Otteluseuranta (Kärpät)

  • 512 974
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Huhhuh kun oli taas tylsä erä! Ekassa erässä tapahtui sentään jotain, mutta sitten taas toiseen erään peli muuttui lähinnä unilääkkeeksi.
 

Jonechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Haluan pyytää anteeksi kaikilta pelin katsoneilta, otin liigapörssijoukkueen täyteen Kärppiä murskavoiton toivossa. Otan tämän päivän läpsyttelyn täysin omaan piikkiini.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Päätin olla katsomatta kolmatta erää, kun tiesin mitä on luvassa. Oikeastaan näinkin SaiPan maalin, joten näin kaikki ottelun maalit. Kysymys kuuluukin, missasinks mä mitään, kun en kattonu kolmatta erää?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Seuraava teemapeli voisi olla seuraava:

"Rahat takaisin" - Jos kotijoukkue esittää tämänkaltaista läpsyttelyä kotiyleisön edessä, saat rahasi takaisin lipunmyyntipisteeltä ottelun päätyttyä.

Ei tälläiset esitykset ainakaan yleisömääriä nosta. Kiva, että sentään voitettiin.
 

puhuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pelin jälkeisessä haastattelussa toinen Rädyn veljeksistä totesi, että tehtiin siinä varmaan jännä loppu yleisölle!?? Ette tehneet, eikä millään lailla yleisöystävällistä ollut mikään pelissä muutenkaan. Ihan kauheaa sekoilua ja tuhlaamista. 15 avopaikkaa, joista tasan 0 maalia. Lisäksi yv.llä 1. erässä onnistunut Koblizek ei tehnyt maalinsa lisäksi yhtään ainutta järkevää liikkua kentällä. Syötöt vastustajille ja tyhmä jäähy vielä päälle ihan lopussa. Kärpät on tällä hetkellä varmasti maailman heikoin viimeistelijä maalipaikoissa tilanteisiin ja pelin hallintaan nähden.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät on menestyksellään ja ylivoimaisuudellaan aidosti saavuttanut tilanteen, jossa yleisöille ei riitä pelkästään voitto, pitää olla murskavoitto. Voi että olen onnellinen!
 
Viimeksi muokattu:

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät on menestyksellään ja ylivoimaisuudellaan aidosti saavuttanut tilanteen, jossa yleisöille ei riitä pelkästään voitto, pitää olla murskavoitto. Voi että olen onnellinen!
Juuri näin. Etenkin tämän palstan läpileikkaus kirjoittelijoihin paljastaa, kuinka nuorta porukka on. Ei muisteta/olla synnytty edes niinä aikoina kun oikeasti meni heikosti. Oletetaan nykytilan olleen aina, eikä "tavallisista" 2-1 "saipa"voitoista osata nauttia ollenkaan. Surullista sinänsä, onneksi itse osaa arvostaa jokaista voittoa.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Juuri näin. Etenkin tämän palstan läpileikkaus kirjoittelijoihin paljastaa, kuinka nuorta porukka on. Ei muisteta/olla synnytty edes niinä aikoina kun oikeasti meni heikosti. Oletetaan nykytilan olleen aina, eikä "tavallisista" 2-1 "saipa"voitoista osata nauttia ollenkaan. Surullista sinänsä, onneksi itse osaa arvostaa jokaista voittoa.


No eipä siitä Suikkasen kaudesta kovin kauaa ole. Kyllähän ihmiset helposti tottuu liian hyvään. Ei mulle se tulos oo niin tärkeää, vaan se miltä se peli näyttää.

Toki Kärpät on tällä hetkellä niin ylivoimainen ettei edes keskikastin jengit saa pelistä mielenkiintoista. Ehkä näissä peleissä sen takia odotan murskavoittoa (varsinkin mun liigapörssin kannalta heh.)

Kyllähän mäkin kattoisin mielummin tiukkoja vääntöjä ja otteluita, joissa on kunnolla tunnetta. Mutta valitettavasti tällä hetkellä suurin osa Liigan joukkueista ovat niin kaukana kärjen tekemisestä ettei se ole mahdollista.
 

Micol

Jäsen
Juuri näin. Etenkin tämän palstan läpileikkaus kirjoittelijoihin paljastaa, kuinka nuorta porukka on. Ei muisteta/olla synnytty edes niinä aikoina kun oikeasti meni heikosti. Oletetaan nykytilan olleen aina, eikä "tavallisista" 2-1 "saipa"voitoista osata nauttia ollenkaan. Surullista sinänsä, onneksi itse osaa arvostaa jokaista voittoa.
Ja mistäs sinä tiedät, että minkä ikäistä porukkaa täällä kirjoittelee? Taas haisee vahvasti muutamien kirjoituksista, että mikä on sitä "oikeaa" kannattamista ja mikä "väärää". Jokainen tänne palstalle kirjoittajista saa kritisoida aivan vapaasti, jos peli on aneemista ja löysää paskaa; oli lopputulos sitten vaikka se 2-1 voitto. Ei se niin mene, että kritiikki peliotteista on kiellettyä silloin, kun Kärpät voittaa jääkiekko-ottelun.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta valitettavasti tällä hetkellä suurin osa Liigan joukkueista ovat niin kaukana kärjen tekemisestä ettei se ole mahdollista.
Juuri tästä on kysymys. Kärpät oli eilen täysin ylivoimainen ensimmäisen erän. SaiPa ei päässyt juuri ollenkaan hyökkäysalueelleen ja sai aikaan kokonaiset neljä laukausta erän aikana, joista kaksi maalia kohti. Ei ollut suuri yllätys, että Kärppien jalka nousi erän jälkeen kaasulta. Voisin kuvitella, että aikalailla harjoitusottelun tunnelma iskee päälle tasoeron ollessa noin valtaisa. Yleisö haluaisi tietenkin enemmän. Syyn juuret eilisen kaltaiseen peliin löytyvät kuitenkin ihan muualta kuin Kärppien pukukopista.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Vaikka palstalla ei ole allekirjoittanut vielä kauaa ollut niin Raksilassa tuli istuttua matseissa jo silloin kun Jari Laukkanen pelasi, kyseisen henkilön fanipaita päällä. Siitäkin on hetki vierähtänyt ja sen jälkeen ei ole paitoja tullut ostettua.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse seniori-ikäisenä olen syvästi huvittunut, kuinka tosissaan negailut otetaan. Suurinta osaa tästä negailusta pidän läppänä tai nopeina primitiivireaktioina. Sitten jos ne ärsyttää, niitä kirjoitetaan lisää aivan tieten tahtoen.
Meinaatko että joku siis internetissä trollaa? Enpä olisi uskonut :) Nauruthan noista junioreiden negailuista tuppaa saamaan joten eihän siinä mitään.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hävettää kattoa tuota ylivoimaa. 1/10 Ottelussa tulee joku suonenveto, jossa saadaan pari ylivoimamaalia ja edellinen kerta oli viime Lauantai. Nyt on taas turha hetkeen odottaa ylivoimalla maalia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös