Otteluseuranta 1.–2.11.2018

  • 46 278
  • 563

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Kun katsoo Barkov vrt Laine, on käsittämätöntä miten jälkimmöinen vie kaikki otsikot.
Barkov on kokonaisvaltainen ja MAAGINEN pelaaja. Laine on one trick pony

No jaa, tuossa on kuitenkin potentiaalia about samalla tavalla one trick pony kuin joku Ovechkin. Minusta on olennaista se, että meillä ylipäänsä on näin loistavia pelaajia ja vieläpä hyvin erilaisissa rooleissa. Aletaan ehkä vähitellen lähestyä sitä tilannetta, että parhaiden kohdatessa Suomen nimilista ei enää kauheasti häpeä kenenkään rinnalla. Ja se on aika tavalla ennennäkemätöntä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mul on hei tyhmä kysymys. Ei Laine ja Barkov vois molemmat olla hyviä kiekkoilijoita? Jaa ei? No ei väkisin sitten.
Joo ei voi, samaa vammailua kun vaikka Cristiano Ronaldo vs. Lionel Messi.

Ei voi olla kahta kovaa ikinä samaan aikaan vaan toinen on hyvä ja toinen ihan paska tai vähintään "kuka toi toinen on" jne.

Käsittämätöntä porukkaa mutta näin se on, onneksi ei ole noin raskasta porukkaa omassa kaveripiirissä kuin näissä keskusteluissa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Voi. Ja ovatkin. Toinen on vaan yliarvostettu ja toinen ei niinkään.

Ja se on niin kauhea asia? Jos Laine olisi kanadalainen Patrick Lane Saskatchewanista niin täällä valtava osa faneista olisi totaalisen ok kanadalaisten medioiden yliampuvasta palvonnasta ja menisivät siihen iloisesti mukaan. Reaalinen tosiseikka siis on, että Suomella näyttäisi viimeinkin olevan toinen maailmanluokan maalintekijä jumalan armosta haman Selänteen jälkeen. Ja mitä Jatkoajassa löydetään tästä asiasta - no tietysti se että sontalehdet ja satunnais"fanit" yliarvostavat Lainetta (mikä toki on totta), kun taas oikeat "connoisseurit" tunnetaan siitä, että he täysin epäasiantuntevasti vähättelevät Laineen saavutuksia NHL:ssä. Ja jep, ottaisin todellakin Barkovin ennen Lainetta omaan joukkueeseen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmeellistä riitelyä ja paskaa fiilistä. Nautitaan, sanon minä.
Tätä se on aina, joku tänne vetää mutta tää jatkuva negailu, just esim. Laineen täys dumaaminen jo koko uralta ja ihan kaikki negatiivinen paska on kyllä masentavaa luettavaa.

Ei kaikkia tarvi fanittaa fanipoikana mutta mikä saa siihen ylenpalttiseen negan levittämiseen ihan turhaan, sitä mun luonteellani on vaikea keksiä. Mun mielestäni tollaset ihmiset on vähän ressukoita.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mun mielestä Mikko Rantasesta puhutaan tässä ketjussa liian vähän.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Pyhä Patrik Perkele. Kuitekin sopineet keskenään, jotta fanit saavat rahoille vastiketta. Edelleen ihmetyttää tuo Jetsin goal horn, kun ei ole kotipeli kyseessä.
Ainahan se on Euroopan geimeissä ollut, että molempien joukkueiden Goal hornit soitetaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yleensä erien alun ylivoimissa ei tuu maaleja, mutta nyt ei tuu myöskään.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Tätä se on aina, joku tänne vetää mutta tää jatkuva negailu, just esim. Laineen täys dumaaminen jo koko uralta ja ihan kaikki negatiivinen paska on kyllä masentavaa luettavaa.

Ei kaikkia tarvi fanittaa fanipoikana mutta mikä saa siihen ylenpalttiseen negan levittämiseen ihan turhaan, sitä mun luonteellani on vaikea keksiä. Mun mielestäni tollaset ihmiset on vähän ressukoita.
Todennäköisesti Laineesta negailu on vastareaktio median yltiöpäiselle sankarinpalvonnalle. En todennäköisesti ole ainoa joka on kurkkua myöten täynnä "Laine eestä laine takaa, laine istuu, laine makaa" uutisointia
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rotenberg laittanut jäähdyttimiä pienemmälle?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikös alkoholin mainostaminen kielletty lailla? Vitosella tuli Brooklyn Brewerin mainos äsken.
Eipä ole. Mistä sinä tuollaisen ajatuksen sait päähäsi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös