Rio 2016 – liveseuranta

  • 631 993
  • 9 316

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ja Budabestiin seuraavat kisat (Tokion jälkeen siis). Sukulaisia ne ovat. Toki niin ovat brasilalaiset kädellisetkin, mutta ei niin läheistä kuitenkaan.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Mukavan neutraali tämä Lehtimäen lausunto yleisöstä, eli "vähän ollut jopa asiatonta käytöstä". Jos olisi rehellinen ollut, niin olisi sanonut että nämä paskaisen banaanivaltion apinat käyttäytyivät ihan päin persettä koko vitun kisojen ajan.

Tämä olisikin ollut sangen raflaava lopetus. :D Muuten niin korrekti ja hyvän supliikin omaava Lehtimäki loppuyhteenvedossa. Toimittaja: "Jos jotain miinusmerkkistä kisoista hakee niin voisiko se olla kotiyleisö?" Lehtimäki: "No mun on pakko yhtyä tohon. Nämä paskaisen banaanivaltion apinat käyttäytyivät ihan päin persettä koko vitun kisojen ajan."

Yritin kuvitella tuota Lehtimäen suuhun ja ilmeisesti väsymystilasta johtuen naurattaa edelleen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja Budabestiin seuraavat kisat (Tokion jälkeen siis). Sukulaisia ne ovat. Toki niin ovat brasilalaiset kädellisetkin, mutta ei niin läheistä kuitenkaan.
Oli oikeastaan vaan hyviä vaihtoehtoja 2024 kisojen ehdokkaat, eli Budapest, Rooma, Pariisi ja Losi. Mielellään toki Eurooppaan kisat, koska seuraavatkin kisat on taas tollaset "aikaero-kisat" kun ne on Japanissa, niin ei jaksaisi taas valvoa pitkin yötä. Losissa toki olisi hyvä kun Ridge Forrester voisi losilaisena suurmiehenä sytyttää olympiatulen.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Selvittelin muuten, että Jere Nurminen on hetero kuuleman mukaan. Ja edelleen tosiaan ei mitään vikaa vaikka ei olisikaan, mutta kun sitä tässäkin ketjussa kertaalleen arvuuteltiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Selvittelin muuten, että Jere Nurminen on hetero kuuleman mukaan. Ja edelleen tosiaan ei mitään vikaa vaikka ei olisikaan, mutta kun sitä tässäkin ketjussa kertaalleen arvuuteltiin.
Löytyykö tästä video Youtubesta? :D
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Selvittelin muuten, että Jere Nurminen on hetero kuuleman mukaan. Ja edelleen tosiaan ei mitään vikaa vaikka ei olisikaan, mutta kun sitä tässäkin ketjussa kertaalleen arvuuteltiin.
Ymmärrän jos joku näkee hänessä homon piirteitä, mutta itse en kyllä näe. Antti Tuiskustakin arvoiteltiin tuota joskus, mutta näkihän sen jo ja kuuli äänestäkin.

Iha mielenkiinosta, mahtaakohan Liigassa paraikaa pelata homoseksuaaleja? Ben Eaves lieni viimeisin?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Losissa toki olisi hyvä kun Ridge Forrester voisi losilaisena suurmiehenä sytyttää olympiatulen.

Kuvittelen jo Lauri Karhuvaaran haastattelevan kisojen avajaisten kynnyksellä Ronn Mossia, kun hän kyselee että sytyttääkö hän olympiatulen ja välillä vanhuushöperöyttään käyttää Ridge-nimeä. "So Ridge, why are you here? Open up this mystery." Ja siihen vastaus kuuluu: "Because I live here".
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tämä olisikin ollut sangen raflaava lopetus. :D Muuten niin korrekti ja hyvän supliikin omaava Lehtimäki loppuyhteenvedossa. Toimittaja: "Jos jotain miinusmerkkistä kisoista hakee niin voisiko se olla kotiyleisö?" Lehtimäki: "No mun on pakko yhtyä tohon. Nämä paskaisen banaanivaltion apinat käyttäytyivät ihan päin persettä koko vitun kisojen ajan."

Yritin kuvitella tuota Lehtimäen suuhun ja ilmeisesti väsymystilasta johtuen naurattaa edelleen.
Kertoo jostain kun olen repeillyt itsekin tuolle jutulle kohta 10 minuuttia.

Eikö tolla Kristiina Kekäläisellä ole muuten muuta tekemistä kuin olla viiden aikaan aamulla jauhamassa jonniin joutavia yksinään tuolla Brasilassa? Luulisi että perheellistä naista olisi vähän säästelty, mutta ei näköjään.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Oli oikeastaan vaan hyviä vaihtoehtoja 2024 kisojen ehdokkaat, eli Budapest, Rooma, Pariisi ja Losi. Mielellään toki Eurooppaan kisat, koska seuraavatkin kisat on taas tollaset "aikaero-kisat" kun ne on Japanissa, niin ei jaksaisi taas valvoa pitkin yötä.
Mielellään kisat Losiin, niin ei tarvitse suomalaisten maksella EU-maan velkoja.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ymmärrän jos joku näkee hänessä homon piirteitä, mutta itse en kyllä näe. Antti Tuiskustakin arvoiteltiin tuota joskus, mutta näkihän sen jo ja kuuli äänestäkin.

No nyt, nyt nyt.... Siis Tuisku ei ole homo? Hän on ollut jo pitkään gay-epäilty niissä porukoissa missä itse liikun. Mutta se on varmaa, että ei ole?

Ja itse siis kannustan kaikkia homouteen. Mitä vähemmän kilpailua sen parempi. Ja minä jos kuka tarvitsen kaiken helpotuksen näillä markkinoilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mielellään kisat Losiin, niin ei tarvitse suomalaisten maksella EU-maan velkoja.
Pyh, olisi kotikenttäetu ja verorahoille vastinetta olympiakylän muodossa. Ei tosin Suomen maaperällä, mutta ei se näin EU-aikana oo niin justiinsa. Mun pääkaupunki on Brysseli.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Eikö tolla Kristiina Kekäläisellä ole muuten muuta tekemistä kuin olla viiden aikaan aamulla jauhamassa jonniin joutavia yksinään tuolla Brasilassa? Luulisi että perheellistä naista olisi vähän säästelty, mutta ei näköjään.

Aika säälimättä sinne ollaan Inkaakin laitettu studioon vetämään pitkää päivää.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Eikö Petra puhu saksaa?!

?!?! Vittu, nyt meni maku. Pidin aina ranskaa vastenmielisenä kielenä, kunnes kuulin Petran puhuvan sitä. Saksankielentaito taas mielestäni kuuluu yleissivistykseen. Mitä helvettiä Petra on kelannut, kun on päättänyt että patonki maistuu paremmin kuin brädäri ja hapankaali?

Paljastuksesi jälkeen en tiedä mitä ajatella. Ehkä Petra vain ajatteli uransa parasta. Kyllähän useampi ihminen höpöttää äidinkielenään ranskaa kuin saksaa - näin maailman mittakaavassa.

Saksaa puhuvat ovat kuitenkin yleisesti ottaen äärettömän paljon älykkäämpiä kuin ranskaa puhuvat. Huomaahan sen jo politiikastakin. Ranskan pressa selittelee kuittisotkuja ja syrjähyppyjä, siinä missä liittokansleri Merkel toteaa että hommahan ON näin. Hieno maa, hieno kansa, hieno kieli.

Suoraan sanottuna - ranskankieliset keksivät tekosyitä sille, miksei homma toiminut.

Saksankieliset syyllistävät itseään siitä, ettei homma toiminut.

Pikkutarkkoja insinöörejähän ne kaikki on, mutta ihania ja ennen kaikkea sivistyneitä sellaisia.

P.S. 13-vuotiaana Pariisissa luokkaretkellä ollessani tilasin six-packin cokista. Sen sijaan että myyjä olisi ojentanut valmiin siksarin colaa (jota oli hyllyssä), runkkari pakkasi kuusi yksittäistölkkiä colaa Lidlin oluttakin halvempaan muovipussiin. Ja sehän hajosi. Runkkarit.

P.P.S. Ja se Eiffel-torni! Jumalauta! Onhan se miljoona metriä korkea, mutta viisisataa ylintä näköalatasannetta oli suljettu. Kelasivat vissiin että turisti on varmasti tyytyväinen siihen, että näkee Pariisin slummit 50 metrin korkeudesta. Ja tästä piti vielä saatana maksaakin. En kestä.

Ja joo, oli aivan vitun romanttinen kaupunki 13-kesäisen silmin. Hotellikin tulvi.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä olisikin ollut sangen raflaava lopetus. :D Muuten niin korrekti ja hyvän supliikin omaava Lehtimäki loppuyhteenvedossa. Toimittaja: "Jos jotain miinusmerkkistä kisoista hakee niin voisiko se olla kotiyleisö?" Lehtimäki: "No mun on pakko yhtyä tohon. Nämä paskaisen banaanivaltion apinat käyttäytyivät ihan päin persettä koko vitun kisojen ajan."

Yritin kuvitella tuota Lehtimäen suuhun ja ilmeisesti väsymystilasta johtuen naurattaa edelleen.
Kiitos viikon nauruista. Tietää että on aika mennä levolle, kun nauraa tällaiselle jutulle viisi minuuttia putkeen.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Joku kritisoi taannoin ettei painissa tapahdu mitään. Nyt saattaa olla enemmän tapahtumia molskilla odotettavissa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
No nyt, nyt nyt.... Siis Tuisku ei ole homo? Hän on ollut jo pitkään gay-epäilty niissä porukoissa missä itse liikun. Mutta se on varmaa, että ei ole?

Ja itse siis kannustan kaikkia homouteen. Mitä vähemmän kilpailua sen parempi. Ja minä jos kuka tarvitsen kaiken helpotuksen näillä markkinoilla.
Siis piti sanoa, että Tuisku on päivänselvä homo. Muotoilin huonosti, my bad. Hänelläkin taisi kyllä olla joku "muija" joskus, mutta se oli varmaan sitä aikaa kun ei riehuttu sateeenkaaren väreissä pitkin katuja.

Kunhan naiset eivät rupea kaikki homoiksi, niin kaikki on hyvin.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Tämä olisikin ollut sangen raflaava lopetus. :D Muuten niin korrekti ja hyvän supliikin omaava Lehtimäki loppuyhteenvedossa. Toimittaja: "Jos jotain miinusmerkkistä kisoista hakee niin voisiko se olla kotiyleisö?" Lehtimäki: "No mun on pakko yhtyä tohon. Nämä paskaisen banaanivaltion apinat käyttäytyivät ihan päin persettä koko vitun kisojen ajan."

Yritin kuvitella tuota Lehtimäen suuhun ja ilmeisesti väsymystilasta johtuen naurattaa edelleen.

Olisin halunnut nähdä Petran ilmeen tämän vastauksen jälkeen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Iha mielenkiinosta, mahtaakohan Liigassa paraikaa pelata homoseksuaaleja? Ben Eaves lieni viimeisin?
Onhan siitä tainnut olla puhettakin, että liigassa on joku(nen?) homo, mutta siitä ei julkisuuteen puhuta. Silloin oli jo mainintaa että sinänsä ei ole hankala rajata pelaajia pois, riittää kun laskee yhteen 1+1 ja katselee että kun on joitain vähän vanhempia pelaajia joilla ei ole perhettä, vaimoa tai tyttöystävää. Toki eihän se nyt suoraan niin yksinkertaista ole, mutta kuitenkin.

Anyway, jos noita tuntomerkkejä miettii niin mieleen tulee ainakin Ari Vallin.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Siis piti sanoa, että Tuisku on päivänselvä homo. Muotoilin huonosti, my bad. Hänelläkin taisi kyllä olla joku "muija" joskus, mutta se oli varmaan sitä aikaa kun ei riehuttu sateeenkaaren väreissä pitkin katuja.

No niin näin ajattelinkin ja tuo nimenomainen "muija" aina hämää näissä keskusteluissa. Mutta joo, itse pidän hänet edelleen gay-epäiltynä ennen kuin asiaan tulee varmistus. Ei tämä nyt yöuniani vie, joten minulla on aikaa odotella tähän varmistusta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No niin näin ajattelinkin ja tuo nimenomainen "muija" aina hämää näissä keskusteluissa. Mutta joo, itse pidän hänet edelleen gay-epäiltynä ennen kuin asiaan tulee varmistus. Ei tämä nyt yöuniani vie, joten minulla on aikaa odotella tähän varmistusta.
Antti Tuisku on pesunkestävä homo ja en ymmärrä mitä mies hakee sillä kun ei voi julkisesti sitä myöntää. No ehkä tarkoitus on taas shokeerata Juha Mietoa. Miksi Juhalle ei ole kerrottu?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Juhani Tamminen sanoi, että jääkiekossa ei perkele ole homoja. Joten niitä ei ole. Ja keskustelu aiheesta loppuu nyt. On täysin mahdotonta, että jääkiekkoilija on homo. Tamin sana on laki.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Nyt on kyllä pakko kysyä, että miten päädyimme liigakiekkoilijoiden homokeskusteluun? Patrik Laineestako tämä lähti? Onko Pate homoseksuaali????
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Anyway, jos noita tuntomerkkejä miettii niin mieleen tulee ainakin Ari Vallin.
Ai Arskalla ei ole perhettä vielä perustettuna. Pienoinen yllätys itselle, macho mies kun on, ja helvetin hauska vielä kaiken lisäksi.

Mutta joo, itse pidän hänet edelleen gay-epäiltynä ennen kuin asiaan tulee varmistus. Ei tämä nyt yöuniani vie, joten minulla on aikaa odotella tähän varmistusta.
Tuisku on sen verran selkeä tapaus, että hänen pitää todistella toisin jos aikoo minut saada vakuuttumaan ettei ole homo. Ja tähän oikeastaan riittää vain naisen kanssa tehty sexteippi, joten Antti jos tämän viestin luit, voit pistää vaikka YV:llä tai sitten Faceen tai minne haluatkaan. Toisaalta en kyllä halua nähdä Antti Tuiskua alasti, joten jospa unohdetaan tämä idea.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Nyt on kyllä pakko kysyä, että miten päädyimme liigakiekkoilijoiden homokeskusteluun? Patrik Laineestako tämä lähti? Onko Pate homoseksuaali????

Mielestäni kysymys kuuluu miten tässä keskustelussa päädyttiin Antti Tuiskuun ja hänen seksuaaliseen suuntautumiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös