Kyllä.Olin jo hetken huolestunut että sattui oikeasti.Hienoa varmasti meidän kaikkien mielestä.
Ok ehkä se oli vanha Tyrsky. Saanut monia ikäviä osumia naamaan, semmoinen taistelijan mielikuva jäänyt.Sama. Mut tsekkaa esim HIFK-Kärpät -ulkoilmaottelun yksi tilanne jossa Tyrväiseltä meni käsi poikki. Paitsi että pelasi hetken päästä.
Kuhan tökin :D Tää menee aina itse kullakin niin tunteisiin tää homma että piti vähän härnätä.
Joo, mun mielestä kakkonen olis ollut oikea tuomio, koska Keränen tuli selvästi taklaamaan kiekotonta. En osaa täältä ruudun läpi sanoa että sattuiko Tyrväistä vai ei, mutta filmaaminen on aina perseestä ja ämmien hommaa.
Mitä vittua Junttila ja mitä vittua tuomarit :D huumoria.
Onko se loukkaantuminen jos sattuu? LOUKKAANTUNUT pelaaja ei pysty jatkamaan pelaamista vartin päästäAina ihmetyttää toi "voi vitun pelle X tuli takaisin jäälle". Ihan kuin olisi mahdotonta, että sattuu oikeasti, mutta vartin päästä ei enää juurikaan. Sama futiksessa kun nauretaan "feikkiloukkaantumisille". Joku napin kolaus nuppiluuhun saattaa sattua ihan vitusti sen pari minuuttia, vaikkei mitään menisikään rikki.
Kotituomarit Raksilassa, ullatus?
Näytti kyllä ensin että maila saattoi kopsahtaakin, mutta hidastuksesta näki että omiin jalkoihinsa se kaatui. Tuomaritkin on ihmisiä (vaikka usein ei sille tunnukaan).Mitä vittua Junttila ja mitä vittua tuomarit :D huumoria.
Hyvin lapsellinen kommentti, kun tuo "läskiposkeus" johtuu sairauden takia käytettävästä kortisonista.Läskiposki-Ramstedtille ehkä hieman helpohko... :D
No mitenkä määrittelee sitten loukkaantumisen. Ei voi sattua, ei tuu verta? Olis kyllä kätevää, jos jäähyn vois antaa vasta vartin päästä.Onko se loukkaantuminen jos sattuu? LOUKKAANTUNUT pelaaja ei pysty jatkamaan pelaamista vartin päästä