Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 684
  • 2 997

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Varsin tarpeellinen ja jopa erinomainen ketju, koska olen kanssa näitä tämän palstan "viihdekäyttäjiä". Peukku ylös!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ainakin minä olen tätä ketjua toivoskellut! Kiitos.

Meitsillähän on pysyvä ketjunavauskielto, koska kateelliset ovat kateellisia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Kateellisia ärsytti, kun mun ketjut on aina tosi suosittuja.

Jaa, eipä ole jäänyt mieleen mitään ikuisbannin oikeuttavaa, mutta jos olet sitä mieltä että ok niin mikäs siinä. (Anyway, ehkä sinulla oli jotain vlad-impulsseja eritteisiin ja elimiin tmv., joita täällä ei yksinkertaisesti hyväksytä, järkevää tai ei.)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jaa, eipä ole jäänyt mieleen mitään ikuisbannin oikeuttavaa, mutta jos olet sitä mieltä että ok niin mikäs siinä. (Anyway, ehkä sinulla oli jotain vlad-impulsseja eritteisiin ja elimiin tmv., joita täällä ei yksinkertaisesti hyväksytä, järkevää tai ei.)

Lähinnä elinten kohtaamisiin liittyvä huippusuosittu ketju mulla oli, ehkä kaikkien aikojen suosituin ketju. Sehän lukittiin heti, koska kateelliset. Ollaan me kateellinen kansa.

Mihin eläimiin olet sekaantunut? | Jatkoajan keskustelupalsta
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Tähän loisteliaaseen ketjunavaukseen kuuluu luonnollisesti tämä dramaattinen viesti jossa NHL kiekon asiantuntija ja muutenkin jääkiekosta aivan kaiken tietävä naisoletettu, nimimerkki @Noitarumpu ilmoitti jättävänsä palstan. Viesti oli siis postattu Kärppien positiivisuusketjuun, sillä asiahan oli äärimmäisen positiivinen. Vaikeuksia näytti olevan löytää keinot miten dramaattinen lähtö onnistuu, mutta koska kyseessä on asiantuntija, naisoletettu lopulta onnistui löytämään keinon kuinka asia hoidetaan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tällä hetkellä @V-G- ja @Valle ovat paljastamassa kynsiään moderaattoreiden Kysy Ekiltä -ketjussa!

http://keskustelu.jatkoaika.com/thr...ja-ylläpidolle-ii.49548/page-120#post-6828246

Ensin naapuri(hutsulla)lla on vääränmerkkinen siideri. Seuraavaksi arvostellaan silmämeikkejä ja vanhanmallista takkia. Muutaman lauseen jälkeen revitään tukasta, raavitaan kasvoista ja mäiskitään käsilaukuilla.
Onko sinulla poppiksia, joissa ei ole liikakalorista suklaata?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jotain kähinää jossain.... "Ketju, johon on pakko kirjoittaa jne." viittaa kähinöihin jossain. Ilmeisesti poliittisia vääntöjä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
NHL:n tämän päivän otteluseurantaketjussa tapahtuu, Patrik Laine ajettiin pystyyn ja innokkaimmat huutelee jo "Pidä pää ylhäällä" ja tähän jo moni tarttuu. Joku (Tapparan fani) näki tuon jo kiekottoman ajamisenakin, mitä se ei todellakaan ollut.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ja heti alkuun tyrmäsi Geezerin, jota nyt ei erityisen kovana päänahkana voi pitää, mutta kuitenkin.

Täytyy myöntää, että laittoi sellaiset kortit pöytää, ettei paremmasta väliä. Haukkui heti alkuun paskapuheeksi sellaisen kriitikoiden jorinan, josta on itse samaa mieltä, mutta josta ei lopulta ollut koskaan kuullutkaan. Jostain syytä tuli mieleen eräs vanha Punanahka-sarjis, jossa Kotivalo on onnistunut ampumaan jousipyssyllä nuolen omaan selkäänsä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Kuka tai ketkä on ne kriitikot, joiden kanssa olen samaa mieltä?

Kysymys, johon vain sinä itse tiedät vastauksen.

Saattaa olla, että joku idiootti/trolli lähtee hassuttelemaan tuolla vanhalla myytillä, että vähemmistö ei voisi kohdistaa rasismia tai vihapuhetta enemmistöön, mutta tuohan nyt on jo moneen kertaan osoitettu "maahanmuuttokriittiseksi faktaksi", eli paskapuheeksi.

Asia lienee helpoin purkaa, kun annat esimerkin noista "monista kerroista".
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voi nyt vittu! Painukaa vittuun täältä! Täällä puhutaan siitä kun pitää vetästä popparit esiin, tämä ei ole teidän saatanan kinastelun paikka. Nyt HUS POIS! PÄRKELE! Älkää tulko pilaan tätä ketjua, meillä on jo yksi "mille naurat" ketju, mihin häviäjät tulee ulisemaan kuinka nauraa voittajalle.
 
Vaikkakin kyseessä on lemppari-tanssiparini, niin silti olen kerrankin edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Menkää mamuketjuun vänkäämään. Ja sitten modet vois sunnuntaina lyödä kakkua pöytään.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Voi nyt vittu! Painukaa vittuun täältä! Täällä puhutaan siitä kun pitää vetästä popparit esiin, tämä ei ole teidän saatanan kinastelun paikka. Nyt HUS POIS! PÄRKELE!
Taisi olla tämä ketju tässä, Dupond ja Dupont saapui paikalle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vaikkakin kyseessä on lemppari-tanssiparini, niin silti olen kerrankin edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Menkää mamuketjuun vänkäämään. Ja sitten modet vois sunnuntaina lyödä kakkua pöytään.
Minä kanssa kyllä arvostan tätä tanssiparia. Popparit on esillä.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysymys, johon vain sinä itse tiedät vastauksen.
Ok, eli taisit nyt jo itsekin huomata, että minä kumosin sinun ja niiden "vihervasemmistofeministien" yhteisen argumentin, että vähemmistö ei voi kohdistaa rasisimia enemmistöön. Eli se olitkin sinä, joka oli samanmielinen "vihervasemmistofeministien" kanssa. Omien sääntöjesi mukaan et sitten kaiketi voi enää koskaan olla eri mieltä mistään asiasta "vihervasemmistofeministien" kanssa, tai muuten ammut itseäsi nuolella selkään...tai jotain.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ja heti alkuun tyrmäsi Geezerin, jota nyt ei erityisen kovana päänahkana voi pitää, mutta kuitenkin.
No semmoinen korsolainen, vähän hitaalla käyvä autokauppias ei nyt kummoinen nouto ole. Tai Kimmo Rintanen.

muaddib
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös