Otteluseuranta 1.–2.11.2018

  • 46 080
  • 563

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
HAT-TRICK-PONY!
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pursimies Harkimo pääsee pyykkäämään penkkejä
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ai jumalauta mä nautin. Ja vielä enemmän nautin kun tiedän kuinka täällä palstalla eräät kiristelevät tällä hetkellä hampaitaan ja itkevät sisäiseti kuinka Paten maalit on paskoja ja Pate on one trick pony. Buahaha.

Pate, keep on going baby!
 

Subrosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saas nähdä oliko tärkeä keikka Jetsiltä rapakon tälle puolen. Jos Laine sai pään tuuletettua, niin eiköhän kustannukset tule katettua.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyväähän tämä teki. Laineelle sekä Jetsille. Tosiasia on se että ilman Laineen maaleja Jets saa keväällä heittää hyvästit kannujahdille.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Hyvin Jetsin valmentaja oli ajan tasalla ja laittoi Laineen lopussa jäälle hakemaan hattutemppua, muuten Laine ei ole ikinä lopussa jäällä jos joukkue johtaa maalilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ai jumalauta mä nautin. Ja vielä enemmän nautin kun tiedän kuinka täällä palstalla eräät kiristelevät tällä hetkellä hampaitaan ja itkevät sisäiseti kuinka Paten maalit on paskoja ja Pate on one trick pony. Buahaha.

Pate, keep on going baby!
Vahva sama. Voin kuvitella miten joitain kateellisia juntteja vituttaa oikein urakalla nyt.
 

Ololinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Avs, Canes & SaiPa
Vedot osui kohdalleen, minulla ja laineella. Täysin kässärin mukaan, vika tyhjiin. Kiitos. Huomenna uutta mietintää sitten. Ihana peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös