Ma 19.9.2016 Otteluseuranta

  • 21 911
  • 180
Tila
Viestiketju on suljettu.

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisin aika yllättävänä sitä, jos NA tästä vielä nousee, koska mun mielestä heidän vahvuutensa on kyllä kovasti riippunut tuosta vauhtierosta, jonka kyllä luulisi hiukan tasoittuvan ottelujen ja turnauksen edetessä. Mutta jos nyt tästä nousevat, on se mun mielestä huomattavasti kovempi juttu, kuin heidän peruspelaamisensa tähän asti.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Ekblad lievä aivotärähdys, ei taida mies enää pelata koko turnauksessa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Eihän tämä nyt saa eilistä Suomea kovin hyvään valoon, mutta katsotaan nyt edes toinen ottelu ennen kuin tuomitaan joukkue kelvottomaksi. Ja niin kuin moni on sanonutkin näissä ketjuissa niin tämä turnaus tuli vähän hankalaan aikaan Suomelle - 2-4 vuotta eteenpäin niin taidetaan olla vähän eri tilanteessa.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
4-3, tulee jännä loppu.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Junnut rynnii vielä peliin mukaan!
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Eihän tämä nyt saa eilistä Suomea kovin hyvään valoon, mutta katsotaan nyt edes toinen ottelu ennen kuin tuomitaan joukkue kelvottomaksi.

Ei siinä ole paljoa korjattavaa. Eurooppalaisia joukkueita vastaan kiekotellaan lähdöt maalin takaa:

Petteri Sihvonen
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Nyt on NA:n paikka, melkein 2 minuuttia viidellä kolmea vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Telegin menee jälleen rikki pelin lopussa.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Huhuh, olipas loppu ja erittäin lähellä tasoitusta kävi pariinkin kertaan. Heittämällä kisojen viihdyttävin matsi tähän mennessä.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä toi kolmannen erän rikkonaisuus palveli NA:n joukkuetta. Hieno yritys nousta rinnalle kuitenkin ja NA-hyökkääjien fyysisyys yllätti pelin lopussa. Myös Venäjä alkoi sippaamaan ottelun loppua kohti, vaikka heillä oli aika rauhallinen matsi kuitenkin sveduja vastaan.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jotenkin ihan vitusta kun kaikilla muilla käy hirvee munkki, paitsi Suomella. Kuinka monta vastaavaa kiekkoa löysi tiensä eilen verkon perille, mitkä nyt pomppi jostain Bobon suojista tai tolpista hevonvittuun. Ihan perseestä tällanen touhu. Pojat olis ansainnu sen vähintään tasapelipisteen tästä kyllä, nyt oli väärin voitettu kyllä perkele!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jotenkin ihan vitusta kun kaikilla muilla käy hirvee munkki, paitsi Suomella. Kuinka monta vastaavaa kiekkoa löysi tiensä eilen verkon perille, mitkä nyt pomppi jostain Bobon suojista tai tolpista hevonvittuun. Ihan perseestä tällanen touhu. Pojat olis ansainnu sen vähintään tasapelipisteen tästä kyllä, nyt oli väärin voitettu kyllä perkele!

No, parempi tämä tulos on meille - ristiin tullaan varmaan tässä lohkossa pelaamaan, ja nuoriso-joukkueen tie nyt mutkistui kun joutuvat vielä kohtaamaan Ruotsin muuri-puolustuksen.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä on vähän turha puhua tuurista, jos "oma" joukkue pelaa 5-3 yv:tä ja tavallista ylivoimaa minuuttikaupalla ja kun ei tuo kavennusmaalikaan kolmannessa erässä ihan ilman tuuria tullut.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
No höh, ei sitte. Mä näen vaan vieläkin ne Suomea vastaan tehdyt maalit ja jostain syystä samaan tyhjään rysään ei nyt tällä kertaa p-amerikan poika osunut. Mutta taitoahan tuo velivenäläiseltä ja ansaittu voitto ja diipadaapa, koska tuuria ja ponppuja ei ole olemassakaan.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No höh, ei sitte. Mä näen vaan vieläkin ne Suomea vastaan tehdyt maalit ja jostain syystä samaan tyhjään rysään ei nyt tällä kertaa p-amerikan poika osunut. Mutta taitoahan tuo velivenäläiseltä ja ansaittu voitto ja diipadaapa, koska tuuria ja ponppuja ei ole olemassakaan.

Ilmeisesti jos NA olisi tasoittanut pelin, niin siinä ei olisi ollut yhtään tuuria, koska Bob ja 40 vetoa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Ilmeisesti jos NA olisi tasoittanut pelin, niin siinä ei olisi ollut yhtään tuuria, koska Bob ja 40 vetoa.
Juupas eipäs! Yhtä paskaa tuuria kuin Suomella eilen, varmaankin. Vaikka Seksi-Peksillä tais olla pari torjuntaa vähemmän ja yksi se yksi päästetty enemmän. Venäjä teki neljä ja Suomi yhden, ei siinä kovin tuuria ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös