Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Juhannuksen viettotapoja on monenlaisia. Toiset ovat mökeillä ja maalla, toiset kaupungissa. Toiset kännissä kuin käki, toiset täysin selvinpäin. Toiset makkaran ja pihvin kimpussa grilli kuumana, toiset peruseineksiä syöden. Osa Jatkoajan keskustelupalstalla, osa tekemässä juhannustaikoja ja kierimässä alasti jonkun pellolla kunnes poliisi tulee ja vie pois.
Lopullinen totuus on tietysti Jatkoajan keskustelupalstalla ja palstalaisten totuus ei pala tulessakaan. Siksi äänestys siitä, mitä itse kukin on juhannuksena tehnyt.
Vaihtoehtoja on monia, saa vastata niin moneen kuin parhaaksi tuntuu. Vastauksiaan saa myös avata tai ylipäätään avautua itse ketjussa.
En laita äänestykselle päättymisaikaa joten tähän voi vastata tulevinakin juhannuksina, tai vaikka ensi jouluna.
Lopullinen totuus on tietysti Jatkoajan keskustelupalstalla ja palstalaisten totuus ei pala tulessakaan. Siksi äänestys siitä, mitä itse kukin on juhannuksena tehnyt.
Vaihtoehtoja on monia, saa vastata niin moneen kuin parhaaksi tuntuu. Vastauksiaan saa myös avata tai ylipäätään avautua itse ketjussa.
En laita äänestykselle päättymisaikaa joten tähän voi vastata tulevinakin juhannuksina, tai vaikka ensi jouluna.