Mites Tepsin 2. maali?
Mutta niissä 4 muussa maalissa TPS sai luuria rauhassa Ässien maalin edessä.
Mites Tepsin 2. maali?
En sitä kiistäkkään, etteikö puolustus olisi ollut tänään kassalla myös.Mutta niissä 4 muussa maalissa TPS sai luuria rauhassa Ässien maalin edessä.
No edelleen odotetaan saikkulan tyhjentymistä. Raskas viikko. Kohta mennään taas ;)Tomppa on kyllä kova vinkumaan tuomareille eihän sitä voi kiistää. Hänellä tosin on myös C rinnassa joten se on myös hänen tehtävänsä.
Olen samaa mieltä siitä että Ässien materiaalista saisi enemmän irti toisen valmentajan alla. Ei toi rosteri sovi yhtään tohon "saipalätkään".
Päivän eka asiallinen viesti.
Ässät on viime aikoina pelannut ihan hyvin, toki joku toinen valmentaja saattaisi saada tuosta hyökkäyksestä vielä enemmän irti. Tänään on ollut todella heikko peli verrattuna viime viikkoihin, se taas on varmasti osittain myös TPS:n hyvyyttä.Olen samaa mieltä siitä että Ässien materiaalista saisi enemmän irti toisen valmentajan alla. Ei toi rosteri sovi yhtään tohon "saipalätkään".
7-2, ei ole tainnut vähään aikaan mikään joukkue latoa noin rumia lukuja Ässiä vastaan.
Paljon Perrinillä on vielä matkaa ennätykseen?
Paljon Perrinillä on vielä matkaa ennätykseen?
Ehkä tää selkäsauna tekee ihan hyvääkin, kunnon herätys tähän väliin.
Olen tässä miettinyt, että Lukon pitäisi myös ottaa kunnolla turpaan, niin ehkä herättelisi porukkaa. Parhaillaan matsit päättyy jotain 0-2 tai 1-2.
No jos turkulaisia kattoo niin.... onhan sielläkin kai joku ihan ok.Heh. Voiko olla porilaisemman näköistä pakkia kuin Niko Mikkola. ABC-pöytien idoli. :/
Siellä oli miesten peli menossa.Miksi pitäisi tulla pois?