Su 26.5.2019 Otteluseuranta (15. kisapäivä)

  • 296 522
  • 3 474

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Miten menee laskutus muuten Cmorella: chämppärifinaali 1.6. Jos irtisanon sen tuolloin, niin meneekö lasku koko kesäkuusta vai päivien mukaan?
Tuota mie en kyllä osaa sanoa. Nimittäin joku idiootti (MINÄ!!!!) on buukannut itselleen 1.6. dj-keikan samalle ajalle. Mä en ole onnistunut saamaan näkymään CMorea, en kännykkään, en läppärille. Tilaus on siis Elisa Viihden digiboxin kautta ja sen pitäisi antaa katsomisoikeus kaikille alustoille, mutta kun kirjaudun cmore.fi:hin ns. operaattoritunnuksilla, niin se ei vaan suostu heittämään minua sinne, vaan Elisa Viihteen maksukanava-sivustolla, josta ei ole vitunkaan hyötyä. Voisin katsella oman setin aikana läppäriltä chämppäriä ja maksaa siitä vaikka rahaakin. Noh, pitää jumpata ("hifkismi") asian kanssa vielä.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mun muistaakseni se on erärauolla finaaleissa. Joko eka tai toka tauko. Ei siis ennen finaaleja.
Voi olla, tosin jotenkin on sellainen käsitys tullut että tuossa toisella erätauolla ne valinnat julkistetaan. Noh anyway.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Sä et varmaan itse nauttinut yhtään tänään. Höllätkää vähän tai tuomitkaa Salekin twiiteistään.

Minulle tämä on rutiinia, saattoi hieman suupielet kääntyä ylöspäin summerin soidessa, ei muuta.

Inti Illimani - El pueblo unido jamás será vencido - Encuentro en el Estudio - Temporada 7

Minä suomennan sinulle: yhtenäistä kansaa ei voi koskaan voittaa. Suomen Leijonat osoittivat sen kaukalossa, Suomen sotilaat osoittivat sen joulukuussa - 39.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Veli @Baloun tiesi: Tapparan turistit pilasi koko joukkueen.

Miettikääpä mihin leijonat olisi yltäneetkään, jos siellä olisi ollut Ilveksen viime vuosikymmenen kovien play-off-sarjojen marinoimat huippuyksilöt.
Jätkä kyllä nyt tuppaa tägäämään vielä mestaruushetkellä meikäläistä. Kuusela pelasi kolme viimeistä ottelua erinomaisesti roolissaan.

Onko Kuusela sukulainen vai miksi kolahtaa näin rajusti tunteisiin?

Voimia sinne
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tarkastelin tuossa vielä sitä voittomaalia, tosiaan aikalailla samoilta jalansijoilta ja samaan yläkulmaan Mörkö sen maalin pisti kuin mihin Nokelainen 2011. Ja samalla sekunnilla.

Do you believe in miracles? YES!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös