Kysymys kuuluukin: Olisiko Salminen -> Santala se "treidi", jolla hyökkäys lyödään kasaan ja that's it?
Jensen on laituri, mutta menisi toki sopivasti tuohon 190/90 -kategoriaan.
Siellä on neuvottelupöydällä kaikkein keskeisimmin Zibanejadin soppari. Hän on RFA ja haki välimieskäsittelyä. Se taas ratkaisee aika pitkälti sitä, kuinka paljon captilaa Rangersilla on käytössään muita sopimuksia varten. Ennen Ziban sopimusta sitä on aika tarkalleen 5,5 miljoonaa.Tarkemmalla tutkimuksella Jenssenillä on qualifying offer Rangersilta, mutta sopparia ei ole tehty.
Tarkemmalla tutkimuksella Jenssenillä on qualifying offer Rangersilta, mutta sopparia ei ole tehty.
Ei saa olla, tuosta puuttuisi edelleen se kakkossentteri. En kuitenkaan jaksa uskoa tähän. Toisesta sentteristä voi tinkiä, jos esim Pulkkinen olisi tulossa, mutta muuten ei. Silloinkin kakkossentterin olisi jo oltava melkein tasoa Regin.
Faktahan on se, että yhdelle yhdelle hyökkääjälle ja yhdelle pakille on tilaa. Jos Salminen lähtee, niin kahdelle hyökkääjälle. Mutta kysymys olikin se, pitäisikö hommata kaksi sentteriä vai sentteri ja laituri. Tai sentteri ja sentteri/laituri?
Ilman muuta kaksi sentteriä sisään mielummin kuin sentteri + laituri, ellei sieltä ole jotain Pulkkisen tasoista laituria tarjolla. Joka kausi on ollut senttereistä pulaa ja todennäköisesti ensi kaudellakin nähdään jossain vaiheessa taas Wirtasta 2-3 ketjuissa ja Mäkeä sentterin paikalla. Sentteri pystyy yleensä pelaamaan myös laidassa, mutta laituri harvemmin sentterinä. Toki silti mielummin sentteri + laituri kuin vain pelkkä sentteri.
Eli:
2sentteri
Kiekollinen rightin pakki (Hietanen?)
Salminen -> Pulkkinen
Niemi -> Santala
Kukaan ei napannut kiinni Vuorisen twiittiä 2 tuntia sitten. Puhui aurinkoisesta viikonlopusta. Tänään tuli jo Gilroy, tulisikohan huomenna sena?
Kukaan ei napannut kiinni Vuorisen twiittiä 2 tuntia sitten. Puhui aurinkoisesta viikonlopusta. Tänään tuli jo Gilroy, tulisikohan huomenna sena?
Se on just näin. Varsinkin jos on perheellinen. Esim Lepistölle tulossa perheenlisäystä loppuvuodesta, joten kovasti Helsinki alkoi kiinnostamaan.Kyllähän suomessahan olosuhteet on kunnossa. Kestää vertailun mihin tahansa ryssien kaupunkiin. Ennemmin mä suomessa pelaisin miljoonan halvemmalla kuin jossain venäjällä missä ei muut ku valmentaja puhu englantia.
Menee nyt ohi aiheesta, mutta tietenkin Moskovassa (11milj .) on aika paljon englantia puhuvia. Täällä vaan kaikki puhuvat sitä. Ymmärrän, mitä ajat, mutta Moskovan joukkueiden kohdalla pelaajien viihtyvyyden kohdalla ei ole kyse kieliongelmista/ kaupungista.Ennemmin mä suomessa pelaisin miljoonan halvemmalla kuin jossain venäjällä missä ei muut ku valmentaja puhu englantia.
Näinhän se menisi jos itse pääsisi tekemään päätöksiä, TOTTAKAI! Ymmärrän kuitenkin myös heitä, jotka ennemmin tienaavat käteen Moskovassa 1 700 000 € kuin Helsingissä 550 000€.Kyllähän suomessahan olosuhteet on kunnossa. Kestää vertailun mihin tahansa ryssien kaupunkiin. Ennemmin mä suomessa pelaisin miljoonan halvemmalla kuin jossain venäjällä missä ei muut ku valmentaja puhu englantia.
Mistäs tämmöistä tietoa?Yksi sentteri tulossa ennen kauden alkua.
Niin, sille sentterille kun joku osaisi vielä nimen sanoa. Varmaan jokainen tällä palstalla tietää, että sentteri on tulossa. Mutta kuka?Yksi sentteri tulossa ennen kauden alkua.
Näinpä:-)Mulla on sellainen tuntuma, että se sentteri on jo kiinnitetty, mutta ei haluttu julkaista samaan aikaan Gilroyn kanssa
Sitten vaan nimikirjaimia tai muita tuntomerkkejä tiskiin ;)Näinpä:-)
Näinpä:-)
TR'ää ne ainakin huhuissa pyöritelleet, tiedä sitten.Jonkinlaista vinkkiä tulijasta olisi kiva kuulla, jos sellainen jo tiedossa kerta on.