To 19.12.2019 Jokerit - Lokomotiv Jaroslavl

  • 16 946
  • 270

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nelliiii! Haastakaa paskat! 2-1.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ikävästi hyvä flow päättyi hylättyyn maaliin. Maalin hylkäys oli huumorituomio. Ryby itse kolaa Joensuun päälle.

Onneksi meillä on Mr.Helsinki joka antoi uutta virtaa lopun maalillaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se on oikein mukavaa, että viihdytte porukalla seuraamassa parasta lätkää, mitä Suomessa pelataan. Oli se sitten paikanpäällä katsottuna tai Viasatin palveluiden kautta.

Kiitos, minustakin tämä on ihan kohtuullista ajanvietettä. Kaikki Jokerien pelaajatkin on entisiä tai tulevia Tapparan miehiä, niin mikä jottei kiinnostaisi.
 
No jaa, NHL maistuu kyllä paremmin mitä tämä.

Huvittaa kyllä ainainen "pelin taso" -korttinne. Tekee varmasti faneistakin jotenkin parempia ihmisiä kun pitää elvistellä moisella ylemmyyden tunteella.

No, jos NHL ei maistuisi KHL:ää ennen, niin pitää olla ymmärryksessä vika. Mä luulen et aika moni Jokereiden kannattaja katsoo suosikki NHL-joukkueensa peliä pelillisessä mielessä mielummin, mitä KHL-matsia, koska näidenkin välillä ero on valtava.

Mutta mitä tulee Liigan ja KHL:n pelien eroon tasossa, niin jos vertaa peruslaukausta, taklausta ja syöttötaitoa, niin onhan ero nyt valtava. Siksi juuri on kiva, että Liigaa aktiivisesti seuraavat ihmiset näkevät myös Jokereiden pelejä ja voivat ihannoida heidän peliä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Osalan anti studiossa on luokkaa Janne Niinimaa Stanley Cup -finaalissa.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nelli on just yksi niitä tylsiä tuntemattomia pelaajia, jotka eivät kiinnosta oman elämänsä miksuja, paksuja ja pöksyjä. Kelpaa minulle kuitenkin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
No, jos NHL ei maistuisi KHL:ää ennen, niin pitää olla ymmärryksessä vika. Mä luulen et aika moni Jokereiden kannattaja katsoo suosikki NHL-joukkueensa peliä pelillisessä mielessä mielummin, mitä KHL-matsia, koska näidenkin välillä ero on valtava.

Mutta mitä tulee Liigan ja KHL:n pelien eroon tasossa, niin jos vertaa peruslaukausta, taklausta ja syöttötaitoa, niin onhan ero nyt valtava. Siksi juuri on kiva, että Liigaa aktiivisesti seuraavat ihmiset näkevät myös Jokereiden pelejä ja voivat ihannoida heidän peliä.

Miksi se Liiga tähän nyt täytyy vetää?

Tällä hetkellä Jokerit tarjoaa parempaa katsottavaa, mitä "haluatko miljonääriksi", "aikauisen naisen joulukalenteri", "päivän sää" tai tanskalaisen maajussin joulu".

Siitä on meikäläisen kohdalla kyse.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Jääkiekon selkeästi raivostuttavin jäähy on tuo, kun pelaaja pudottaa mailansa, kun siihen tulee vähänkin osumaa. Ymmärrän, että kirveslyönnistä lähdetään kaakelille, mutta tuo Anttilan jäähy oli aivan posketon.
Tää on kyllä niin totta. Vanhaan hyvään aikaan oli arvostettu taito napauttaa vihulta maila irti, tietenkin osumatta näpeille.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Sana pelistäkin. 2-1 johto vie ehkä katseilta siltä, että puolustuspelaamisen tiiviys on heikentynyt edellispeleistä. Ellei parane, tupaan tulee, kuten asian ilmaisisi eräs Jokerien entinen pelaaja.
 
Miksi se Liiga tähän nyt täytyy vetää?

Tällä hetkellä Jokerit tarjoaa parempaa katsottavaa, mitä "haluatko miljonääriksi", "aikauisen naisen joulukalenteri", "päivän sää" tai tanskalaisen maajussin joulu".

Siitä on meikäläisen kohdalla kyse.

No siks just se on kiva et kiinnostaa, kuten alussa sanoin.
 
Sana pelistäkin. 2-1 johto vie ehkä katseilta siltä, että puolustuspelaamisen tiiviys on heikentynyt edellispeleistä. Ellei parane, tupaan tulee, kuten asian ilmaisisi eräs Jokerien entinen pelaaja.

Vähän lepsua, kun Lokon paikat tulleet Jokereiden virheiden myötä. Onko vierailla yhtään kontrollilähtöä, joka on synnyttänyt hyökkäyksen Jokereiden alueelle?
 

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jesse seisoo maalin edessä ja veskari tulee itse päälle ja kaatuu itse. Itsehän toi veskari hölmöilee ja ei ole edes maalilla, väistääkö Jessen ois pitänyt?
Toisaalta voi kysyä, että olisiko veskan pitänyt jäädä odottelemaan Jessen poistumista maalivahdin alueelta tai yrittää livahtaa sinne jotenkin osumatta Jesseen. Itsekin olisin kyllä maalin hyväksynyt, mutta ymmärrän myös hylkäämisen. Hyvin pelattu/feikattu veskalta.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites tämä uusi jätkä mielestänne?

Välillä lupauksia herättävää toimintaa ja ajoittain taas kunnon vaarallista koomailua. Näin näppituntumalla sanoisin, että kyllä tuolla KHL puolustuksessa tietynlaista voimaa ja kovuutta tarvitaan jotta pärjää.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Toisaalta voi kysyä, että olisiko veskan pitänyt jäädä odottelemaan Jessen poistumista maalivahdin alueelta tai yrittää livahtaa sinne jotenkin osumatta Jesseen. Itsekin olisin kyllä maalin hyväksynyt, mutta ymmärrän myös hylkäämisen. Hyvin pelattu/feikattu veskalta.

No veskari itse oli se joka oli aivan omatoimisesti poistunut omalta alueeltaan ja oli nyt pyrkimässä takaisin kun hölmöili, nyt sai armahduksen kun Jesse pisti ekan tolppaan ja ei väistänyt kun tuo urpo pyrki maalille vaan pelasi yhä kiekkoa. Aivan naurettava tuomio.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pientä ulospuhaltamista viisikoissa mutta hyvä että johdetaan. Loko skautannut Jokereiden avauspelaamisen. Sklenicka hakee vielä itseään ja kenties isoa kaukaloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös