Pe 10.5.2019 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 87 294
  • 1 359

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Vaikea oli löytää heikkoja pelaajia Suomen joukkueesta. Asenne oli kohdallaan. Ketään ei pidä kumarella, mutta työhaalarit ja nöyryys pitää säilyttää. Jos kaikki jatkavat tällä tasolla on taivas vain rajana. Voi olla että useampi pelaaja siirtyy vielä isompii ympyröihin kisojen jälkeen.
 

Barney

Jäsen
Mä olen aina uskonut Arttu Ilomäkeen. Tiesin jo ennen kauden alkua, että Ilomäki on MM-kisoissa ihan dominoivan hyvän Suomen ykkössentteri.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä en huomannut Ohtamaan kertaakaan olleen ongelmissa. Puolustava peruspakki, jollaisia mahtuu ilman muuta yksi jengiin.
Kiekon kanssa suuria vaikeuksia, avaukset metrikaupalla ohi ja tuo viimeinen kääntö oman maalin taakse suoraan kanadalaiselle ennen tuota Lehtosen mokaan. Tässä muutama esimerkki...
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Ihan ok jengi toi Kanada, tuolla oli pari pelaajaa jotka vois mahtua pelaamaan Liigassakin. Ei ihan kärkijoukkueisiin kuitenkaan.
 

Barney

Jäsen
On muuten hyvä, että Lehteräkin on löytänyt sellaisen työn, johon hänellä on edes jotain ammattitaitoa. Tuolta studiolta on vielä kaiken lisäksi lyhyt matka Espooseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös