Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 58 078
  • 965

Knap

Jäsen
Päivittelinkin mun masterplanin tonne meiän Wa-ryhmään, mutta nyt voin toteuttaa sen kun Gemondo ei vienyt.

Yksi inhokkipelaajani Bruinssista, nykyisin Rangers, Ryan Spooner

@FutureHockey
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Nukkumatti iski ku miljoona wolttia, tsori kundit!

Viimeiset 23 vuoroa oon jännittänyt, että ihan kohta joku vie sen. Ihan varmana vie. Ei voi olla vapaana enää kun on mun vuoro. Siis huippulupaava pakki, joka iski edelliskaudella lähemmäs 40 tehopistettä. Vapaana? No, kait se on uskottava.

Brady Skjei.

Vuoroon @Tornados
 

F#21

Jäsen
Nukkumatti iski ku miljoona wolttia, tsori kundit!

Viimeiset 23 vuoroa oon jännittänyt, että ihan kohta joku vie sen. Ihan varmana vie. Ei voi olla vapaana enää kun on mun vuoro. Siis huippulupaava pakki, joka iski edelliskaudella lähemmäs 40 tehopistettä. Vapaana? No, kait se on uskottava.

Brady Skjei.

Olipa muuten mun listalla seuraava valinta. Ja täysin samasta syystä.
 

Abdel

Jäsen
Abdels are extremely happy to select, from Peterborough Ontario and the St. Louis Blues... Born in 1996...Vince Dunn

"He's the only left handed player on that great Blues d-group with more than 'meh' hands, and thats why we expect him to score around 40 points this season" -Abdels gm Abdel on Vince Dunn.

@Hockey Puck
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Tuntuu, että miinaan osuu, mutta otan silti...

Tyler Myers

@F#21
 

F#21

Jäsen
James Reimer tulee viemään Luongon paikan ja vie Floridan pleijareihin. Valintani kohdistuu siis häneen.

@limini

edit. Ja varmaan kaikkien iloksi se on Hutchinson joka tuon ykköstontin vie...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joko se on oma vuoro...

Tom Wilson, Washington Capitals kiitos. Tekee 25+25 ensi kaudella :)

@Salming
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Huoh, Nutivaara olisi kelvannut. Kokeillaan sitten yksilöä nimeltä Erik Gustafsson.

@Teemu#8
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös