin samannäköinen ja oloinen, eli Nikkari on tehnyt elvikset ja elelee edelleen. Kerran heräsin la-aamuna klo 14 jälkeen kotoani kun ovikello soi. Kuumotuin, en yleensä avaa. Olin siirtynyt teleportaatiolla baarista kotiini eli kännissä taksin kyydissä. Esko Nikkarihan se siellä. En ollut aiemmin sitä tavannut ja ihmettelin että mitä ihmettä, Esko Nikkari mun oven takana! Avasin oven, vaikka yleensä en olisi avannut Olin jäänyt 10 e velkaa, kun en ollut vaan osannut maksaa kaikkea, niin olin sopinut antaa rahat seuraavana päivänä. Kaivelin jostain 20 e sille ja eskonikkarimaisesti se kiitti nyökäten ja lähti menemään.

Tuosta neljän vuoden päästä eli viime vuonna istuin sen kyydissä matkalla rautatieasemalle. Mietin että tunnistaakohan se, muistaakohan. Olin siinä kuitenkin vaan kuin en olisikaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Niin paljon nostalgiaa. Mutta on parempi, että suurin osa vanhoista ei tee paluuta, koska se olisi vain noloa. He elävät vain ihmisten mielessä, jotka elivät tiettyä aikaa. Mutta tämä onkin vain huumoriketju, joten Evil-nimimerkki eka sivulla, älä ole aina niin vakava ja muka-ilkeä. Kaikki huomaa tuon sumuverhon läpi, että olet ihan mammanpoika ja hyvä niin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jaakko Teppo. Ei muuten veljestä kuulunut mitään aikoihin. Olin aivan satavarma että kasvaa jo horsmaa. Hengissä näyttää olevan. Ja eikä oo kun 67v. Olsin kuvitellut että kuollut joskus kymmenen vuotta sitten iässä 70+.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jaakko Teppo. Ei muuten veljestä kuulunut mitään aikoihin. Olin aivan satavarma että kasvaa jo horsmaa. Hengissä näyttää olevan. Ja eikä oo kun 67v. Olsin kuvitellut että kuollut joskus kymmenen vuotta sitten iässä 70+.
Oon käynyt Jaakko Tepon talon edustalla kylässä. Asui lähellä mua. Kyselin meidän pubivisajoukkueeseen. Ei lähtenyt.

Jaakon pojan Iljan bändi Dusha Piteran CD onpi minulla. Nimikkobiisi etenkin on hieno.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon käynyt Jaakko Tepon talon edustalla kylässä. Asui lähellä mua. Kyselin meidän pubivisajoukkueeseen. Ei lähtenyt.

Jaakon pojan Iljan bändi Dusha Piteran CD onpi minulla. Nimikkobiisi etenkin on hieno.
Onko tietoa miksi Jaska ei enää hauskuuta tuulipukukansaa? Terveysonkelmia?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kyllä Karpon allekirjoitan. Ja Tapio Suomisesta pidin kovasti selostajana, kelpaisi.

V.Avellan juuri tuli tänään vastaan LinkedInissä, jonkun videon oli postannut - en katsonut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Viivi Avelan
Aisssaattana taas. Kyllä. Aika herkkukinkku. Joskus kauan sitten oli Seiskassa kuva missä Viivi pyllisti kireissä farkuissa kadulla ja gepardikuvioiset stringit näkyi selvästi. Se lehti säilyi duunipaikkamme paskahuussissa iät ja ajat.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onko tietoa miksi Jaska ei enää hauskuuta tuulipukukansaa? Terveysonkelmia?
Sai jotain 25 vuotta sitten aivoinfarktin. Pääsi tai joutui sairauseläkkeelle. Ei hänestä sitä varsinaisesti huomaa. Niin kuin joistakin vastaavan kokeneista.

En taida kaivata ketään. Paitsi Janina Fry saa palata milloin vaan <3
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En taida kaivata ketään. Paitsi Janina Fry saa palata milloin vaan <3
Jonkun aasinsillan kautta tuli mieleen Janinasta Baywatch. Shauni ja Caroline. Eli Erika Eleniak ja Yasmine Bleeth. Oon muuten varmaan vetänyt ekat näpit aikanain Erikan playboy kuville. Tämänhän te halusitte tietää, vai oonko väärässä...?
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Itse en edes käy katsomassa miltä nuoruuden upeat ja seksikkäät naiset näyttävät nykyään. Parempi pitää kiinni niistä nuoruuden upeista mielikuvista ja jatkaa matkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös