Otteluseuranta 13.–14.4.2016

  • 17 082
  • 325

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mashinter, good good.
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Q luottaa Teräväiseen kyllä kovasti, pistää jokaiseen oman pään aloitukseen Toewsin rinnalle vara-aloittajaksi.

Teuvo on ollut hyvä sitä yhtä yv-syöttöhassia lukuun ottamatta. Useampikin hyvä kontrollilähtö omista.

Toivon mukaan tota VITUN Mashinteria ei tartte enää nähdä. 3 minsaa peliaikaa ja se ajaa itsensä ulos (tilanteesta) ja ottaa jäähyn. Ei näin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nyt suihkuun, on tää saatana jännää.
 

Plager

Jäsen
Suosikkijoukkue
St.Louis Blues
Tiukkaa vääntöä, kuten oletti saattoi. Nyt vaan jauhetaan, niin eiköhän se kiekko löydä tiensä hawksin maaliin.

Fabbri ollut pirteä tänään
 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Ja sitten töihin. Onhan tämä suomalaisen NHL-kannattajan elämä hienoa.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Joo, sääntö menee niin että maalivahdin ollessa kentällä pitkää ei vihelletä jos se on poistunut sinisen maalin päältä. Tästä on ollut jonkin verran huomioita noissa TSN:n studiopätkissä...
Mä oon luullu että se on silloin, kun veskari liikkuu kiekkoa kohti? Taisi se Raanta senkin tehdä kun huomasi että kiekko tulee takaisin?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä oon luullu että se on silloin, kun veskari liikkuu kiekkoa kohti? Taisi se Raanta senkin tehdä kun huomasi että kiekko tulee takaisin?
Dreger otti esimerkin parisen viikkoa sitten, jossa veskari (muistaakseni Hammond) kuljeksi "ajatuksissaan" kohti kulmaa samalla kun kiekko lipui pitkänä päätyyn eikä sitä vihelletty. Oli sitä mieltä että se oli sääntöjen mukaan toimittu.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Rötsivälli keep your head up :D buahhahaaaa
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
WAKEY WAKEY
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tuokaa se slashfest Keith kentälle, että saadaan tuhota se palli. Makean fyysistä hokia nuoteilta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tuokaa se slashfest Keith kentälle, että saadaan tuhota se palli. Makean fyysistä hokia nuoteilta.
Onks sulla kaikki ihan hyvin? Näin ulkopuolisena tästä sarjasta kyselen, kun tuntuu että ihan provoilemattakin vetelet ylikierroksilla. Eikä matsissakaan ole tapahtunut mitään hullua hurskaampaa...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
"No human can withstand that many hits."
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
hahhaaa, Mr. Taksi pistetään matalaksi. Kaikki otetaan vastaan. Tulee hurja loppu.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
3.erään saatu jo vähän tunnetta ja taklauksia, selvästi myös Chicago alkanut heräilemään tähän peliin. Aika vaisu ollut kokonaisuutena tämä ottelu ottaen huomioon että pelataan playoffeja.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mashinter halus peliaikaa lisää, niin kiekkoa laitaan vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös