Otteluseuranta (SaiPa)

  • 355 003
  • 5 107
Tila
Viestiketju on suljettu.

Barney

Jäsen
Perssonilla menossa jo kahdeksas ottelu ilman maalia. Kohta saisi tehdä.
 

Bacon

Jäsen
Aika mitäänsanomaton matsi. Duffa on saanut oman alueen tukittua kuten hänen tapaansa kuuluu eikä SaiPa pääse hyökkäyspäässä kuin kulmiin. Sport kun tuohon iskee yhden kaksi räkäistä maalia niin se on hyvää yötä.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Meillä puuttuu molemmista kärkikentistä yks palanen. Itse peli on aika nyhjäämistä. Pitäisi kyllä noi maalipaikat käyttää, mitä on ollu.
 

Barney

Jäsen
Meillä puuttuu molemmista kärkikentistä yks palanen. Itse peli on aika nyhjäämistä. Pitäisi kyllä noi maalipaikat käyttää, mitä on ollu.
Toisaalta tuohon Zabon ja Ramun vierelle on vaikea löytää hyökkäyssuuntaan laadukasta palasta, sillä siinä pitää olla kolmantena sellainen pelaaja, jolla riittä voima, jalka ja tahto puolustamiseen. Ramulta puuttuvat ainakin nuo kaksi ensimmäistä vaatimusta. Kuronen taitaa ikävä kyllä olla nykymiehistöstä paras vaihtoehto tuohon. Kaksonen on toinen, jota voisi kokeilla.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Toisaalta tuohon Zabon ja Ramun vierelle on vaikea löytää hyökkäyssuuntaan laadukasta palasta, sillä siinä pitää olla kolmantena sellainen pelaaja, jolla riittä voima, jalka ja tahto puolustamiseen. Ramulta puuttuvat ainakin nuo kaksi ensimmäistä vaatimusta. Kuronen taitaa ikävä kyllä olla nykymiehistöstä paras vaihtoehto tuohon. Kaksonen on toinen, jota voisi kokeilla.

Santeri Virtanenkin vois toimia.

Haluan hetken miettiä Joni Nikon tilannetta tai ylipäänsä 3. kenttää. Kunnollista koostumusta ei oo löytynyt. Voiko joku sanoa täällä olevansa tyytyväinen tän kauden kolmosketjun jätkien pörräämiseen? ketä siellä on ollu: nikko, koho, eoksane, mäntykivi, kaksonen - mitenhän 3. ketjuun sais puhtia? Kaksonen, Koho, Mäntykivi?

Nikosta tuntuu olevan hyötyä vaan ylivoimalla. Muuten mies häviää jonnekin kadotukseen ja ei ainakaan osu mitenkään mun silmiin tuolla kaukalossa. Mitä pitäis tehdä, että tää äijä heräis?
 

Barney

Jäsen
Voiko joku sanoa täällä olevansa tyytyväinen tän kauden kolmosketjun jätkien pörräämiseen? ketä siellä on ollu: nikko, koho, eoksane, mäntykivi, kaksonen - mitenhän 3. ketjuun sais puhtia? Kaksonen, Koho, Mäntykivi?
Niin ikävää kuin se onkin sanoa, niin Koho pitäisi heittää tuosta katsomoon. Hieno mies ja kaikkea, mutta taso ei vain ikävä kyllä riitä enää.

Itse antaisin Mäntykivelle muutaman ottelun aikaa tuossa ykkösketjussa. Kiiskisen lähdön jälkeen tuo ykkösketju on ollut todella heikko ja Mäntykivi olisi pelaajatyypiltään lähimpänä Kiiskistä nykymiehistöstä. Se on sitten toinen kysymys, että riittääkö taso, mutta kokeilemalla se selviää. Toinen vaihtoehto voisi olla sitten Oksanen. Tuollaista kiekollisesti taitavaa ja hyvin liikkuvaa pelaajaa tuo ykkösketju huutaisi.

Itse koittasin siis tällaista:

Mäntykivi/Oksanen - Löfman - Persson
Zaborsky - Ramstedt - Kuronen
Nikko - Virtanen - Kaksonen
Vainikainen - Iso-Mustajärvi - Piipponen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös