Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 478 049
  • 21 692
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
On kyllä omaan silmään pääkameran kuva illasta toiseen jotenkin tosi rankalla kädellä pakattua, ts. epätarkkaa. Mielestäni tässä ollaan menty huonompaan suuntaan niistä toissa syksyisistä lähetyksistä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@Telia, Lukko - Ilves -pelissä 2-0-maalina on 1-0-maaliklippi eikä 2-0 -maalista ole pätkää ollenkaan. Olisko kausi pikkuhiljaa siinä vaiheessa, että teidän klippibotit vois toimia? Tä?

edit: klippi löytyi kikkailemalla. Voisitte kuitenkin kertoa myös Liiga-organisaatiolle mistä nämä löytyy. Voisi kuvitella, että olette jossain tekemisessä keskenänne.
 
Viimeksi muokattu:

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
@Telia, Lukko - Ilves -pelissä 2-0-maalina on 1-0-maaliklippi eikä 2-0 -maalista ole pätkää ollenkaan. Olisko kausi pikkuhiljaa siinä vaiheessa, että teidän klippibotit vois toimia? Tä?

edit: klippi löytyi kikkailemalla. Voisitte kuitenkin kertoa myös Liiga-organisaatiolle mistä nämä löytyy. Voisi kuvitella, että olette jossain tekemisessä keskenänne.

Ootko tietoinen, että Telia taisi korjata luunsa täältä kokonaan?

Että älä suotta odottele vastausta. Tai ainakaan älä pidättele hengitystä sitä odotellessa, voi käydä kylmät. Toki voihan sieltä tullakkin, mikä tahansa on mahdollista kun on kyse Teliasta, se tässä on ainakin opittu.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulemma hyvin toimii, tänään kauppareissulla huvikseni Tellun lippatukkaa härnäsin hetken ohimennen kyselin. Ei ongelmia ja paranee vaan koko ajan oli saate.

Tosi fiksua mennä härnäämään jotain työntekijää, joka tuskin edes hoitaa teknisen puolen asioita. Varmaan abaut 98%:lla toimiikin. Jos Telian päälähetyksissä olisi jatkuvasti ongelmaa, niin eiköhän täälläkin vinguttaisi vähän eri volyymilla.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Tosi fiksua mennä härnäämään jotain työntekijää, joka tuskin edes hoitaa teknisen puolen asioita. Varmaan abaut 98%:lla toimiikin. Jos Telian päälähetyksissä olisi jatkuvasti ongelmaa, niin eiköhän täälläkin vinguttaisi vähän eri volyymilla.

Käytin kyllä sanaa härnääminen, mutta se tarkoitti siis ohimennen kyselyä tilauksesta ja mitä rahalla saa ja miten toimii. Käsittääkseni ne sitä varten siellä patsastelee kauppojen auloissa. Jos ei, niin sitten olen ymmärtänyt jotain väärin.

Härnäämis sana tuli mieleen siksi, ettei kyllä ole aikomustakaan tilata Telialta mitään kunhan renkaita potkin.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käytin kyllä sanaa härnääminen, mutta se tarkoitti siis ohimennen kyselyä tilauksesta ja mitä rahalla saa ja miten toimii. Käsittääkseni ne sitä varten siellä patsastelee kauppojen auloissa. Jos ei, niin sitten olen ymmärtänyt jotain väärin.

Härnäämis sana tuli mieleen siksi, ettei kyllä ole aikomustakaan tilata Telialta mitään kunhan renkaita potkin.

Tämä selvä, sana härnääminen kuulostaa mun korvaan vähän eriltä, mutta en ole mikään sanaseppo. Kauppojahan ne siellä hieroo, ja hoitaa myös tavallista asiakaspalvelua, ja hieroo sen jälkeen kauppaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Nyt täytyy kyllä sanoa, että toiminta nimeä myöten. Ei hetkeen naurattanut näin makeasti!

Ei pahalla sitten ps.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Pari ongelmaa, kun selaimella (Chrome) yritän käynnistää pelin alusta, kun se on livenä menossa tulee vajaa sekunnin pätkä livelähetystä ja on riski tuloksen spoilaantumiseen. Tapahtuuko tämä muillakin?

Toinen ongelma, ilmeisesti kännykälle on sovellus päivittynyt ja nyt en löydä kohtaa mistä voisin aloittaa pelin alusta, kun se on käynnissä. Onko vinkkejä mistä sen löytää?
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt kun on liiga-paketti + Viasat jääkiekko hintaan 29,90€/kk niin mikähän lie hinta kun Liiga päättyy ja NHL pudotuspelit jatkuu. Varmaan normi viasat paketti eppäilen.
Yleensä yhdistelmäpakettien hinnat eivät muutu liigan kesätauon aikana ollenkaan. Toki jos ei ole määräaikainen sopimus, niin sen voi itse katkaista kesän ajaksi.

Näin oli ainakin viime vuonna. En huomannut katkaista kesäksi pakettia heti, niin meni normi hinta, vaikka kumpaakaan sarjaa ei pelattu.
Tätä ei tietenkään myydessä kerrottu, toki varmaan jostain ehdoista löytyy.
Mutta itse pitää olla aktiivinen, jos ei halua tyhjästä maksaa.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toinen ongelma, ilmeisesti kännykälle on sovellus päivittynyt ja nyt en löydä kohtaa mistä voisin aloittaa pelin alusta, kun se on käynnissä. Onko vinkkejä mistä sen löytää?
Minulla androidin uudessa sovelluksessa kun etusivun pelikuvakkeesta painaa, tulee ensin pieni valikko:
"Ohjelmaopas

Katso alusta

-› Katso"

Ja kun aloittaa katsomisen, kuvaa nappaamalla saa toistopalkin esiin ja alla on vielä oma näppäin "<- Katso alusta"

Muutenkin olen ollut tyytyväinen Telian Liiga-palveluun. Kärppäpelit pelkästään, kuva kännykästä gen1 Chromecastiin, yhteytenä Telian 4G jaettuna wlanin yli kotona. Kerran on kahden kuukauden aikana toisto katkennut, sekin alkoi toimimaan uudestaan kertayrityksellä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Erätaukokelloa en ainakaan huomaa Jyväskylän pelissä.
 

hockey10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt kun on liiga-paketti + Viasat jääkiekko hintaan 29,90€/kk niin mikähän lie hinta kun Liiga päättyy ja NHL pudotuspelit jatkuu. Varmaan normi viasat paketti eppäilen.
Mulle sanottiin ainakin, että kesän ajan tossa Liiga + Viasat Jääkiekko - paketissa näkyy Viasat Kullan sisältö (arvo 39,95/kk). Mun mielestä ihan järkevä, en itse meinaa irtisanoa kesän ajaksi.
 

ditrim

Jäsen
Hämeenlinnassa Karjalainen vs. Vartiainen-tappelu ja kuvaruudussa näytetään irvistelevää Philippe Cornettia. Iso kiitos ohjaajalle!
Muutenkin on zoomi niin pohjassa ettei voi olla jääkiekkoihmisen kuvaamaa/ohjaamaa. Zempatkaa Telia, me maksetaan tästä!
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kappas. Liigastudiossa keskitytään taas HIFK:hon. Mites sattuikin.
Omat värilasit saattaa hämätä mutta omasta mielestä aika perusteltua?

Heikko alkukausi, nyt kaikissa kuntopuntareissa TOP3 ja suunta on ylöspäin kevättä kohden. Lisäksi Sallinen ketä siinä erityisesti nostettiin esille on neljän ottelun maaliputkessa ja tehnyt 5+5 tämän kuun peleissä ja muutenkin pelannut hyvää kautta ja on noussut todelliseksi kapteeniksi joukkueelle joka on ollut sekaisin.

Olen pääosin seurannut vaan HIFK:n vieraspelejä Telian kautta eikä ainakaan niiden perusteella IFK:tä ole mitenkään suuresti nostettu esille. Tämä Sallisen nosto ja aikasemmin Luttinen, muuta en nyt tähän hätään muista.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensimmäistä kertaa itselläni kuvanlaadullisia ongelmia. Ässät - Lukko eikä 1. erän jälkeen ole kuva pysynyt kuin hetkittäin priimana. Yhteys ulkomaailmaan muuten ok. Mitenkäs muilla?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Ensimmäistä kertaa itselläni kuvanlaadullisia ongelmia. Ässät - Lukko eikä 1. erän jälkeen ole kuva pysynyt kuin hetkittäin priimana. Yhteys ulkomaailmaan muuten ok. Mitenkäs muilla?
Käytin nyt vihdoin ja viimein syksyllä saamani pelipassin tähän Ässät-Lukko-peliin. Kuvanlaatu on ollut sysipaska koko ottelun ajan, mutta luulin sen johtuvan omasta yhteydestäni. Mistä se varmasti osittain johtuukin. En silti ole vakuuttunut tästä palvelusta vieläkään. Tästä eteenpäinkin katson vain sen, minkä ilmaiseksi näkee.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Käytin nyt vihdoin ja viimein syksyllä saamani pelipassin tähän Ässät-Lukko-peliin. Kuvanlaatu on ollut sysipaska koko ottelun ajan, mutta luulin sen johtuvan omasta yhteydestäni. Mistä se varmasti osittain johtuukin. En silti ole vakuuttunut tästä palvelusta vieläkään. Tästä eteenpäinkin katson vain sen, minkä ilmaiseksi näkee.

Joo, en minäkään tästä maksaisi :)
Ensimmäinen erä - kuten aiemmatkin pelit - meni ongelmitta, nyt kuvanlaatu vaihtelee ihan jatkuvasti. Paska mikä paska.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös