Liigan siirtohuhut kaudelle 2019–2020

  • 1 306 942
  • 2 484

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Millälailla se karkas? Missään ei oo kerrottu että oli tulossa Tapparaan. Paitsi aina varmoissa nettihuhuissa.

Nettihuhuista luin. Kuitenkin kaikki nimekkäät pelaajat ovat ainakin ennen olleet menossa Tapparaan. Nyt Jorma ja Schira katsoivat keskinkertaiset porukat Tapparaa paremmiksi. Farminkin joudutte jakamaan prole-Ilveksen kanssa.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Niin meille siis on kuuluisan ”pelaajan faijan” suulla huhuiltu Roope Rantakaria, ei tätä Pumpasen puolisoa.

Täähän oli helvetin hauska ja ennen kaikkea aiheellinen piikittely ko. kirjoittajalle, mutta eiköhän sen hauskuus mennyt jo? Ei tehdä tästä uutta "Nättinen Anaheimiin" -keissiä, vaan pidetään nyt ainakin tää palsta varattuna siirtohuhuille, jooko?

Itse huhuun liittyen, Rantakarilla ei ole vielä sopparia, vaihtoehdot ainakin jossain välissä olivat ilmeisesti HIFK, Pelicans ja SHL. Varmuutta en tiedä, mutta tuon saman litanian olen kuullut kahdelta eri ihmiseltä.
 

444

Jäsen
Täähän oli helvetin hauska ja ennen kaikkea aiheellinen piikittely ko. kirjoittajalle, mutta eiköhän sen hauskuus mennyt jo? Ei tehdä tästä uutta "Nättinen Anaheimiin" -keissiä, vaan pidetään nyt ainakin tää palsta varattuna siirtohuhuille, jooko?

Itse huhuun liittyen, Rantakarilla ei ole vielä sopparia, vaihtoehdot ainakin jossain välissä olivat ilmeisesti HIFK, Pelicans ja SHL. Varmuutta en tiedä, mutta tuon saman litanian olen kuullut kahdelta eri ihmiseltä.
Tähänhän joku Tobias Salmelainen saattaisi jopa tokaista, että on jäänyt levy päälle.

Tuo Otson siirtohuhu IFK:hon on ammuttu luotettavina pitämieni huhuilijoiden toimesta alas. En siis itse usko siihen lainkaan.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tähänhän joku Tobias Salmelainen saattaisi jopa tokaista, että on jäänyt levy päälle.

Tuo Otson siirtohuhu IFK:hon on ammuttu luotettavina pitämieni huhuilijoiden toimesta alas. En siis itse usko siihen lainkaan.

Uskon kyllä tuohon, että Otso ei tule. Joidenkin huhujen mukaan Kousa ja Rantakari olivat ne "vaihtoehdot", joista haettiin korvaajaa Eroselle. Ja kun Kousa tuli, niin Rantakari todennäköisesti jää tulematta. Enemmänkin tuo IFK:n pakisto kaipaisi stay-at-home -tyylin puolustajaa, kuin Rantakaria.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
JP Hytöstä ja Ossi Louhivaaraa kuulutuksen mukaan kaipailtiin tänään Särkänniemen pitseriaan. Ilves, Tappara vai nälkä?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos haluut pitsaa, mee pitseriaan. Jos haluut tehä maaleja, mee maalille. JP ja Ossi halus pitsaa.

Vai olisiko ennemminkin joku reipas kansalainen halunnut tajota heille maistuvat pitsat, ettei kuluneesta kaudesta jäisi ihan paska maku suuhun?
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Viime kaudella Jypissä pelannut Newton on siirtymässä SHL:ään Ruotsiin. Uusi seura olisi IK Oskarshamn.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
KooKoon facebook sivuille ilmestynyt Unkarin lippu. Hari meni Pelikaaneihin, keitä muita unkarilaisia voisi kelpuuttaa Liigaan?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
KooKoon facebook sivuille ilmestynyt Unkarin lippu. Hari meni Pelikaaneihin, keitä muita unkarilaisia voisi kelpuuttaa Liigaan?

Juuri eilen mielestäni näin, että KooKoohon huhuttiin olevan tulossa "maajoukkutason hyökkääjä länsinaapurin suunnalta". Eli kyseessä lienee mitä ilmeisimmin tämä jätkä

Vilmos Galló at eliteprospects.com
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
KooKoon facebook sivuille ilmestynyt Unkarin lippu. Hari meni Pelikaaneihin, keitä muita unkarilaisia voisi kelpuuttaa Liigaan?
Kalapan Sebok vaihdossa Virtaseen?

Vitsi vitsinä. Toisaalta KalPan säästökuurit tietäen tuo voisi olla jopa mahdollista. Sebok kun pelaa jatkosopparinsa oletettavasti kalleinta vuotta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös