Su 6.5.2018 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 106 355
  • 1 140
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Peli viisnolla ja huolissaan.

Pointti taisi olla se, että olisi hyvä kun ykköskenttäkin saisi tehoja aikaiseksi. Kovempia pelejä silmälläpitäen siis.

Tämä peli nyt on mitä on, mutta saisivat ykkösen äijät MG etunenässä jo pikku hiljaa onnistua.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Kiesus mua ketuttaa tää cmore+chromecast. N. 7min alkaa junnaamaan ja heittää minuutin taakse päin. Kruununa erän lopun yv:n aikana heittikin kakkoserän alkuun. Gg.

Mutta joo, Teuvo heitti veskan melkoseen mankeliin maalin takana, aika huikee :D yhdessä vaihdossa MG myös väläytteli menoaan, tuota pitäis saada lisää.

Suomi on pitkästä aikaa todella vahva, mutta valitettavan paljon yhden kentän varassa.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiköhän ne Granlunditkin siitä kun turnaus etenee. Ahoa täytyy kyllä ihailla. Hienosti haistoi tuon av syötön ja sitten tuossa 5-0 maalissa vei pakin mennessään ja avasi Savinaiselle baanan. On se.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Että mua ärsyttää tuo ruotsalainen tapa ääntää esimerkiksi sana chance (shääns). Eikö ne itse kuule miten hölmöltä ne kuulostavat?
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Aho osaa laittaa kiekkoa reppuun. Ei lauo logoon tai plekseihin kuten suomalaiset yleensä.
 

Knap

Jäsen
Kyllä minua vituttaa, kun nämä poimii kysymyksiä jostain facebookista. Siellä taas joku urpo ihmettelee, että eikös Granlund ole luonnollinen laituri, kohta sitä varmaan pohditaan koko vitun erätauko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös