Ke 11.5.2016 Otteluseuranta (6. kisapäivä)

  • 79 566
  • 970
Tila
Viestiketju on suljettu.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mistä näkee Ruotsi-Kazakstan. Mtv totalta mainostettiin kaikilla 64 ottelulla!!!

Elisalta tuli tämmöinen tekstiviesti tänään, muillekin "kiinnostuneille" tiedoksi:

Hei! Illan Ruotsi-Kazakstan -lätkäottelu klo 20:15 näkyy poikkeuksellisesti tänään kanavalla 854 (IPTV) tai 374 (kaapelimodeemi). Kanavan nimi on MTV Sport F1 Sijainti. PS. Tsemppiä Leijonille samaan aikaan Unkaria vastaan! T. Elisa
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
TSN:n selostajat sanoivat että Suomi pelaa ylimielisesti ja tällaiseen ei ole varaa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ennen tätä peliä olin huolissani 5-5 pelissä. En enää. Olen kauhuissani.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Puljujärvi ja Juhamatti Aaltonen ois tehny tosta Laineen paikasta.
 

Raspatin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Elisalta tuli tämmöinen tekstiviesti tänään, muillekin "kiinnostuneille" tiedoksi:

Hei! Illan Ruotsi-Kazakstan -lätkäottelu klo 20:15 näkyy poikkeuksellisesti tänään kanavalla 854 (IPTV) tai 374 (kaapelimodeemi). Kanavan nimi on MTV Sport F1 Sijainti. PS. Tsemppiä Leijonille samaan aikaan Unkaria vastaan! T. Elisa
Mulla on Katsomon total paketti.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Ei ole mennyt jellonien valmistautuminen ihan putkeen. Vahan kuin JJalonen tuumi edellisessa Unkaritappiossa kayneen. Syotot huolimattomia, syottopaikkoja ei tarjota, hyokkaykset yksinyritysta, vaihdot huolimattomia hipheijaa. Tuleepa kiva ilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös