Vedonlyönnit liigakaudelle 2019–2020

  • 78 546
  • 363

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
KalPan kannattajille: Kalapudas, Kiviranta, Seigo tekee enemmän pisteitä kuin sinun valitsema kolmikko (sentteri,laituri, pakki). Näitä siis vain yksi veto.[/
Tästä ottaisin pientä jännää eli: Luostarinen ja jollei pelaa Liigassa niin Ikonen tilalle. Ja Pitkänen ja tasonsa löytävä Gröndahli. OK?

Edit. Sulle siis @Backster . Lainaus vajavainen..

Edit. Sekoilua.

Mutta joo siis kiinni veti ja voidaan rukata kolmikkoa ekan pelin alkuun asti. Ideana kumminkin, että oman joukkueen sentteri+laituri+pakki pisteet yhteen. Jäi puuttumaan tuosta ekasta viestistä, että ilman mitään pelirajoituksia. Onko ok?
 
Minä väitän, että Kaapo Kakko ei pelaa peliäkään Liigassa kaudella 19-20.
Sinä väität, että Kaapo Kakko pelaa yhden, tai useamman pelin liigassa kaudella 19-20.
Panos vaikka 100€.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voisin yhden vedon laittaa vireille.

Justin Danforth on Suomessa pelatessaan pistepörssissä korkeammalla, kuin sinun valitsemasi ketä tahansa pelaaja. Panos 50e.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kiinnostaisiko jotain max 20-vuotiaista pelaajista draft-veto? Kolme hyökkääjää, kaksi puolustajaa, varataan vuorotellen. Kaikki pelaajat, jotka ovat kauden alkaessa enintään 20-vuotiaita, ovat varattavissa. Se, kumman viisikko tekee runkosarjassa yhteensä enemmän pisteitä, voittaa. Jos joku pelaajista vaihtaa maisemaa ennen kauden alkua, saa hänet vaihtaa johonkin vielä vapaaseen pelaajaan. Panos 20 euroa.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiinnostaisiko jotain max 20-vuotiaista pelaajista draft-veto? Kolme hyökkääjää, kaksi puolustajaa, varataan vuorotellen. Kaikki pelaajat, jotka ovat kauden alkaessa enintään 20-vuotiaita, ovat varattavissa. Se, kumman viisikko tekee runkosarjassa yhteensä enemmän pisteitä, voittaa. Jos joku pelaajista vaihtaa maisemaa ennen kauden alkua, saa hänet vaihtaa johonkin vielä vapaaseen pelaajaan. Panos 20 euroa.
Mä nappaan tästä kiinni, olettaen että varaustilaisuus on vasta syyskuussa.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Avataas vedonlyöntiketju tulevalle kaudelle. Kivi ja Nemo studiossa, mietinkin jo aikasemmin haastaa (Ilvestä hehkutettu toisessa ketjussa ja on muutenkin iskukykyinen).

Joku onnekas, joka väittää, että Ilves tulee sijoittumaan runkosarjassa paremmin kun suosikkijoukkueeni. Jos olet tätä mieltä, niin otan 50€ vedon vastaan. Tai voidaan sopia.

Myös rakkaat vihulaiset KalPa ja SaiPa mukana, jos joku haluaa ehdottaa vastaan vastaavanlaista.

ps. Olen hävinnyt viime kauden kaikki vedot, joten tässä on hyvä rahasampo jollekin.

EDIT: Modet kun kerkiätte, niin otsikko kaipaa muokkausta koska yhdyssana.

Mites tämä Kalpa-veto? Menikö ohi vaan
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Ai mun Innala, Lucenius ja Nikkilä -trio ei kelvannutkaan, vaikka sanoit, että mistä tahansa muusta jengistä saa kolme valkata? Höh höh.

Piti olla oma suosikkijoukkue joten siksi ei kelvannut.

Anteeksi, missasin jotenkin. Toki kelpaa.

Ei kelpaa. Sääntöjesi mukaan kyseessä pitää olla kirjoittajan suosikkijoukkue. Käyttäjän Liikkuva Maski suosikkijoukkue on Helsingin IFK eikä HPK.
 
Viimeksi muokattu:

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Piti olla oma suosikkijoukkue joten siksi ei kelvannut.



Ei kelpaa. Sääntöjesi mukaan kyseessä pitää olla kirjoittajan suosikkijoukkue. Käyttäjän Liikkuva Maski suosikkijoukkue on Helsingin IFK eikä HPK.

Katohan, ihan kun olisin lukenut HIFK:n HPK:na :D aivan totta puhut, eli oman suosikkijoukkueen pelaajista pl. Kärpät, Tappara, IFK.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Katohan, ihan kun olisin lukenut HIFK:n HPK:na :D aivan totta puhut, eli oman suosikkijoukkueen pelaajista pl. Kärpät, Tappara, IFK.
No tarkoittaako tämä nyt sitä, etten saa hypätä Kerhon vaunuihin tämän vedon ajaksi? Ei kai sillä ole vedon kannalta mitään merkitystä, mikä mun oma joukkue on. :D
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No tarkoittaako tämä nyt sitä, etten saa hypätä Kerhon vaunuihin tämän vedon ajaksi? Ei kai sillä ole vedon kannalta mitään merkitystä, mikä mun oma joukkue on. :D

Lähinnä sitä mietin, kun moni haluaa omalla jengillään vetää, ja otan yhden per sovitut jengit mutta jollei muita innokkaita kerholla löydy niin asia on ok. :)
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tarjolle viisikko/kahdeksikko ja vastaavia vetoja tulevalle kaudelle. Kattellaan sit ennen kauden alkua rostereita, mutta nimiä voin ottaa jo ylös. Useampi käy, panokset 20-200e.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tarjolle viisikko/kahdeksikko ja vastaavia vetoja tulevalle kaudelle. Kattellaan sit ennen kauden alkua rostereita, mutta nimiä voin ottaa jo ylös. Useampi käy, panokset 20-200e.

Varmaan kaikista joukkueista pelaajat sallittuja, kun ei muuta mainittu? :) itse viisikolla mukana mielelläni, isommallakin panoksella.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Varmaan kaikista joukkueista pelaajat sallittuja, kun ei muuta mainittu? :) itse viisikolla mukana mielelläni, isommallakin panoksella.

Toki toki eli kumman rosteri tekee enemmän pisteitä. Voin ottaa ns. allstars-meiningillä tai yksi pelaaja per joukkuekin.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös