Vedonlyöntivihjeet

  • 3 073 919
  • 15 011

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kerroin nyt noussut 3.90:een, onko syytä tiedossa?

edit: yritin laittaa vedon, meni tarkistukseen, hylättiin ja nyt kerroin 3.70 :D

Tuohon saa Pinnaclelta 3.86 - ovatko nämä bookkerit siis oikeasti näin pihalla näiden kanssa? Ilmeisesti sitten?

Pinnylle saa max 297. Mitä nuo muut bookkerit ottaa vastaan?
 

Pistrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Tuohon saa Pinnaclelta 3.86 - ovatko nämä bookkerit siis oikeasti näin pihalla näiden kanssa? Ilmeisesti sitten?

Pinnylle saa max 297. Mitä nuo muut bookkerit ottaa vastaan?
Minä nyt pelaan yleensä pikkupanoksilla. Paffilla yritin laittaa 12 euroa, olisi hyväksynyt suoraan jonkun 6 euroa ja loput hyväksyntään. Laitoin koko summan hyväksyntään ja tuli hylky ja kertoimen muutos.
 

sergo91

Jäsen
Löytyykö jostain kokoonpanoja jääkiekon harjoitusotteluihin? Saksa - USA kiinnostaa ainakin.

Ei ole tietoa kokoonpanoista, mutta kaiketi tässä vaiheessa mennään jo aikalailla valmiilla avauskokoonpanolla, kun kisat jo oven takana? Voihan siellä joku stara huilata, mutta suurin osa parhaista varmasti mukana.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Klo 18.00 alkavaan Telia-areenalla pelattavaan Sotkamo - Hyvinkää-otteluun pelasin underin. Telian kenttä ei ole mikään pesäpallokenttä, siellä ei pomppu nouse ja olosuhteet ovat vähän hallimaiset, kun jalkapallostadionilla pelataan. Sää on viileä, alle 10 astetta on lämmintä ja iltaa kohden viilenee koko ajan. Telialla kolmena viime kautena pelattu ottelu on jäänyt kaksi kertaa alle 10,5 juoksun. Kumpikaan joukkue (ei mielestäni myöskään Sotkamo) ole toki vahvimmillaan tällä kaudella ulkopelissä, mutta kenttä- ja sääolosuhteet huomioiden odotan vähäjuoksuista peliä. Vähän myöhään tulee nyt tämä tänne, mutta minkäs teet ja paskaako minä näistä lopulta edes tiedän. Aamulla tähän sai Coolbetiltä yli kahden kerrointa, nyt paras tarjous taitaa olla Veikan 1.93.

Sotkamo - Hyvinkää alle 10,5 1.93 Veikkaus

Hienoa joka tapauksessa kun pesiskausi alkaa tällä viikolla kunnolla, tätä on odotettu!

EDIT: Peli oli aikalailla sellainen kuin odotinkin, lopputuloksena kahdeksan juoksua ja tästä osuma.
 
Viimeksi muokattu:

Pistrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Ei ole tietoa kokoonpanoista, mutta kaiketi tässä vaiheessa mennään jo aikalailla valmiilla avauskokoonpanolla, kun kisat jo oven takana? Voihan siellä joku stara huilata, mutta suurin osa parhaista varmasti mukana.
Joo näin minäkin ajattelin, joten laitoin NordicBetillä pikkusiivulla USA -1.5, kun sai 2.23 kertoimella.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mun piti jenkkien -2 huikata tänne, kun niin isoin kertoimen sain, mutta unohtui keskellä työpäivää latoa. Oli jo eilisestä asti tiedossa, että kovalla ryhmällä lähtevät ja niukka 2-5 voittohan sieltä tuli.
 

Zohan

Jäsen
ESEA EU

16:00 forZe - Virtus.Pro
Virtus.Pro +4.5 1.84 @Pinnacle

19:00 Chaos - Sprout
Chaos +3.5 1.80 @Unibet


19:00 x-kom - Movistar Riders
Movistar Riders -2.5 1.85 @Unibet


20:00 GamerLegion - pro100
pro100 +4.5 1.86 @Pinnacle

20:00 AGO - Vitality
AGO +5.5 1.91 @Pinnacle


****

GameAgents League

20:45 Sharks - GameAgents
GameAgents +4.5 1.97 @Pinnacle


****

UCC Summer Smash

14:00 Izako Boars - Winstrike
Winstrike -1.5 1.89 @Pinnacle


17:00 Team Ancient - Nordavind
Nordavind +1.5 1.60 @Unibet
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mistä mä löydän kohteita liittyen MM-kisojen pistepörssin voittajaan? Vai onko ne vielä tulleet mihinkään, ainakaan Veikkaukselta en löytänyt.

Tänään oli auennut Veikkauksella pistepörssin voittajaveto. Eiköhän sieltä tänään/huomenna aukea kohteeksi vielä esimerkiksi maalipörssin voittajakin.

Kai ne Veikkauksella ovat odottaneet MM-joukkueiden kokoonpanojen julkistuksia, siksi lienevät nämä kohteet vasta nyt auenneet.
 

Taituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington
On muuten sanottava, kun seuraa Agon tekemistä Cs:gosta, niin on aika järkyttävän heikkotasoista hommaa. Vaikka onkin kova joukkue vastassa.
Pari erää mennyt niin, että Ago saanut 2 tappoa alkuun ja silti häviävät ihan pystyyn. Ja sitten on eriä, missä on saatu jollain tavalla tieto, että puolustus on asemissa ja silti pusketaan ilman mitään suunnitelmaa ammuttavaksi. Aion kyllä painaa tämän suorituksen mieleeni, tällä kyseisellä kartalla jatkoa ajatellen.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Hämäriähän nämä on, mutta ajattelin tänään edetä Ajax +0 1.7 kertoimella. Mitä tähän toteavat suuret visionäärit @Jesus Shaves in johdolla?

Visionääreistä en tiedä - hallusinaatiosta mahdollisesti.

Kyllähän Spurs tuohon peliin tulee työntämään kovaa - PL top4 on käytännössä varmistunut maalieron kautta. Kuitenkin Spurs on pelannut melkoisen heikosti - eikä ainakaan minua ole mitenkään vakuuttanut. Ajax sen sijaan veti Hollannin cupin loppuottelussakin 4-0 voiton vkonloppuna. Vastus ei toki Spursin tasoinen.

Hankala peli kyllä arvioida, mutta itse olen tunkenut panokseni Ajaxin suoralle voitolle sekä AH-1 - maalin tappiolla Spurs ei tee mitään, eli mikäli Ajax tulisi alkuun kovaa ja saisi tehtyä ensimmäisen maalin on Spursin pakko avata peliä. Aivan sama hävitä maalilla tai kahdella Spursin kannalta mikäli tappio tulee. 2-1 tuloskaan ei luonnollisesti Spursia auta mitenkään, eli tuossakin kohdassa pitää maalia jahdata.

Mikäli Spurs sen ekan maalin tekee, niin sitten peli kyllä taitaa laantua jossain määrin. Pelin kannalta kuolettavin on Spursin 0-1 johtomaali. Toivotaan ettei näin käy.
 
Viimeksi muokattu:

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Hankala peli kyllä arvioida, mutta itse olen tunkenut panokseni Ajaxin suoralle voitolle sekä AH-1 - maalin tappiolla Spurs ei tee mitään, eli mikäli Ajax tulisi alkuun kovaa ja saisi tehtyä ensimmäisen maalin on Spursin pakko avata peliä. Aivan sama hävitä maalilla tai kahdella Spursin kannalta mikäli tappio tulee. 2-1 tuloskaan ei luonnollisesti Spursia auta mitenkään, eli tuossakin kohdassa pitää maalia jahdata.
Tähän on pakko tuupata livestä vielä jotain.

EDIT: Harkinnassa seuraava maali Ajax 1.9 (ellei maalia oma pois).
 

Zohan

Jäsen
Otetaas eiliset takas.

14:00 Izako Boars - SJ
SJ 1.71 @Pinnacle


16:00 Optic - Avangar
Optic 1.82 @Pinnacle


16:00 Hellraisers - Heroic
Hellraisers 1.86 @Pinnacle


16:00 Chaos - North
North -1.5 1.60 @Unibet
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös