Vedonlyönnit liigakaudelle 2019–2020

  • 78 549
  • 363

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Jeeps eli minulla ja @Schimanski lla KalPa vs SaiPan pelaajien tehopisteet runkosarjassa. Pelaajan saa vielä vaihtaa kauden alla, jos joku on loukkaantuneena. Ei enää sen jälkeen. Panoksena 15e.

Minun valinnat: Keränen-Pitkänen-Ruuttu - Lappalainen-Wilson
@Schimanski valinnat: Zaborsky-Ramstedt-Persson - Grman-Vainio
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En kyllä noita perusteluja ymmärrä. Miltä vedonlyöntitoimistolta saa kertoimia (ja millaisia) sille, että Ilves sijoittuu Tapparaa paremmin? Millä tavalla kerroin on mielestäsi huono, kun oman arviosi mukaan Ilves on vahvempi joukkue ja saat kuitenkin 1:1 kertoimen?
Esimerkiksi viime kauden alla Veikkauksella oli ihan pitkävetokohteena kumpi sijoittuu paremmin, Ilves vai Tappara. Jos tällainen kohde Veikkaukselle tai muulle yhtiölle jälleen ennen tämän kauden alkua avataan, tulee Ilveksen kerroin olemaan yli kaksi.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Esimerkiksi viime kauden alla Veikkauksella oli ihan pitkävetokohteena kumpi sijoittuu paremmin, Ilves vai Tappara. Jos tällainen kohde Veikkaukselle tai muulle yhtiölle jälleen ennen tämän kauden alkua avataan, tulee Ilveksen kerroin olemaan yli kaksi.

Ok, tällainen on kyllä mennyt täysin ohi, sen verran vähän on tullut Veikkausta viime vuosina tuettua. Tosin Ilveshän saanee alle 2:n kertoimen, kun on vahvempi joukkue, jos siis ovat Veikkauksella hereillä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ok, tällainen on kyllä mennyt täysin ohi, sen verran vähän on tullut Veikkausta viime vuosina tuettua. Tosin Ilveshän saanee alle 2:n kertoimen, kun on vahvempi joukkue, jos siis ovat Veikkauksella hereillä.
Kylläpä nyt ottaa Tapparan leirissä koville, kun yksi palstaveli kehtaa omassa arviossaan veikata Ilvestä Tapparan edelle. Noinko peloissaan siellä ollaan, kun ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tämä on realistinen skenaario?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vetomuistelua & -muistuttelua:

@Bobby

Moikka! Oletko vielä tarttumassa HPK - Pelicans -vetoihimme? Toinen oli siis runkosarjasijoituksesta (sinä Pelsu, minä Kepa) ja toinen sentteri-laituri-pakki-pisteilystä, minulla Lucenius-Innala-Nikkilä ja sinulla vielä valitsematta. Panokset taisivat olla 20 euroa molempiin.

@-One-

Kiinnostaisiko jotain max 20-vuotiaista pelaajista draft-veto? Kolme hyökkääjää, kaksi puolustajaa, varataan vuorotellen. Kaikki pelaajat, jotka ovat kauden alkaessa enintään 20-vuotiaita, ovat varattavissa. Se, kumman viisikko tekee runkosarjassa yhteensä enemmän pisteitä, voittaa. Jos joku pelaajista vaihtaa maisemaa ennen kauden alkua, saa hänet vaihtaa johonkin vielä vapaaseen pelaajaan. Panos 20 euroa.

Millos tehdään U20-drafti, odotellaanko vielä vai...? Tähän tartuit.

@HaZekki

Meillä oli voimassa veto Ässien runkosarjasijoituksesta. Sinä väität, että Ässät on top 9 -sijoituksella runkosarjan päätyttyä, minä, että ei. Panoksena 20 euroa.
 
Suosikkijoukkue
Koovee
Ok, tällainen on kyllä mennyt täysin ohi, sen verran vähän on tullut Veikkausta viime vuosina tuettua. Tosin Ilveshän saanee alle 2:n kertoimen, kun on vahvempi joukkue, jos siis ovat Veikkauksella hereillä.

Ootte te ympäryskuntalaiset kyllä sitkeitä tyyppejä. Mutta toisaalta arvostan Torson pitkäjänteistä työtä kun näin pahasti jää kirvesmiehillä kasetti jumiin. Valtakunnallisen monopoli -asemessa olevan yrityksenkin tekemät ratkaisut pitäisi olla linjassa yhden yksittäisen palstalaisen tekemien arvioiden kanssa. Mutta tällaistahan toimintaa tämä nykyajan yksilökeskeinen kulttuuri ja henkilöpalvonta somemaailmoineen vahvasti tukee.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Kylläpä nyt ottaa Tapparan leirissä koville, kun yksi palstaveli kehtaa omassa arviossaan veikata Ilvestä Tapparan edelle. Noinko peloissaan siellä ollaan, kun ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tämä on realistinen skenaario?

Ei kyllä henk.koht. pelota yhtään. Jos Ilves on sarjataulukossa lopussa edellä, niin sitten se ollut parempi joukkue (ja Torspo oikeassa), tää on niin yksinkertaista. Lisäksi, kun en ole ikinä edes Tampereella asunut, niin mulle toi pippelinmittaus on jäänyt vähän etäisemmäksi. Jokainen saa toki veikata ja vääntää "voimasuhteita" ihan miten itse parhaaksi näkee. Jos sen sitten tuo muiden luettavaksi asti, niin on varmaan syytä varautua kommentointiin, etenkin jos veikkaa "yleistä konsensusta" vastaan.

Ootte te ympäryskuntalaiset kyllä sitkeitä tyyppejä. Mutta toisaalta arvostan Torson pitkäjänteistä työtä kun näin pahasti jää kirvesmiehillä kasetti jumiin. Valtakunnallisen monopoli -asemessa olevan yrityksenkin tekemät ratkaisut pitäisi olla linjassa yhden yksittäisen palstalaisen tekemien arvioiden kanssa. Mutta tällaistahan toimintaa tämä nykyajan yksilökeskeinen kulttuuri ja henkilöpalvonta somemaailmoineen vahvasti tukee.

Helsinki ei liene vielä Tampereen ympäryskuntia, edes tamperelaisten mielestä. Noin muutenhan sulta viuhui koko pointti ohi ja lujaa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Moikka! Oletko vielä tarttumassa HPK - Pelicans -vetoihimme? Toinen oli siis runkosarjasijoituksesta (sinä Pelsu, minä Kepa) ja toinen sentteri-laituri-pakki-pisteilystä, minulla Lucenius-Innala-Nikkilä ja sinulla vielä valitsematta. Panokset taisivat olla 20 euroa molempiin.

Yes. Mä valitsen nuo pelaajat viimeistään liigan avauksessa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vedot.


Lukko sijoittuu paremmin runkosarjassa, kuin sinun valitsemasi joukkue, pl. Kärpät, IFK ja Tappara. Panos 50€.

@Sörsseli kumppani ja joukkue Ilves.


Justin Danforth on Suomessa pelatessaan pistepörssissä korkeammalla, kuin sinun valitsemasi ketä tahansa pelaaja. Panos 50e.

@Up089 kumppani ja pelaaja Charles Bertrand.

Yhdestä joukkueesta pakki+laituri+sentteri(muuttui kahdeksi laituriksi) yhteenlasketut tehopisteet. Panos 50e.

@Bobby kumppani. Kolmikkoni Lukosta Danforth, Elo, Press vs Björninen, Aaltonen, Jaakola
 
Viimeksi muokattu:

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Viisikko- tai kahdeksikkovetoon lähtijöitä (eli 3h 2p tai 5h 3p)? Samasta joukkueesta kaikki pelaajat, minulla HIFK. 50-100 € panos. Tehopisteet ratkaisevat, tasatilanteessa ensin maalit, sitten pelatut ottelut (pienempi määrä voittaa).

@FutureHockey viime kauden uusinta? :)

Tägätään nyt @Lico vielä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Vedot.


Lukko sijoittuu paremmin runkosarjassa, kuin sinun valitsemasi joukkue, pl. Kärpät, IFK ja Tappara. Panos 50€.

@Sörsseli kumppani ja joukkue Ilves.


Justin Danforth on Suomessa pelatessaan pistepörssissä korkeammalla, kuin sinun valitsemasi ketä tahansa pelaaja. Panos 50e.

@Up089 kumppani ja pelaaja Charles Bertrand.

Yhdestä joukkueesta pakki+laituri+sentteri(muuttui kahdeksi laituriksi) yhteenlasketut tehopisteet. Panos? (sovitaanko vaikka 25€?)

@Bobby kumppani. Kolmikkoni Lukosta Danforth, Elo, Press vs ? ? ?
Aijaijai! Onhan tää hurjaa, että reilun neljän kuukauden ikänen nimimerkki on saanut 125€ luottoa vedonlyöntiin. Mutta eiköhän tästä kuitenkin selvitä, vaikka pahin tapahtuisikin.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aijaijai! Onhan tää hurjaa, että reilun neljän kuukauden ikänen nimimerkki on saanut 125€ luottoa vedonlyöntiin. Mutta eiköhän tästä kuitenkin selvitä, vaikka pahin tapahtuisikin.

Jos joku näistä kolmesta (@Bobby @Up089) haluaa, niin voidaan vaihtaa yhteystiedot yksityisviestillä, mikäli kokee neljän kuukauden ikäisen nimimerkin olevan nettihuijari.
 

Nastis

Jäsen
Yhdeksikköveto (6h & 3p)
Runkosarjan tehopisteet ratkaisevat, tasatilanteessa ensin maalit, sitten pelatut ottelut (pienempi määrä voittaa). Pelaajat samasta joukkueesta ja halutessaan saa vaihtaa runkosarjan alkuun asti.

@Red Label & HIFK
Turunen
Kangasniemi
Sallinen
Paajanen
Saarinen
Dyk
Kousa
Lyytinen
Ahonen

@Nastis & Tappara
Kuusela
Bertrand
Morley
Ojamäki
Vauhkonen
Virta
Suhonen
Kemiläinen
Ytterell

Panos: 100€
 
Viimeksi muokattu:

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Vaikka SaiPa onkin kannattamani joukkue, väitän, että SaiPa ei pelaa jatkopelejä edes säälipleioffseissa, vaan jää runkosarjassa sijoille 11_15. Sinä väität, että SaiPan kausi jatkuu runkosarjan jälkeen. Panos olkoon 50€.

Väitän myös, että Tero Lehterä EI ole SaiPan valmentaja runkosarjan loputtua, vaan saa potkut ennen sitä. Panos 20€.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Vaikka SaiPa onkin kannattamani joukkue, väitän, että SaiPa ei pelaa jatkopelejä edes säälipleioffseissa, vaan jää runkosarjassa sijoille 11_15. Sinä väität, että SaiPan kausi jatkuu runkosarjan jälkeen. Panos olkoon 50€.

Väitän myös, että Tero Lehterä EI ole SaiPan valmentaja runkosarjan loputtua, vaan saa potkut ennen sitä. Panos 20€.

Otetaan tuo Lehterä kiinni.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Viisikko- tai kahdeksikkovetoon lähtijöitä (eli 3h 2p tai 5h 3p)? Samasta joukkueesta kaikki pelaajat, minulla HIFK. 50-100 € panos. Tehopisteet ratkaisevat, tasatilanteessa ensin maalit, sitten pelatut ottelut (pienempi määrä voittaa).

@FutureHockey viime kauden uusinta? :)

Tägätään nyt @Lico vielä.
Voin lähteä mukaan juu, varataan itselleni nyt Kärpät. Tepsin pajatso on sen verta tyhjä, että ei vaan löydy luottoa.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Väitän että Jesse Ylönen on runkosarjan päättyessä pistepörssin TOP-10 joukossa. Panos 20€ ja otan yhden vedon vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös