Huuhkajien uusin mahdollisuus arvokisoihin – karsinnat EM-kisoihin 2020

  • 226 924
  • 1 425

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Hauskaa/huvittavaa kuinka Facebookissa joutuu selittelemään ihmisille kuinka tää on kovempi juttu kuin jääkiekon mm-kulta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Aika monta naispuolista kaveria on, joista kuoriutui taas tällä hetkellä isoja faneja. Saattoi ihan mahdollisesti olla ainut jalkapallo-ottelu, jonka katsovat koko vuoden aikana. Jääkiekkoon pätee keväisin sama asia.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Liechenstein-matsi menee osittain kuriositeettien saldoon, mutta muuten näkemäni Huuhkajat v. 2.00 on ollut viihdyttävä joukkue. Pukki on toki tehnyt merkittäviä maaleja, mutta minua on vihdoinkin ilahduttanut syöttöketjujen vakiintuminen Suomi-futikseen, pallon hallinta. Onhan noita toki ennenkin joskus ilmentynyt eli jopa kolme rakentavaa etenevää syöttöä omille putkeen, mutta nykyään tuo on uusi normaali.
Aikoinaan A. Eremenko veti kohti maalia puolesta kentästä, koska ei uskonut syöttöjen kannattavan...kai.

Kanerva on kunkku. Ja toki pelaajamateriaalikin on noussut uudelle tasolle, sillee niinku keskimäärin. Junnuissa tehdään siis jotain oikein.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt kaikki typerä vertailu ja vastakkainasettelu seis heti alkuunsa. Aivan mahtava saavutus päästä EM-kisoihin, ja mitään vertailuja mihinkään ei tarvita. Kiitos Huuhkajat!
Saako edes verrata niihin kannattajiin, jotka ei kiipeilleet pleksien yli silläkin uhalla, että tiesivät, että voitto voidaan moisesta idioottimaisuudesta mitätöidä?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nyt kaikki typerä vertailu ja vastakkainasettelu seis heti alkuunsa. Aivan mahtava saavutus päästä EM-kisoihin, ja mitään vertailuja mihinkään ei tarvita. Kiitos Huuhkajat!
Tähän täysin sama. Jokainen voi itse mennä sinne peilin eteen, jos kokee, että toinen laji on jotain toiselta pois. Mahtavaa, että molemmissa tulee menestystä.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuoreessa muistissa on vielä se täysin aiheesta syntynyt Islanti-hype tuossa 2016-2018 välillä kun tämä vain 350 tuhannen asukkaan maa etenee ensinnäkin EM-kisoissa 8 parhaan joukkoon ja tämän lisäksi selviytyy pari vuotta myöhemmin järjestettäviin MM-kisoihin. Itse en olisi viime vuonna MM-kisojen aikaan millään uskonut, että vuoden 2020 EM-kisoissa Suomi pelaa, mutta Islanti ei :D

Olen useita vuosia sitten päättänyt, että alan seuraamaan futista ehkä siinä vaiheessa kun Suomi nähdään arvokisoissa. Toki futiksessa arvokisat on herättäny jossain määrin kiinnostusta myös ilman Suomen mukanaoloa, mutta nyt jää nähtäväksi, laajentuuko futis-innostus siten että alkaisi seuraamaan esim. Valioliigaa, Bundesliigaa, Mestarien liigaa jne. Ainakin uusimman FIFA-pelin ostaminen houkuttelisi. Olen elämäni aikana tasan yhden kerran omistanut FIFA-pelin siinä missä änäripelejä on ollut about 12 kpl
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä se on.

Vajaa 40 vuotta eletty futisfanin elämää ja niistä yli 30 kuvitellen, ettei Suomea nähdä omana aikanani kisoissa.

Nyt nähdään ja hiljaiseksi vetää miten hienoa se on.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Saako edes verrata niihin kannattajiin, jotka ei kiipeilleet pleksien yli silläkin uhalla, että tiesivät, että voitto voidaan moisesta idioottimaisuudesta mitätöidä?
Ei takuulla hylätä tai mitätöidä. Varmasti on UEFA:n sedillä sen verran pelisilmää. Sakkoja tulee, se lienee varma.
 

Barney

Jäsen
Vittu oli hieno suoritus meidän äijiltä tänään. Ei jännittänyt missään vaiheessa iltaa ja ensivihellyksestä lähtien oli täysi luotto jengiin. Nyt vittu nautitaan!
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Vielä kun näkisi sen jääkiekon Olympiavoiton, niin sen jälkeen voisi sanoa, että jokainen urheilun saralla oleva haave on toteutunut. Se olisi itselleni henkilökohtaisesti se kaikkein suurin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei takuulla hylätä tai mitätöidä. Varmasti on UEFA:n sedillä sen verran pelisilmää. Sakkoja tulee, se lienee varma.
Sanoinko minä, että mitätöidään? Poistuuko se idioottimaisuus sillä, että UEFA:n sedät ehkä osaa käyttää järkeään? Kannattaako moinen riski ottaa? Kuka on tietäessään rikkovansa sääntöjä tyhmä, se joka niitä tieten tahtoen rikkoo, vai se joka ei kannata moista idioottimaisuutta?

Itse olisin toivonut joukkuetta huudattamassa yhdessä yleisöä tämän hienon saavutuksen päätteeksi, mutta sain jälleen todeta kuinka typeriä ja varsinkin masinoituja ihmiset joukossa on. Täälläkin tiesi käytännössä kaikki, että riskejä asiassa on, mutta silti piti idioottien päästä tekemään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sanoinko minä, että mitätöidään? Poistuuko se idioottimaisuus sillä, että UEFA:n sedät ehkä osaa käyttää järkeään? Kannattaako moinen riski ottaa? Kuka on tietäessään rikkovansa sääntöjä tyhmä se joka niitä tieten tahtoen rikkoo, vai se joka ei kannata moista idioottimaisuutta?

Itse olisin toivonut joukkuetta huudattamassa yhdessä yleisöä tämän hienon saavutuksen päätteeksi, mutta sain jälleen todeta kuinka typeriä ihmiset on.
Otahan ihan rauhassa nyt. Ihmiset tekee joskus tyhmiä juttuja kun tunteet ottaa vallan. Nyt ainakin nähtiin aitoa riemua sekä pelaajilla että kannattajilla!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse olisin toivonut joukkuetta huudattamassa yhdessä yleisöä tämän hienon saavutuksen päätteeksi, mutta sain jälleen todeta kuinka typeriä ihmiset on.
Se huudattelu on nähty joka pelin päätteeksi. PI oli nyt tai ei koskaan. Hyvä että tuli.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Otahan ihan rauhassa nyt. Ihmiset tekee joskus tyhmiä juttuja kun tunteet ottaa vallan. Nyt ainakin nähtiin aitoa riemua sekä pelaajilla että kannattajilla!
Ottiko tunteet vallan? Jos täälläkin kaikki tiesi, että sakkoja ja pahimmillaan määrätään tappio pelistä oli mahdollista, niin kuinka moni tuolla ei sitä tietänyt ja silti teki?

Minulla ei edelleen ole mitään spontaaneja ja oikeita tunteita vastaan. Mutta oliko tässä enää mitään spontaania? Kai ne seuraavaksi menee tahallaan rikkomaan se Havis Amandan, että on oikein spontaania tunnetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös