La 6.1.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 58 111
  • 826

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Pitäisi sallia katsomoon myynti niinkuin suuressa maailmassa, mutta SovjetFinlandissa on paljon valtion virkamiehiä estämässä asiaa.

Juuri näin...tää on kyllä edelleen vuonna 2018 sellainen 'byroslavia", että huhhuh...olin lokakuussa kattomassa NHL:ää Floridassa ja siellä sai juomat viedä katsomoon. Oli jopa mukeille paikat penkkien selkänojissa. Mitään ongelmia asiassa ei ollut...meillä virkamiehet ja sossutantat keksii omien suojatyöpaikkojensa pitämiseksi kaikkea normielämää hankaloittavaa...
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mark Fraser on hieno mies.
 

passenger

Jäsen
Juuri näin...tää on kyllä edelleen vuonna 2018 sellainen 'byroslavia", että huhhuh...olin lokakuussa kattomassa NHL:ää Floridassa ja siellä sai juomat viedä katsomoon. Oli jopa mukeille paikat penkkien selkänojissa. Mitään ongelmia asiassa ei ollut...meillä virkamiehet ja sossutantat keksii omien suojatyöpaikkojensa pitämiseksi kaikkea normielämää hankaloittavaa...

Floridassa ei ollut mitään ongelmia. No minä olin jokin aika sitten katsomassa Kometan ja jonkun peliä Brnossa, missä saa myös viedä tuopit katsomoon ja siellä oli ainakin jossain vaiheessa noin 100 muovituoppia kentällä, kun tuomarit olivat aika perseestä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tulosyksikön laitahyökkääjää Mäenalanen vie Kärpät johtoon.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Bambi Lehtonen on karmeessa iskussa, siellä lentelee Lukko pakki kun Bambi ajaa maalille. Hitto kun toi realisoitus joskus tulostaulullekkin.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Jollain menee vielä käsi paskaksi ton kerhon hakkaamisen takia...
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Vittu tuo Kivihalme on hyvä. Kärppien ykköspakki ollut jo tovin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei jumalauta Lukko. 11 minuuttia peliaikaa jäljellä eikä äijillä ole minkäänlaista yritystä edes.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kamala merkkausvirhe Tepsin puolustukselta ja Mäenalasella helppo työ iskeä kiekko reppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös