La 25.5.2019 Otteluseuranta (14. kisapäivä)

  • 164 656
  • 2 262

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Miksi Mörkö ei taklaa, äsken olisi voinut laittaa Orlovin päädystä läpi.

Siitä kun veli-venäläinen olisi tunnistanut tilanteen ja kääntänyt selän ja lyyhistynyt maahan, niin olisi hyvin voinut onkia 2+10 min Mörölle. Ei halunnut antaa mitään mahdollisuutta viheltää noin turhasta tilanteesta sekunti ennen loppua.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Mistä Kaski sai jäähyn siinä alussa? Otti neljä poikkaria Ovielta - pelin viivyttäminen?
Mailasta kiinnipitäminen oli syy, mikä teki siitä vielä hauskemman jäähyn, kun juuri aikaisemmin Kucherov piti Tyrväisen mailasta kiinni pitkään ja vielä kaatoikin sen, ilman jäähyä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nää studio-osuudet maikkarilla ei houkuta kyllä mua yhtään hankkimaan mtv3:sen maksupakettia. Kyllä on ikävä niitä Ylen laadukkaita ja analyyttisia lähetyksiä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nää studio-osuudet maikkarilla ei houkuta kyllä mua yhtään hankkimaan mtv3:sen maksupakettia. Kyllä on ikävä niitä Ylen laadukkaita ja analyyttisia lähetyksiä.
Laura Ruoholan pelaajakortteja kaivaten...jotka oikeasti oli hyviä.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Nää studio-osuudet maikkarilla ei houkuta kyllä mua yhtään hankkimaan mtv3:sen maksupakettia. Kyllä on ikävä niitä Ylen laadukkaita ja analyyttisia lähetyksiä.
Hyvä tietää. Kai ne silti kuusi peräkkäistä pikavippi- ja liittymämainosta voittaa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nää studio-osuudet maikkarilla ei houkuta kyllä mua yhtään hankkimaan mtv3:sen maksupakettia. Kyllä on ikävä niitä Ylen laadukkaita ja analyyttisia lähetyksiä.
Joo kyllä Alpo Suhosen sössötykset oli huikeaa viihdettä.
 

agent082

Jäsen
Aikamoinen vapaaottelu käynnissä verrattuna aiempiin mm-turnauksiin. Saas nähdä puhalletaanko yhtään tänään. Jos puhalletaan, niin mistä?

Jos ei korkeita mailojakaan enää puhalleta, niiin jäljellä on enää pelin viivyttäminen kiekon katsomoon vippaamisella, koska se ainut ei-tulkinnanvarainen (jos ei jotain varusteiden mittaamisia tule).
 
Suosikkijoukkue
Djurgårdens IF, IPV
Oksettavaa tämä Venäjän suosiminen tuomareiden toimesta joka vuosi ja ylipäätään koko kansakunta on perseestä. Voisiko tuon maan bannata kansainvälisistä peleistä niin pitkäksi aikaa kunnes sen voidaan olevan edes lähellä nykyaikaista sivistysvaltiota?

Käypä siellä joskus, edes, mutta jos jääkiekko, kylmän sodan aikuset leffat & pelit ym riittää noin kokonaisvaltaiseen tuomioon, niin mikäs siinä.

Suomi pärjää hyvin, Venäjä ei pääse käyttämään parhaita aseitaan. Tuon energiatason ylläpitäminen 60 min vaan tuskin onnistuu..
 

Barney

Jäsen
Nää studio-osuudet maikkarilla ei houkuta kyllä mua yhtään hankkimaan mtv3:sen maksupakettia. Kyllä on ikävä niitä Ylen laadukkaita ja analyyttisia lähetyksiä.
Samaa mieltä. Etenkin Tikiä ja Raipea on ikävä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös