Ti 30.1.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 54 744
  • 701

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Mikäs meni väärin tällä kertaa?

En tiedä mitä tarkoitat ”tällä kertaa”? En ole ikinä ko. asiasta maininnut. Mutta nyt kun kysyit niin ehdit lainata tuon minun viestin ennen kuin editoin sen. Eli selvää selvempi korkea maila meinasi jäädä välistä.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Kärppien vikahan se on jos jonkun mielestä tuomarit viheltelee miten sattuu, idiootit.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tähän vois joku kärppäkannattaja tulla kertomaan, ettei näitä vihelletä sääntökirjan mukaan
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä. Jos niin tehtäisiin, olisimme täällä vielä aamullakin.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nyt kannattais KalPankin ottaa se 3 pistettä, koska torstaina on hiljaista pisteiden kanssa. Sama se tietysti kuka me sieltä pullautetaan sääleistä ulos.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Saatana että mulla vituttaa tää ainainen vinkuminen tuomareista ja jäähyistä. Joka vitun pelistä, joka vitun kierros.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Lassi Kakkanen pelaa hyvää alivoimaa.

Edit. On näemmä DNAn hubi taas vähän jäljessä. Hyvä karvaus Kärpiltä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Saatana että mulla vituttaa tää ainainen vinkuminen tuomareista ja jäähyistä. Joka vitun pelistä, joka vitun kierros.
Sen se tekee, kun kaikilla on mahis nähdä mikä peli tahansa. Tän takia ei juuri huvita edes kysellä täällä, miltä peli näyttää. Kaikki kyttää vaan tuomareita.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Saatana että mulla vituttaa tää ainainen vinkuminen tuomareista ja jäähyistä. Joka vitun pelistä, joka vitun kierros.
Juuri näin. Sen vuoksi en itse edes yritä vetää mitään asialinjaa näissä tuomari-itkujen ketjuissa, koska ihan sama mitä pelissä tapahtuu niin aina on tuomarit huonoja ja Raksilan kotituomarit ja filmataan ja nyyh. Vittu.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Ratinen ei ole vakuuttanut debyytissään. Tyhmä jäähy ja turhaa hosumista rutiinitilanteissa. Ehkä jännitystä liikaa.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Nyt olisi Pennasen paikka ottaa se aikalisä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös