Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 897 059
  • 13 896

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Oikein jännittää huomiset rosterit. Vituttaa jo valmiiksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varmaan ainakin osa teistä palstaveljistä seuraa myös jalkapalloa ja ennen muinoin katsoi Urheilukanavan jalkapallolähetyksiä.
Tässä on linkki Youtube-videoon, jossa Tuomas Virkkunen selostaa peliä Atletico Madrid-Getafe ja kertoo kuuluisan tarinansa Isä Pedrosta. Voi olla, että jotkut teistä ovat tämän kuulleet ja tämä on hyvä pätkä, vaikkakin pitkä. Tuohon aikaan Atletico oli pahimman luokan alisuorittaja ja onnistui kerta toisensa jälkeen sössimään johtonsa. Tässä Virkkusen tarinoinnissa oli syvällistä pohdintaa faniudesta ja seuran kannattamisesta, joka kyntää vuosi toisensa jälkeen syvällä. Isä Pedron poika kysyy, että miksi me kannatamme Atleticoa. Tuli vain tämä video taas mieleen ja minä olen viime viikkoina pariinkin otteeseen miettinyt vastaavalla tavalla, että miksi minä kannatan Tepsiä. Niin paljon se ottaa, mutta niin vähän se antaa.

Edit: Linkki unohtui
 
Viimeksi muokattu:

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kaskiselle vois latasta pari milliä ylimääräistä jo sen takia että painuis pois TPS:n toiminnasta.

Vissyä kans pari koppaa kylkeen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei sitä nyt kaikkea voi Kaskisesta syyttää ! Tämänkin iltainen tappio johtui ihan pelaajien omista perseilyistä. Vituttaa vaan kuka valmentaja seuraavana joutuu kokemaan tuon saman.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ei sitä nyt kaikkea voi Kaskisesta syyttää ! Tämänkin iltainen tappio johtui ihan pelaajien omista perseilyistä. Vituttaa vaan kuka valmentaja seuraavana joutuu kokemaan tuon saman.

Oisko pelitavassa pientä hiomista vai miten itse näet asian? Ketkä siellä oli boxissa kun peli kääntyi?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei sitä nyt kaikkea voi Kaskisesta syyttää ! Tämänkin iltainen tappio johtui ihan pelaajien omista perseilyistä. Vituttaa vaan kuka valmentaja seuraavana joutuu kokemaan tuon saman.
Mistä nämä perseilyt ovat seurausta? Pelitavasta IMO.
Jotenkin kummasti esimerkiksi Henrik Tallinderistakin kuoriutui suht virheherkkä kaveri siinä samassa kun A.P Selin vaihdettiin K.Kaskiseen. Eikä muuten ole ainut. P.Palmu taantui omasta tasostaan jonnekkin ties minne syvään kuiluun jne. jne. Tätä listaa voidaan jatkaa loputtomiin. Miksi näin? Kalle Kaskinen ei pysty luomaan pelitapaa vaan peli puuroutuu jolloin tämä antaa vaikutelman sinulle, että pelaajat ovat itse kaiken takana.

En väitä, ettei pelaajilla ole osaa eikä arpaa tähän farssiin jota tällä hetkellä todistamme kaikki. Kyllä se kaiken alku ja juuri näissä pelillissä esityksissä on K.Kaskinen, ei kukaan muu.
 

Negapetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tästä nyt vaan vittu tule yhtään mitään. Voisiko seuran myydä/lahjoittaa NHL-tyyliin jonnekin muualle. Vaikka paikalliskilpailijaksi hc Barcelonalle.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Ei pysty käsittämään tätä vitun touhua... A-junnuista löytyy Nevasaari 10 maalilla ja Valtola 9 maalilla. Kaverit ovat 19- ja 20-vuotiaita, eikä mahdu joukkueeseen. Ja sit hankitaan joku saatanan kääpiö Kiinasta? Tää muistuttaa jo ihan kummelia...
Tiistaina on varmaan mökki täynnä kun KooKoo saapuu ottamaan Kaskisen päänahan!
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Varmaan ainakin osa teistä palstaveljistä seuraa myös jalkapalloa ja ennen muinoin katsoi Urheilukanavan jalkapallolähetyksiä.
Tässä on linkki Youtube-videoon, jossa Tuomas Virkkunen selostaa peliä Atletico Madrid-Getafe ja kertoo kuuluisan tarinansa Isä Pedrosta. Voi olla, että jotkut teistä ovat tämän kuulleet ja tämä on hyvä pätkä, vaikkain pitkä. Tuohon aikaan Atletico oli pahimman luokan alisuorittaja ja onnistui kerta toisensa sössimään johtonsa. Tässä Virkkusen tarinoinnissa oli syvällistä pohdintaa faniudesta ja seuran kannattamisesta, joka kyntää vuosi toisensa jälkeen syvällä. Isä Pedron poika kysyy, että miksi me kannatamme Atleticoa. Tuli vain tämä video taas mieleen ja minä olen viime viikkoina pariinkin otteeseen miettinyt vastaavalla tavalla, että miksi minä kannatan Tepsiä. Niin paljon se ottaa, mutta niin vähän se antaa.

Edit: Linkki unohtui


niin no, Tico pelasi tuossa sen 27 vuotta ilman mestaruutta, TPS:llä niitä on 6 edelliseen 27 vuoteen. Fiilis varmaankin sama, mutta ei toi TPS:n taaperrus nyt ihan luokkaa Atletico ole :)
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mistä nämä perseilyt ovat seurausta? Pelitavasta IMO.
Jotenkin kummasti esimerkiksi Henrik Tallinderistakin kuoriutui suht virheherkkä kaveri siinä samassa kun A.P Selin vaihdettiin K.Kaskiseen. Eikä muuten ole ainut. P.Palmu taantui omasta tasostaan jonnekkin ties minne syvään kuiluun jne. jne. Tätä listaa voidaan jatkaa loputtomiin. Miksi näin? Kalle Kaskinen ei pysty luomaan pelitapaa vaan peli puuroutuu jolloin tämä antaa vaikutelman sinulle, että pelaajat ovat itse kaiken takana.

En väitä, ettei pelaajilla ole osaa eikä arpaa tähän farssiin jota tällä hetkellä todistamme kaikki. Kyllä se kaiken alku ja juuri näissä pelillissä esityksissä on K.Kaskinen, ei kukaan muu.
Tämänkään illan toisen erän tyhmilläjäähyillä ei ollut pelitavan kanssa mitään tekemistä! Peli oli täysinTepsin hallussa siihen asti. Se on ihan turha väittää että joku pelitapa aiheuttaa sen että otta tyhmiä jäähyjä. Vitut.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ei tästä nyt vaan vittu tule yhtään mitään. Voisiko seuran myydä/lahjoittaa NHL-tyyliin jonnekin muualle. Vaikka paikalliskilpailijaksi hc Barcelonalle.

Tai kävästään mutka vaikka Mestiksessä niin saattaa voitto irrota.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Onhan se nyt ihan selkeä suora tuolta kaudelta 2015-2016. Atun ja konkarikolmikon kanssa käyrä ylös ja arvostus takaisin. Atu syrjään ja Calle puikkoihin - omin sanoin "en lähde hyvää muuttamaan". Ja kausi päättyi runkkarin kakkosena... tuon jälkeen olikin Callen oman pelikirjan???? aika ja konkarit tekivät oman johtopäätöksensä. Kausi juuri siihen suuntaan kuin oletettiin. Nyt vedetään sitten koko uuden tulemisen tulokset vessasta alas. Melko kovan työn saa tehdä kuka tahansa valmentaja tästä eteenpäin. Voitko Calle suksia takaisin sinne Espanjaan ja valmentaa vaikka Espanjan hiihtomaajoukkuetta - tulokset ovat takuulla yhtä massiiviset! Ainoa finaali, joka on näkyvissä, on ura Liigavalmentajana...
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tämänkään illan toisen erän tyhmilläjäähyillä ei ollut pelitavan kanssa mitään tekemistä! Peli oli täysinTepsin hallussa siihen asti. Se on ihan turha väittää että joku pelitapa aiheuttaa sen että otta tyhmiä jäähyjä. Vitut.

Mitä koitat selvittää? Mitä jäällä tehdään ja missä jokaisen tulisi olla kun jotain tehdään. Sama kuin olisit muksujen kans kaupassa ja ne lähtee eri osastoille. Kyllä siellä pelisäännöt pitää olla jos meinataan pärjätä.

TPS:llä ei tätä ole pätkääkään tällä hetkellä.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varmaan ainakin osa teistä palstaveljistä seuraa myös jalkapalloa ja ennen muinoin katsoi Urheilukanavan jalkapallolähetyksiä.
Tässä on linkki Youtube-videoon, jossa Tuomas Virkkunen selostaa peliä Atletico Madrid-Getafe ja kertoo kuuluisan tarinansa Isä Pedrosta. Voi olla, että jotkut teistä ovat tämän kuulleet ja tämä on hyvä pätkä, vaikkakin pitkä. Tuohon aikaan Atletico oli pahimman luokan alisuorittaja ja onnistui kerta toisensa jälkeen sössimään johtonsa. Tässä Virkkusen tarinoinnissa oli syvällistä pohdintaa faniudesta ja seuran kannattamisesta, joka kyntää vuosi toisensa jälkeen syvällä. Isä Pedron poika kysyy, että miksi me kannatamme Atleticoa. Tuli vain tämä video taas mieleen ja minä olen viime viikkoina pariinkin otteeseen miettinyt vastaavalla tavalla, että miksi minä kannatan Tepsiä. Niin paljon se ottaa, mutta niin vähän se antaa.

Edit: Linkki unohtui

Minä en tuota mieti että miksi kannatan Tepsiä. Minulle Tepsi tuli sydäntä lähelle 1970 luvun puoli välissä kun muuan Seppo serkkupoika Repo pelasi palloseurassa. Sieltä lähtien minulle TPS on ollut se minun fanittamani seura siitäkin huolimatta vaikka asun keskellä Kalpan kannattaja kuntaa savon sydämessä. Menipä tämäkin kausi perseelleen niin silti on vain TPS.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Mä vihaan tätä ketjua sydämeni pohjasta, mutta pakko kirjoittaa tänne tosiasia: TPS on hävinnyt 25 viimeisestä liigapelistä 20. Joukossa muutama jatkoaikatappio. Se tarkoittaa noin 0,7p per peli tahtia. Kukaan ei ole tainnut pelata 60 ottelun liigakautta saaden 42 pistettä.

Miettikääpä sitä.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Mä vihaan tätä ketjua sydämeni pohjasta, mutta pakko kirjoittaa tänne tosiasia: TPS on hävinnyt 25 viimeisestä liigapelistä 20. Joukossa muutama jatkoaikatappio. Se tarkoittaa noin 0,7p per peli tahtia. Kukaan ei ole tainnut pelata 60 ottelun liigakautta saaden 42 pistettä.

Miettikääpä sitä.
Tän vois lähettää sähköpostilla Artukaisten toimistoon. Tosin en edes tiedä onko siellä yhtään lukutaitoista, laskutaitoista ei ainakaan...
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Neljä kotitappiota kauden alkuun putkeen täytyy olla TPS:n Liigahistorian huonoin. En usko, että koskaan on kauden alkuun neljästä ekasta kotipelistä nyhdetty 0 pistettä.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiistain yleisömäärä vituttaa jo nyt.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä koitat selvittää? Mitä jäällä tehdään ja missä jokaisen tulisi olla kun jotain tehdään. Sama kuin olisit muksujen kans kaupassa ja ne lähtee eri osastoille. Kyllä siellä pelisäännöt pitää olla jos meinataan pärjätä.

TPS:llä ei tätä ole pätkääkään tällä hetkellä.
Ensimmäistä kertaako ne tuolla pelaaavat? Ei HPK esittänyt tänään mitään erikoista. Niillä oli nälkää paljon enemmän. Silloin kun jalka hiipuu ja on myöhässä tilanteista niin tulee noita kampitus jäähyjä kun pitää mailalla yrittää paikata sitä että on myöhässä. Ja sitä paitsi peliä pitää osata lukea. Pelitilanteet vaihtuu koko ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös