World Cup 2016 – harjoitusotteluiden liveseuranta

  • 173 867
  • 1 877
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Vatanen Ruotsin MVP.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa tommoset selän kääntämiset. Sieltä tullaan perkele ei parane käyttää kroppaansa suojaamiseen jos mittaa 175/75.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Rasse yrittää säilyttää edes rahtusen meidän kunniaa. Tosin kaikki taisi kadota siinä vaiheessa kun Vatanen antoi kairata itsensä pystyyn.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Olen kyllä ihmeissäni ettei voida edes harjoituspeleissä peluuttaa pakkeja tasaisesti. Torstaina kolmosparille 11min mieheen, paljonko tänään?
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Laineen pitää parantaa paljon. Olisi ehkä järkevää heittää tämä pois Barkovin rinnalta, jolloin saataisiin ykköseen vähän kokeneempi ja suoritusvarmempi kokonaisuus.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ootte te kyllä ihme seppiä, minun mielestä ihan hyvä peli Vataselta, jos ei tuota viimeistä tilannetta lasketa. Mutta sylkykuppi on löytynyt.
 

Ralph

Jäsen
... minun mielestä ihan hyvä peli Vataselta...
Luettuani tämän vilkaisin kirjoittajan suosikkijoukkuetta ja en yllättynyt. Toki siitä yllätyin, ettei viimeisestä maalista annettu kehuja Vataselle ja haukkuja vaikkapa Laineelle.
 

Dr.Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Caps, NO Saints
Kahden pelin jälkeen voi varmaan kaikki todeta, että Vatanen ihan turisti... Ei juuri mitään hyvää sanottavaa. Jokipakka yllättävänkin hyvä. Laineella yleispeli ei riitä, kun vastassa ei ole keskitason mönkijää.. No, ainakin kokemusta tulee lisää. Kaikki tiimit nyt nähtynä, olisi aika yllättävää mikäli voittaja tulee muualta, kuin Can / Usa akselilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös