La 23.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 101 990
  • 1 439

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Toi HPK on kyllä tän kauden yllättäjä. Moni pelaaja ylisuorittaa/on noussut uudelle tasolle. Pelitapa toimii myös. Ihan noin kovana en kerhoa kauden alkaessa pitänyt.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Kiitos vaan taas tästäkin paskasta pelistä TPS. TPS tekee kyllä taidetta siinä että kuinka paskasti voi hyvällä joukkueella pelata. No 2 peliä enää ja sitten loppuu tää kidutus.

Mutta ethän sä katsonut peliä?

Eikös hyvälläkin pelillä voi hävitä?

:)
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Tiukka vääntö ja taas se ratkesi pieniin asioihin.. jäähyyn, tuomarin hylkäämään maaliin ja johonkin. Maanantaina pakkovoitto ja oltava ainakin 4:n maalin johdossa, että tulisi edes yksi kiinnitys. 3:n voiton takaa jatkoon menossa ei kovin moni ole onnistunut.. Blyyssi taisi sen tehdä aikanaan.

Edit: korjattu lausetta paremmaksi.
 

Kalix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koo-Vee, LeKi
Ilves sössi kaksi ottelua ihan itse omaan heikkoon ylivoimaansa. Nyt voitaisiin johtaa tällä ö-kokoonpanollakin sarjaa 2-0, kun viimeistelytehokkuus olisi edes tyydyttävällä tasolla ylivoimalla ja eilen olisi oltu tarkempia lopussa purkukiekkojen ym. osalta.

Tässähän tämä. Ensimmäisessä matsissa viimeistely oli paikkoihin nähden tehokasta, mutta sitten se yv. Tässä matsissa yv:n olisi pitänyt ehdottomasti toimia noista paikoista. Kun itse olet tuhnu, niin sitten omat virheet, joista tulee maali, korostuvat entistä enemmän. Alkaa tässä sarjassa kristalloitua Ilveksen koko kauden ongelmat.
 

Ralph

Jäsen
Hyvin HPK pelasi, vaikka joutui pelaamaan sekä TPS:ää että tuomareita vastaan. Mutta aina ei vieraskoreat tuomarit auta
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mutta ethän sä katsonut peliä?

Eikös hyvälläkin pelillä voi hävitä?

:)

No mä katson vaan tuloksen. Tai siis kokoajan seurannut tulosta liiga.fi sivustolta. Eli en katsonut peliä mutta ei se nyt voi kovin hyvää ainakaan olla. Mä sanoisin lähinnä niin että harvinaisen paskaa peliä Tepsiltä. Toisaalta sitähän se on ollut viimeiset 9 vuotta
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hyvin HPK pelasi, vaikka joutui pelaamaan sekä TPS:ää että tuomareita vastaan. Mutta aina ei vieraskoreat tuomarit auta
Tuo sun ylimielisyys kostautuu vielä. Ja sitten tanssimme kaikki haudoilla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No mä katson vaan tuloksen. Tai siis kokoajan seurannut tulosta liiga.fi sivustolta. Eli en katsonut peliä mutta ei se nyt voi kovin hyvää ainakaan olla. Mä sanoisin lähinnä niin että harvinaisen paskaa peliä Tepsiltä. Toisaalta sitähän se on ollut viimeiset 9 vuotta

Mäkään en oo kattonu yhtään Tepsin peliä tällä kaudella mutta oon kans samaa mieltä että todella paskasti ne on pelannut. Kannattaa lopettaa Tepsin kannattaminen ja alkaa kannattaa jotain hyvää joukkuetta kuten esim. Kärppiä tai SaiPaa. Tai LeKiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös