EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 397 795
  • 6 438

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Koska Ranska on viimeksi hävinnyt kotikentällään arvokisafinaalin?
Ei koskaan MM- tai EM-kisoissa. 1960 kuitenkin hävisi EM-pronssipelin kotikisoissaan. Ja 1938 MM-kvartseissa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jälleen olen aika puolueeton! Ehkä taas pakko hiukan kannustaa Portugalia, koska Ronaldovihaajat.
Äärimmäisen hyvä syy, laitetaanko yhdessä Celine Dionit soimaan?
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
"Erinomainen riisto Pogbalta.." -> Pogba menettää pallon.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Tiedä sitten kumpaa tässä puolustaisi. Yleensä olen altavastaajan puolella, mutta ei oikein tuo CRonaldo nappaa, vaikka taitava pelaaja onkin. Ehkä sitten Ranskaa. Saisivat ainakin fransmannit aihetta juhlaan ja viininjuomiseen ja ehkä unohtaisivat lakkoilun hetkeksi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä en ymmärrä Ronaldo vihaajia, keskinkertainen futari, joka on puhtaasti työllä tehnyt itsestään niin loistavan kuin on. Ei ole mikään superstara lahjoillaan, mutta on tehnyt aivan pärkeleellisen määrän duunia. Miksi tuollaista haluaa joku dissata? Ylimielinen? Ehkä, mutta ehkä myös syystä, kun muut eivät ole valmiita tekemään sitä saamaa määrää duunia ollakseen yhtä hyviä, vika ei silloin ole sanojassa, vaan vastaanottajassa. Äärimmäisen kova urheilija, arvostan.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ronaldo jyrättiin pihalle...? Aijai..
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hetken epäilin omaa mielenterveyttäni, koska en muistanut kirjoittaneeni tuollaista viestiä jota lainasit, mutta enhän minä sitä kirjoittanutkaan.

Ja rasvamies ei tee.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Olisi tuosta voinut kyllä viheltää. Polvi vääntyi Ronaldolta pahasti, onneksi on vahvat jalat.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No ei olisi tarvinnut viheltää. Ihan tavallinen agressiivinen pallon tavoittelu tuossa tilanteessa ja kävi vaan paska tuuri polvelle, joka vissiin on jo valmiiksi Cristianolla hieman rikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös