Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 242 368
  • 7 330

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei minullekaan avaudu... Kun kuuntelee lapsellisten (siis lapsia omaavien ihmisten) juttuja niin eihän niistä lapsista ole lähinnä muuta kuin harmia.

No nämä ihmiset, jotka koko ajan valittavat näitä lapsijuttujaan ovat näiden jatkuvasti omasta työstään valittavien hengenheimolaisia. Okei, elämässä on joskus tilanteita, että on pakko tehdä jotain duunia mistä ei välitä. Mutta aina on mahdollisuus tehdä asioita sen eteen, että pääsisi tekemään jotain itselleen mielekästä. Usein se tosin tarkoittaa ainakin hetkellistä oman elintason laskua ja siihen ei moni tunnu olevan valmis.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei ja en. Se lapsiperheen elämästä äärimmäisen negatiivisesti puhuminen taitaa olla naisten juttu. Välillä vaan ihmettelen etteikö niistä kullannupuista saa mitään kivaa ja positiivista sanottua edes johonkin väliin.
Tää on niin totta ku vaan voi olla. Ihan selkeä sukupuolijuttu. Sen jälkeen ku n. puol vuotta sitten ilmotettiin että meille tulee vauva, niin palaute on ollut kärjistetysti tämä: miehet. "onneks olkoon, kiva sit yöllä nukutella vauvaa ja katella NHL-matseja, eikä tarvii olla töissä", eli pelkkää positiivista. Naiset: "onneks olkoon, sano yöunille hei hei ja hommaa Peltorit huutavan vauvan ja vaimon takia. Sulla ei tuu olemaan omaa elämää 20 vuoteen".
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miks mun puhelin paikantuu näissä paikantumisjutuissa 600km päähän oikeasta sijainnistani? Olenko ensimmäinen ihminen jota teleportataan onnistuneesti tajuumatta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miks mun puhelin paikantuu näissä paikantumisjutuissa 600km päähän oikeasta sijainnistani? Olenko ensimmäinen ihminen jota teleportataan onnistuneesti tajuumatta.
En tiä, mutta tuohan on aivan mainiota. Helpottaa paljon erinäisiä pisniksiä. Hyvä ja ilmainen alibi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiä, mutta tuohan on aivan mainiota. Helpottaa paljon erinäisiä pisniksiä. Hyvä ja ilmainen alibi.
Sitä just mietin. Tässähän pystyy vetämään sukkahousut niskaan ja lähtee pankkivirkailijaa morjestamaan, kun skoudeille voi näyttää et en oo ollu koko tiluksilla. Mut voitais tuntea nimellä sukkahousuaave. Kuljen sukkahousut päässä, kukaan ei tiedä kuka oon tai missä oon, eikä kukaan saa mua kiinni. Olisin kuin supersankari.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Sitä just mietin. Tässähän pystyy vetämään sukkahousut niskaan ja lähtee pankkivirkailijaa morjestamaan, kun skoudeille voi näyttää et en oo ollu koko tiluksilla. Mut voitais tuntea nimellä sukkahousuaave. Kuljen sukkahousut päässä, kukaan ei tiedä kuka oon tai missä oon, eikä kukaan saa mua kiinni. Olisin kuin supersankari.

Muista tosiaan laittaa ne sukkahousut päähän - ettei käy kuten ex-rosvolle joka yritti ryöstää pankin kahvikassaa. Sukkahousut jalassa ja sitten ihmettelee miksi ihmeessä hänet tunnistettiin välittömästi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miks mun puhelin paikantuu näissä paikantumisjutuissa 600km päähän oikeasta sijainnistani? Olenko ensimmäinen ihminen jota teleportataan onnistuneesti tajuumatta.
Just kuuntelin radio-ohjelmaa jossa armeijan hemmo kertoi, että gps-häirinnän esiintyessä on sinänsä aika helppo siirtyä käyttämään erinäisiä varajärjestelmiä. Ongelma on että on vaikea huomata koska gps:ää häiritään. Eli vaihoehtoja on kaksi: a) Putinin ovelin juoni, b) Olet 600km eri paikassa kuin luulet. Mistä sen ylipäätään tietää missä on? Joku on sen sulle kertonut, ja sä uskoit.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli vaihoehtoja on kaksi: a) Putinin ovelin juoni, b) Olet 600km eri paikassa kuin luulet.
Ku tää oli jo ennen Puttepossun radioaaltojen pommitusta. Kai oon sitten sen verran psykoosissa että kuvittelen itseni toiseen ulottovuuteen, tässä tapauksessa eripuolelle suomenmaata. Tässäkin tapauksessa googlen alalaidasta näin totuuden. Kaikki nämä vuodet multa on yritetty salata tätä, että mua on ruokittu lsd-sienillä ja pidetty vankina täällä. Nyt ne jäi kiinni, ne ei älynny et jossakin vaiheessa saatan paikantaa itseni kännykällä.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Mulla jostain helvetin syystä puhelin alkoi aina kelaamaan reittejä alkupisteenä pieni saari eteläisessä Laosissa. Edes puhelimen buuttaus ei auttanut. Jotain supernappia olen kai siellä painanut, en vain tajua mitä.
Tämä siis Google Maps -sovelluksessa. Täytyi poistaa se ja asentaa uusiksi, niin nyt taas pelaa
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei vaan avaudu, vaikka kuinka yritän vääntää ymmärrysruuvia löysemmälle. Miten kukaan voi pahoittaa mielensä suoran lähetyksen blingeistä? Täytyy olla jotenkin vinksahtanut, jos haluaa katsoa jälkilähetyksenä jotain helvetin marraskuista Liigan matsia lopputulosjännitystä täynnä, kun on ensin katsonut jonkun pelin suorana. Ja sitten kun tulee bling, koko elämä on pilalla. Tai vähintään kuluva päivä. Ihmisellä voi olla vain yksi suosikkijoukkue, jota oikeasti kannattaa. Sen joukkueen peli katsotaan suorana ja sillä sipuli. Muut eivät voi kiinnostaa niin paljon, että mieli mustuu väliaikatilanteista.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ei vaan avaudu, vaikka kuinka yritän vääntää ymmärrysruuvia löysemmälle. Miten kukaan voi pahoittaa mielensä suoran lähetyksen blingeistä? Täytyy olla jotenkin vinksahtanut, jos haluaa katsoa jälkilähetyksenä jotain helvetin marraskuista Liigan matsia lopputulosjännitystä täynnä, kun on ensin katsonut jonkun pelin suorana. Ja sitten kun tulee bling, koko elämä on pilalla. Tai vähintään kuluva päivä. Ihmisellä voi olla vain yksi suosikkijoukkue, jota oikeasti kannattaa. Sen joukkueen peli katsotaan suorana ja sillä sipuli. Muut eivät voi kiinnostaa niin paljon, että mieli mustuu väliaikatilanteista.
No mites itselläs, jos kuulet kesken HPK-Liverpool matsin tilanteen IFK:n pelistä? Kärsiikö se ainoan oikean rakkaus edes silloin?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No mites itselläs, jos kuulet kesken HPK-Liverpool matsin tilanteen IFK:n pelistä? Kärsiikö se ainoan oikean rakkaus edes silloin?
No kerropa skenaario, jossa tuo on edes mahdollista. Tosin aivan sama. Katson Poolin pelin telkkarista ja läppärissä pyörii Kerhon peli, jos pelataan samaan aikaan.

E. Jaa Kerho-Pool? Nyt pistit pahan.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Ei vaan avaudu, vaikka kuinka yritän vääntää ymmärrysruuvia löysemmälle. Miten kukaan voi pahoittaa mielensä suoran lähetyksen blingeistä? Täytyy olla jotenkin vinksahtanut, jos haluaa katsoa jälkilähetyksenä jotain helvetin marraskuista Liigan matsia lopputulosjännitystä täynnä, kun on ensin katsonut jonkun pelin suorana. Ja sitten kun tulee bling, koko elämä on pilalla. Tai vähintään kuluva päivä. Ihmisellä voi olla vain yksi suosikkijoukkue, jota oikeasti kannattaa. Sen joukkueen peli katsotaan suorana ja sillä sipuli. Muut eivät voi kiinnostaa niin paljon, että mieli mustuu väliaikatilanteista.

Mitä ihmettä :D Aika monikin katsoo 2-3 ottelua putkeen ja plingit on heille täyttä paskaa.

PS. Katson melkeen joka liigakierrokselta jotain peliä eikä ole sitä omaa joukkuetta Liigassa.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei vaan avaudu, vaikka kuinka yritän vääntää ymmärrysruuvia löysemmälle. Miten kukaan voi pahoittaa mielensä suoran lähetyksen blingeistä? Täytyy olla jotenkin vinksahtanut, jos haluaa katsoa jälkilähetyksenä jotain helvetin marraskuista Liigan matsia lopputulosjännitystä täynnä, kun on ensin katsonut jonkun pelin suorana. Ja sitten kun tulee bling, koko elämä on pilalla. Tai vähintään kuluva päivä. Ihmisellä voi olla vain yksi suosikkijoukkue, jota oikeasti kannattaa. Sen joukkueen peli katsotaan suorana ja sillä sipuli. Muut eivät voi kiinnostaa niin paljon, että mieli mustuu väliaikatilanteista.
Ja mulle ei avaudu miten nämä muutamat uusintafriikit saivat Telian tekemään tuollaisen päätöksen. Tai no ehkä Telia meni siitä missä aita oli matalin ja jättivät tilanneseurannan pois vedoten vinksahtaneiden uusintaheebojen öyhötykseen

Noh, yritän jatkossakin yrittää ymmärtää järjettömiä päätöksiä ja ihmisten erikoisia tapoja. Ei lopu ajanviete ikinä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En mä mitään väliaikatietoja kyllä tarvitse. Enempi ovat vain häiriöksi. Oman joukkueen peli katsotaan, ja loput näkee urheiluruudusta tai teksti-tv:ltä. En ole kyllä koskaan ollut aikeissakaan katsoa jälkilähetyksenä jotain pukurit vs pökötit ottelua, joten sen puolesta eivät blingit haittaa. Mutta kuka niitä kaipaa ylipäänsä? Ei avaudu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä ihmettä :D Aika monikin katsoo 2-3 ottelua putkeen ja plingit on heille täyttä paskaa.

Nyt on tietenkin aika tiukkaa paskaa. Ei kukaan jaksa tai pysty oikeasti katsomaan kolmea peliä putkeen.

Varmaan jotkut teidän siellä omassa mitä ikinä teettekään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä ihmettä :D Aika monikin katsoo 2-3 ottelua putkeen ja plingit on heille täyttä paskaa.

PS. Katson melkeen joka liigakierrokselta jotain peliä eikä ole sitä omaa joukkuetta Liigassa.
Ei herraisä. Ymmärrän vielä jotenkin että joku katselee jälkilähetyksenä muiden pelejä ihan pelinopiskelumielessä, eli analysoi, skouttaa jne. Mutta että jännitysmielessä liigapelejä tallenteena. Voittaako kalpa vai jukurit, ai että kahden tunnin päästä se selviää.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä ihmettä :D Aika monikin katsoo 2-3 ottelua putkeen ja plingit on heille täyttä paskaa.

PS. Katson melkeen joka liigakierrokselta jotain peliä eikä ole sitä omaa joukkuetta Liigassa.

Mihin tämä perustuu? Mutulla heitän, että vaikka omassa tuttavapiirissä on paljon jääkiekkoporukkaa, niin kukaan niistä ei katso kuin korkeintaan kaksi peliä, jos ne sattuvat tulemaan eri aikaan. Siis ainakaan sarjassa, jossa oma suosikkijengi pelaa. Aikalailla aivan se ja sama ne muut pelit on.

No katson mäkin änäristä aina maalikoosteet aamulla tai töiden jälkeen ilman tietoa tuloksesta, mutta en nyt sinänsä jännityksen takia, vaan koska se on kiinnostavampaa niin. Ja joskus viikonloppuisin saatan katsoa jonkun yön NHL-pelin aamulla uusintana.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä ihmettä :D Aika monikin katsoo 2-3 ottelua putkeen ja plingit on heille täyttä paskaa.

PS. Katson melkeen joka liigakierrokselta jotain peliä eikä ole sitä omaa joukkuetta Liigassa.
Siis kuka katsoo 4 tuntia jääkiekkoa putkeen 3 kertaa viikossa? Tai kuinka moni oikeastaan?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mihin niitä blingejä edes tarvii kun pelikatkoilla kuitenkin ollaan sivulla 221. Ja nuorisolla bling kuuluu taskusta kun hipaisupuhelimeen on ladattu livetulokset.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Siis kuka katsoo 4 tuntia jääkiekkoa putkeen 3 kertaa viikossa? Tai kuinka moni oikeastaan?
Kuulemma aika moni. Mulla oli kakarana nyrkkisääntö, että se meni yks, pari, muutama, monta. Eli neljä friikkiä riittää täyttämään määritelmän. Sitten ne loput monikymmentätuhatta eivät katso. Niistä varmaan suurin osa osaa tarvittaessa tarkistaa tulokset muista lähteistä. Olen kuitenkin melko varma, että blingien kannattajat edustavat murskaenemmistöä, jos vastakkain laitetaan vaihtoehdot ehdottomasti kyllä vai ei.
 

Ralph

Jäsen
Tämän palstan tägäystoiminnon käytössä ihmetyttää kolme asiaa, eikä avaudu miksi joku sitä tekee.

1. Itsensä tägääminen.
2. Saman käyttäjän tägääminen monta kertaa samaan viestiin.
3. Tägätä sama käyttäjä, jonka viestiä on juuri lainannut.
 

Spuddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, littipeukku IPK:lle, KuPS
Rokotevastaisuus. Pitääkö siellä Pohjanmaalla tai missä tahansa muualla jonkun lapsen ensin kuolla tai saada pysyviä vaurioita ennen kuin asian tärkeys ymmärretään. Uutisten mukaan siellä on nyt useita rokottamattomia altistunu tälle yhdelle tuhkarokon ulkomailta noutaneelle.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Rokotevastaisuus. Pitääkö siellä Pohjanmaalla tai missä tahansa muualla jonkun lapsen ensin kuolla tai saada pysyviä vaurioita ennen kuin asian tärkeys ymmärretään. Uutisten mukaan siellä on nyt useita rokottamattomia altistunu tälle yhdelle tuhkarokon ulkomailta noutaneelle.
Taitaa aika vahva vihje tullu uutisesta kun kerrotaan että muun rokottamattomat pennut ovat altistuneet "rukoushuoneella".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös