Jatkoajan KesäRinki – suunnitteluketju

  • 6 384
  • 78
Tila
Viestiketju on suljettu.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tarkoituksena olisi järjestää ensi kesänä tapaaminen kaikille jatkoaikalaisille jossain PK-seudulla. Tapahtuman kulku lyhyesti olisi varmaan tällainen: Aluksi kaikki tyhjentävät repullisensa ringissä ja sen jälkeen vähintään ryömimään kykenevät siirtyvät johonkin anniskeluravintolaan tapaamaan myös niitä hienohelmoja, jotka eivät kesäkuisessa räntäsateessa tarkene pihalla juopotella.

Tapahtumalle pitäisi vain keksiä vielä aika ja paikka. Tai no ajankohta on lauantaina joko 6.6. tai 13.6. varmaan joskus iltapäivästä alkaen.

Mutta paikkaehdotuksia toivoisin tietyillä reunaehdoilla:
  • Ulkona (puistossa) järkevästi rautatieasemalta julkisilla saavutettavissa AB-alueella
  • Mielellään jonkunlaista suojaa sadekuuroja varten (jos sataa kuin Esterin sieltä niin sitten pidetään kokonaan sisätiloissa).
  • Lähistöllä pitäisi sijaita mielellään kohtuuhintaisia anniskeluravintoloita (jonne kehtaa mennä vaikka pussikaljoittelun aikana hieman rähjääntyisikin).
Kontulaa minulle jo ehdotettiinkin (täyttää hyvin ehdot). Vastaava omalta asuinalueeltani olisi Jokiuoman puisto (Louhelan aseman lähellä), mutta sieltä on jonkin verran matkaa Myyrmäen anniskelupaikkoihin. Muuten toki kiva puistoalue. Suomenlinnahan on toki suosittu paikka tällaisiin, mutta mielummin jätän sen väliin, tullut siellä ihan tarpeeksi monta kertaa oltua ja sieltä ei pääse ryömimällä junaan/taksiin kun pakko käyttää lauttaa ensin. Kaivopuisto toki myös kiva paikka, mutta lähistöltä löytyvät anniskeluravintolat eivät sitten ole halvimmasta päästä.

Kunhan hyviä ehdotuksia tullut tarpeeksi niin pistän äänestyksen pystyyn ja valitaan voittaja. Ketjuun saa toki myös perustella miksi jompikumpi mainitsemistani päivämääristä olisi parempi kuin toinen, mielellään valitsen sellaisen, että mahdollisimman moni pystyisi osallistumaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tapahtuman kulku lyhyesti olisi varmaan tällainen: Aluksi kaikki tyhjentävät repullisensa ringissä
Tässä olis nyt läpisyöttö Johnnylle ja tyhjä maali. Mutta herrasmiehenä päätän vielä jakaa vastuuta enkä nyt viimeistele.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kesä on aika hektistä aikaa, enkä itse kyllä pääse paikalle mitenkään, mutta jos jonain keväällä järjestetään joku Jatkoajan kiekkoturnaus, niin ehdottomasti nostan hokkarini pois naulasta ja kaivan varaston uumenista hämähäkinseittisen varustekassini ja saavun lyömään mustaa yläläskiin.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkoitus olisi olla Suomessa noihin aikoihin. 5.-7.6. on kuitenkin Rockfest Tampesterissa, joten se viikonloppu menee siellä. Tuo seuraava kyllä olisi varmaan ihan sopiva, tosin sitten tulee mukana varmaan vaimokin. Englantia siis joutuu vääntämään jos hänelle haluaa jotain puhua, mutta eipä se puhuminenkaan pakko ole. Ja muutaman ryypyn jälkeenhän jokainen puhuu vähintäänkin täydellistä englantia.

Mutta ei tätä aikataulua nyt mun takia tarvitse suunnitella. Eikä ole vielä edes varmaa tuleeko matkustussuunnitelmista yhtään mitään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää ei taida olla semmonen "arvaa kuka" glory hole miitti? Kaverin puolesta kyselen. No ei se mitään. Messissä silti 98% varmasti, ja mulle käy ihan kaikki paikat. Mitään ehdotusta ei ole. Pääasia kunhan saa vetää märkää.

Eri ketjun asiaa, mut joskus ois siisti järkätä semmonen miittinki missä ollaan koko viikonloppu. Siis kaikki lyö kolehtiin muutaman kympin ja sillä vuokrataan joku paikka viikonlopuks. Kuka sieltä selviäis hengissä ja ilman verestäviä peräpukamia, kruunattaisiin vuoden jatkoaikalaiseksi. No, ehkä sitten parin vuoden päästä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eri ketjun asiaa, mut joskus ois siisti järkätä semmonen miittinki missä ollaan koko viikonloppu. Siis kaikki lyö kolehtiin muutaman kympin ja sillä vuokrataan joku paikka viikonlopuks. Kuka sieltä selviäis hengissä ja ilman verestäviä peräpukamia, kruunattaisiin vuoden jatkoaikalaiseksi. No, ehkä sitten parin vuoden päästä.
Tämmöisessä heti messissä. Liukkaria kehiin vaan, eiku.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Uskaltasko tänne postata oman kuvan...? Joku saattas runkata ja sit Jumala suuttua...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eiköhän nuo ajankohdat vapaaksi kehitellä ja jonnekin Kontula hoodseille ryömimään. Hauskaahan se ei tule olemaan, mutta pahempiakin juttuja on tapahtunut elämässä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hävettää jo valmiiks, mutta katsokaa ja kavahtakaa: Johnny B. Goode. Ei ihan tuore kuva. Miltei samalta samalta näytän nykkin.
 

Liitteet

  • jbg.jpg
    jbg.jpg
    152,8 KB · kertaa luettu: 459
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hävettää jo valmiiks, mutta katsokaa ja kavahtakaa: Johnny B. Goode! (Oon tässä muuten suorittamassa rangaistusta) Ei ihan tuore kuva. Miltei samalta samalta näytän nykkin.
Muistan ton selfien. Oli synkkä yksinäinen ilta. Oltiin riidelty juuri ja sanoit, että jäät asumaan tonne. Tuohan on siis kokovartaloselfie, mut nyt sitä on leikattu ovelasti. Oikeesti siinä ei oo housuja jalassa ja kuvassa näkyy pikkupikku muurahaiskarhu etsimässä koloaan. No anyway. Lähetit sillon ton kuvan mulle, ja enhän mä voinut muuta kun leppyä tommosen nallekarhun edessä ggrauh.
 

Glove

Jäsen
On tuo Kontula ja koko Helsinki vaan niin kaukana täältä keskikohdasta katsottuna, ettei voi luvata mitään. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hävettää jo valmiiks, mutta katsokaa ja kavahtakaa: Johnny B. Goode! (Oon tässä muuten suorittamassa rangaistusta) Ei ihan tuore kuva. Miltei samalta samalta näytän nykkin.
Isä, sinäkin kirjoittelet tänne. Tai siis saanhan sanoa sinua isäksi, vaikka et montaa vuotta minua vanhempi liene?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Isä, sinäkin kirjoittelet tänne. Tai siis saanhan sanoa sinua isäksi, vaikka et montaa vuotta minua vanhempi liene?
Kai jummarrat että oot nyt kuvan velkaa koko veljeistölle?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kirjoitatte googlen kuvahakuun ruma läski. Sieltä löytyy paljon kuvia minusta.
Kun kirjoitatte samaiseen hakuun ”tuulennussima vinkuheinä” näette minut.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tarkoitus olisi olla Suomessa noihin aikoihin. 5.-7.6. on kuitenkin Rockfest Tampesterissa, joten se viikonloppu menee siellä. Tuo seuraava kyllä olisi varmaan ihan sopiva, tosin sitten tulee mukana varmaan vaimokin.
Tuohan ratkaisee jo aikataulun ellei tuolle aiemmalle viikonlopulle ilmaannu jostain puolustajia. Ehtisivät ylioppilaatkin toipua juhlistaan viikon kauemmin.

Kontulalle ääni täältä. Toinen mahdollinen vaikka Tokoiranta.
Tokoinranta on muuten hyvä idea. Otetaan äänestykseen mukaan.

On tuo Kontula ja koko Helsinki vaan niin kaukana täältä keskikohdasta katsottuna, ettei voi luvata mitään. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Eikö kaikilla ainakin täysikäisillä ole pk-seudulla kavereita, joiden luokse mahtuu sohvalla kännissä makaamaan viikonlopuksi? Ainakin omista kavereista varmaan puolet lähti tänne heti lukion jälkeen ja loput (kuten minä) sitten valuneet tänne päin töiden perässä myöhemmin.
 

Barney

Jäsen
Kirjoitatte googlen kuvahakuun ruma läski. Sieltä löytyy paljon kuvia minusta.
Kirjoitin ja google tarjosi ensimmäisenä Arttu Lindemania. Tuli vähän hymähdettyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös