Otteluseuranta 31.12.2017–1.1.2018 (6. kisapäivä)

  • 52 769
  • 739
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Ei maalivahtia oikein voi syyttää parhaalta sektorilta tehdystä maalista. Toki voittavan maalivahdin on otettava vähän ekstraa. Luukkonen tuntuu ylipelaavan tilanteita, jolloin on sitten myöhässä toiseen suuntaan.

Miten tuo Tolvanen on noin vaisu? Eikös se dominoi KHL:ää? Just tuommoista perinteistä suomalaista "maalintekijän" vikaa, eli hirveä paniikki kun saa kiekon ja joko suoraan vastustajan polkkariin tai pari metriä ohi maalista. Toivottavasti parantaa.
On maalintekijä, eikä mikään vaihdosta toiseen peliä dominoiva. Itse asiassa Tolvanen tarvitsisi jonkun "Teräväisen" dominoimaan ja pelaamaan hänelle maalipaikkoja saadakseen vahvuutensa esiin. Siinä mielessä KHL sopii hänelle paremmin kuin junnukisat, joissa pitäisi itse loistaa ja "dominoida" vahvuusalueensa ulkopuolella.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistuttaa vähän pahimpien aikojen IFK-KalPa -matseja, joissa toinen osapuoli yksinkertaisesti pelaa selvästi nopeampaa jääkiekkoa.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Ei ihan näytä toiminta maalilla voittavalta työskentelyltä.
 

Barney

Jäsen
Luukkonen reagoi aivan liikaa ensimmäiseen tilanteeseen ja toisessa paketti on jo aivan hajalla. En tiedä tekeekö pieni kaukalo temput Luukkoselle vai onko mestiksessä myös samat ongelmat?
Paska veskari pienessä kaukalossa. Voittanut siellä vasta yhden MM-kullan.
 

Knap

Jäsen
Luukkonen reagoi aivan liikaa ensimmäiseen tilanteeseen ja toisessa paketti on jo aivan hajalla. En tiedä tekeekö pieni kaukalo temput Luukkoselle vai onko mestiksessä myös samat ongelmat?
Pieni kaukalo, ja jotenkin Luukkosesta paistaa semmoinen yliyrittäminen. Ei kestä paineita tai jotain. Mestiksessä ollut minun näkemissäni peleissä itse varmuus, ja se heijastuu kentälle. Reaktiot kunnossa, ja peittävyytensä takia torjuu ne mihin ei itse ehdi.

Äskinen maali oli aika fifty sixty. Noin pienen matkan päästä tullut laukaus, reaktiolla arvioi ja räpsä menee pari senttiä ohi. En tiiä oliko hörppäys vai ei, mutta sanosin että menee aika 50-50 maaliin tommoset.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
USA dominoi peliä, suomalaiset on hitaita ja kömpelöitä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tuulola tukehtuu selostuskoppiin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Suomi tarvitsee joko a) jumala-moodissa olevan veskan ala Saros tai b) ykkösketjun joka tekee 3-4 maalia joka peliin ala PuLaAho, nyt puuttuu molemmat. Arvatkaa tuleeko kultaa?

Eeli painaa puolivälierissä 3
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös