Ti 27.2.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 44 373
  • 595

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Saipa pelaa viisaasti ja JYP näköjään odottelee, että loppus jo peli. Pelin taso ei kyllä päätä huimaa
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Helppohan se on jossain Mestis-jengissä loistaa, Kärpissä joutuu taistelemaan oikeiden jääkiekkoilijoiden keskellä.
Kärpät se tässä parissa on viimeksi mestistä pelannut?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Miehen tehot helmikuussa 0+0, aivan onneton pörrääjä ollut lähiaikoina.

No siinä on näköjään vähän eroa kultakypärien tämän kuun pisteillä. Molemmilla 8:s peli menossa. Kangasniemen 0+0=0 ja Sandell 5+9=14.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se on varmaa että neiti-Suomela ei tänään tee pisteen pistettä, akkojen peleissä vois onnistua mutta miesten peleissä kyyti on kylmää. Toiset varmat kiikarimiehet ja luuserihomot ovat Nättinen, Mäenpää ja Kuukka. Tommoset surkimukset ei varmana tee yhtään tehopisteitä tänään enää. Tiedän tämän varmuudella.

Sivumennen sanoen myös Kärppien Junttila on lussuposki hinttari jolta valuu ripulit lahkeista ja en minä näitä nimiä sano Liigapörssiä jinxatekseni. Frans Tuohimaankin tahtoisin jinxata mutta se on vaikeeta ku on kuitenkin noita Jypin hamekangasosaston kekkuleits jengissä niin monia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Se varmaan selittää ulkomuotoni... Oikeasti Vesalainen on hyvä. Ehkä ketjukaverit eivät vielä osaa lukea hänen peliään.
Ei tossa sen pelissä oo mitään lukemista. Hymiö.

Kaippa se joskus sieltä herää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nuori Suomi -peluutusta parhaimmillaan. Ronkainen loistaa jälleen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Se on varmaa että neiti-Suomela ei tänään tee pisteen pistettä, akkojen peleissä vois onnistua mutta miesten peleissä kyyti on kylmää. Toiset varmat kiikarimiehet ja luuserihomot ovat Nättinen, Mäenpää ja Kuukka. Tommoset surkimukset ei varmana tee yhtään tehopisteitä tänään enää. Tiedän tämän varmuudella.

Sivumennen sanoen myös Kärppien Junttila on lussuposki hinttari jolta valuu ripulit lahkeista ja en minä näitä nimiä sano Liigapörssiä jinxatekseni. Frans Tuohimaankin tahtoisin jinxata mutta se on vaikeeta ku on kuitenkin noita Jypin hamekangasosaston kekkuleits jengissä niin monia.
Siellähän löytyy asiantuntemusta, älä ota enää.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Kärpät ei muuten tee tänään yhtään maalia. Eikä Kärpät rehellisesti ole edes ollut kovin lähelläkään maalintekoa.

EDIT: Onneksi HPK tekee maalin ja Kärpät kaventaa 1-2, Vesalaiselta huikea kuti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
VESALAINEN MÄ TIESIN JA AINA OON KEHUNU ETTÄ ON KAIKKIEN AIKOJEN PARAS KÄRPPÄ HULAAAAAAAAA

Peli siis 1-2 jos joku ei arvannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös