Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2016–2017

  • 134 346
  • 887

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei voi kun ihmetellä, että mikset lyö tätä vetoa vedonlyöntiyhtiölle paremmalla kertoimella ja ilman vastapuoliriskiä siitä, tuleeko voiton osuessa maksu. Ellet sitten halua itse källätä kaveria.

edit. Tulipa huonosti katottua kotietu. Anyways, pointti siinä että monissa täällä lyödyissä vedoissa ei ole mitään tolkkua ym. seikoista johtuen.

En usko, että näissä foorumin kautta tehdyissä vedoissa pääasiassa on tehdä mahdollisimman paljon rahaa.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Lähtisköhän joku mukaan. Saat valita Lännestä jengin Hawksien ulkopuolelta jonka uskot pelaavan konferenssifinaalissa. Ja minä taasen sanon että ei pelaa. Panos 30e.

Edit. esim. Wildien Lännen mestaruudesta tarjotaan 4 kerrointa bet365. Eli mielestäni ihan reilu veto, koska oddsit olisi tuossa 2-3 välillä varmaan siitä konferenssi finu paikasta.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Luuseriveto sitten päättyi hyökkääjän voittoon. Itse olin kisassa mukana vain puolustajilla ja kaikki kärsivät loukkaantumisista. Tuo kaikkien pelien pelaaminen oli vedossa se tärkeämpi juttu.

Onnittelut Licolle! Matt Martin hienosti haettu.

Vedon ulkopuolla oli kuitenkin seuraavat vielä huonommat kaverit:

Ben Lovejoy, 82 matsia, 1+6=7p
P. Bellemare, 82 matsia, 4+4 = 8p
Matt Martin, 82 matsia, 5+4=9p

Ben Raukkaus-ilo, tuo luuserien luuseri.
 

Ketuttaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa ja Chicago Blackhawks
Pistepörssiveto tilanne:

1. Connor McDavid - Ketuttaa 26+62=88 +23 (75GP)
2. Sidney Crosby - Kari Runk 42+40=82 +18 (69GP)
3. Patrick Kane - Lico 33+48=81 +9 (75GP)
4. Evgeni Malkin - jamoooh 33+39=72 +18 (72GP)
5. Tyler Seguin - Gemondo 25+45=70 -13 (75GP)
6. Jamie Benn - ReiskaJones 25+42=67 -5 (70GP)
7. Artemi Panarin - Artyukhin 24+42=66 +18 (75GP)
8. Vladimir Tarasenko - Cremaster 34+31=65 -6 (74GP)
9. John Tavares - Anonyymi 28+37=65 +8 (74GP)
10. Joe Pavelski - Zohan 28+36=64 +11 (75GP)
11. Alexander Ovechkin - H.J.Simpson 30+32=62 +7 (74GP)
12. Johnny Gaudreau - anzie 16+40=56 -4 (65GP)
13. Evegni Kuznetsov - Hockey Puck 17+37=54 (74GP)
14. Steven Stamkos - aessi 9+11=20 +3 (17GP)

10€ oli panos, eikä pelirajoituksia (mikä kävi vähän ikävästi aessin osalta).

McDavidilla ollaan lähellä... :-)

Lopullinen kärkihän oli:

1, McDavid 100 pojoa @Ketuttaa
2. Crosby 89 pojoa @Kari Runk
3. Kane 89 pojoa @Lico

No McDavid sen lopulta sitten veikin aika selvästi ja ylitti samalla komean 100 pisteen rajapyykin yhden kauden aikana saavutetuissa tehopisteissä. Kiitoksia kaikille vedosta ja säkä kävi kun pääs McDavidilla kisaamaan. Laittelen tilinumeron tulemaan yksityisviestillä @Kari Runk @Lico @jamoooh @Gemondo @ReiskaJones @Artyukhin @Cremaster @Anonyymi @Zohan @H.J.Simpson @anzie @Hockey Puck @aessi
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
LostHorizonin kahdeksikko:

Mikael Granlund - Johnny Gaudreau - Connor McDavid - Nicklas Bäckström - Patrick Kane
Ryan McDonagh - Shea Weber - Erik Karlsson

Licon kahdeksikko:

Auston Matthews - Vladimir Tarasenko - Sidney Crosby - Brad Marchand - Ryan Kesler
Zach Werenski - Roman Josi - Brent Burns

35 euroa, @LostHorizon kuitannee.

Näin on.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
@Hockey 24/7 ja @rake Siirsin äsken tililtä rahat, pitäisi näkyä parin pv sisällä!
 

Ferris

Jäsen
Luuseriveto sitten päättyi hyökkääjän voittoon. Itse olin kisassa mukana vain puolustajilla ja kaikki kärsivät loukkaantumisista. Tuo kaikkien pelien pelaaminen oli vedossa se tärkeämpi juttu.

Onnittelut Licolle! Matt Martin hienosti haettu.

Vedon ulkopuolla oli kuitenkin seuraavat vielä huonommat kaverit:

Ben Lovejoy, 82 matsia, 1+6=7p
P. Bellemare, 82 matsia, 4+4 = 8p
Matt Martin, 82 matsia, 5+4=9p

Ben Raukkaus-ilo, tuo luuserien luuseri.

Onnittelut Licolle täältäkin käsin!

Ompahan nyt ainakin lisäsyy inhota Matt Martinia jatkossa entistä enemmän! Meinas pari kevättä sitten hermot mennä kaveriin Caps-sarjassa, eikä fiilikset nyt ainakaan parantuneet ole. :)

En kyllä syksyllä uskonut näinkään kärkipäähän Dillonin kanssa pääseväni, itse asiassa alkuun unohdin koko vedon olemassaolon. Loppupuolella tuli sitten seurattuakin San Josen ja Toronton otteita melko tarkkaan, olis ollut sille 720€:lle nimittäin käyttöä. :)
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Lico ja minä perinteisellä draftivedolla. Molemmat siis valitsevat vuoronperään jatkoonmenijän kustakin sarjasta ja enemmän oikein saanut voittaa 50€. Licon valitessa capsit minulle jää leafs, seuraavaksi otan pensit licon tyytyessä blue jacketseihin etc. Konferenssin vaihtuessa toinen saa aloittaa. Lico kuitannee alla olevat valinnat.

Chicago Blackhawks(Molkke) - Nashville Predators (Lico)
Minnesota Wild (Lico) - St. Louis Blues (Molkke)
Anaheim Ducks (Lico) - Calgary Flames (Molkke)
Edmonton Oilers(Molkke) - San Jose Sharks(Lico)

Montreal Canadiens (Lico) - New York Rangers(Molkke)
Ottawa Senators(Lico) - Boston Bruins (Molkke)
Washington Capitals (Lico) - Toronto Maple Leafs(Molkke)
Pittsburgh Penguins(Molkke) - ColumbusBlueJackets(Lico)

Tässä yksi perinteinen veto, jonka voisin ottaa jotain jannua vastaan. Pistetään taas se 20-50 € panosta, ja vedon kiinni nappaava saa päättää, kumpi aloittaa. Tässäkin voitaisiin mennä sillä periaatteella, että vedon aloittaja ottaa ensimmäisen, sitten seuraavaksi kahta niin kauan, että viimeinen pari jää jäljelle (1-2-2-2-1). Jos päättyy 4-4, raha ei vaihda omistajaa.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Luuseriveto sitten päättyi hyökkääjän voittoon. Itse olin kisassa mukana vain puolustajilla ja kaikki kärsivät loukkaantumisista. Tuo kaikkien pelien pelaaminen oli vedossa se tärkeämpi juttu.

Sama vika täällä. Borowiecki oli hyvä haku, tehot 1+2, mutta harmittavasti tuli pisempi flunssa ja sen lisäksi lyhyt loukkaantuminen. Tuo 3 pistettä / 70 matsia aika jäätävä saldo, mutta eipä se nyt paljoa lohduta. Toki tulevallekin kaudelle otan Boron jos vastaava veto laitetaan pystyyn.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Mulla ja @Marchand63 :lla oli tuo kahdeksikkoveto, ja tällaiset tiimit saatiin:

Marchand63:
Connor McDavid, Oilers
Patrick Kane, Blackhawks
Brad Marchand, Bruins
Auston Matthews, Leafs
Ryan Johansen, Predators

Brent Burns, Sharks
Shea Weber, Canadiens
Dougie Hamilton, Flames

Uniquewn:
Sidney Crosby, Penguins
Nicklas Bäckström, Capitals
Ryan Getzlaf, Ducks
Vladimir Tarasenko, Blues
Mikael Granlund, Wild

Erik Karlsson, Senators
Ryan McDonagh, Rangers
Zach Werenski, Blue Jackets

Marchy vahvistanee tämän vielä, niin tulee valmista.

E: Ja tosiaan tuo yllä oleva veto edelleen tarjolla, kuka lähtee voittajaveikkausskabaan? :)
 

Marchand63

Jäsen
Suosikkijoukkue
#63
Mulla ja @Marchand63 :lla oli tuo kahdeksikkoveto, ja tällaiset tiimit saatiin:

Marchand63:
Connor McDavid, Oilers
Patrick Kane, Blackhawks
Brad Marchand, Bruins
Auston Matthews, Leafs
Ryan Johansen, Predators

Brent Burns, Sharks
Shea Weber, Canadiens
Dougie Hamilton, Flames

Uniquewn:
Sidney Crosby, Penguins
Nicklas Bäckström, Capitals
Ryan Getzlaf, Ducks
Vladimir Tarasenko, Blues
Mikael Granlund, Wild

Erik Karlsson, Senators
Ryan McDonagh, Rangers
Zach Werenski, Blue Jackets

Marchy vahvistanee tämän vielä, niin tulee valmista.

E: Ja tosiaan tuo yllä oleva veto edelleen tarjolla, kuka lähtee voittajaveikkausskabaan? :)
Tämä on selvä!
 

Vini29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit // Chelsea
Kiinnostaisiko yhtä tai useampaa Veikkaus pudotuspelien pistepörssin voitosta, ei pelirajoituksia.

Esim jo 5 ukkoa mukaan ja jokaiselta 20e tietäisi jo ihan ok pottia.

Jos kiinnostuneita, niin lähden itse tähän touhuun mukaan Capsin Nicklas Bäckströmillä. Laittakaa viestiä jos kiinnostaa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kiinnostaisiko yhtä tai useampaa Veikkaus pudotuspelien pistepörssin voitosta, ei pelirajoituksia.

Esim jo 5 ukkoa mukaan ja jokaiselta 20e tietäisi jo ihan ok pottia.

Jos kiinnostuneita, niin lähden itse tähän touhuun mukaan Capsin Nicklas Bäckströmillä. Laittakaa viestiä jos kiinnostaa.

Patrick Kanella mukaan, jos innokkaita on useampi.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Kiinnostaisiko yhtä tai useampaa Veikkaus pudotuspelien pistepörssin voitosta, ei pelirajoituksia.

Esim jo 5 ukkoa mukaan ja jokaiselta 20e tietäisi jo ihan ok pottia.

Jos kiinnostuneita, niin lähden itse tähän touhuun mukaan Capsin Nicklas Bäckströmillä. Laittakaa viestiä jos kiinnostaa.

Crosby mulle.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kiinnostaisiko yhtä tai useampaa Veikkaus pudotuspelien pistepörssin voitosta, ei pelirajoituksia.

Esim jo 5 ukkoa mukaan ja jokaiselta 20e tietäisi jo ihan ok pottia.

Jos kiinnostuneita, niin lähden itse tähän touhuun mukaan Capsin Nicklas Bäckströmillä. Laittakaa viestiä jos kiinnostaa.
Pakko ottaa Malkin
 

HankMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
Kiinnostaisiko yhtä tai useampaa Veikkaus pudotuspelien pistepörssin voitosta, ei pelirajoituksia.

Esim jo 5 ukkoa mukaan ja jokaiselta 20e tietäisi jo ihan ok pottia.

Jos kiinnostuneita, niin lähden itse tähän touhuun mukaan Capsin Nicklas Bäckströmillä. Laittakaa viestiä jos kiinnostaa.

McDavidilla mukaan.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Pari väitettä pienellä panoksella ;

Capitalsin puolustajat tekee pleijareissa enemmän tehopisteitä kuin sinun valitsemasi joukkueen - 10-20 €
Shattenkirk tekee enemmän tehopisteitä pleijareissa kuin sinun valitsemasi puolustaja - 10-20 €
Jos Capitals ja Penguins kohtaa tokalla kierroksella, Capitals menee jatkoon - 20 €

Ei ottelurajoituksia.


Ja tässä vielä muistutukseksi ennen kauden alkua lyöty SC-voittaja betsi (panos 20);

Washington Capitals @TylerDG
Chicago Blackhawks @Anonyymi
Nashville Predators @Noppa10
Tampa Bay Lightning @Lico
Pittsburgh Penguins @Hasselbaink
Anaheim Ducks @Numero66
Dallas Stars @Benn
Florida Panthers @cottonmouth

San Jose Sharks @Lättyä
St. Louis Blues @Tikiti
 

Bianconeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Juventus
Kiinnostaisiko yhtä tai useampaa Veikkaus pudotuspelien pistepörssin voitosta, ei pelirajoituksia.

Esim jo 5 ukkoa mukaan ja jokaiselta 20e tietäisi jo ihan ok pottia.

Jos kiinnostuneita, niin lähden itse tähän touhuun mukaan Capsin Nicklas Bäckströmillä. Laittakaa viestiä jos kiinnostaa.

Voisin lähteä mukaan Getzlafilla, jos vaan mahtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös