Isomäen jäähalli – ladosta liigahalliksi

  • 1 141 595
  • 5 510

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Samaisessa spostissa sanottiin että tulevan kauden kausarin voi peruuttaa spostilla 4.3. mennessä. Luin tuon spostin vasta tänään, enkä aio uusia seisomakausaria jos hinta pomppaa takaisin yli 300 euroon. Tuleeko mulle nyt sitten lasku kesällä vai miten homma menee?

Pleijari-kausarien hinnat:
Vip 400 e
Istumaan 350 e
Seisomaan 200 e

Edit: Tuossa linkki uutiseen Ässien sivuilla Pudotuspelikausikortit myynnissä | Porin Ässät
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
200e seisomaan pleijareissa ja loput hyvitetään. Ettei vaan nousis 199e runkosarjan osalta? Jos pitäisi päätellä niin ei se ainakaan tule 99e olemaan...
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
öö, ymmärsinkö nyt oikein että ainoastaan istumakausareiden omistajilta peritään automaattisesti tuo pleijarikausari? En aio itsekään ainakaan nyt heti ottaa uutta seisomakausaria, oli hinta mikä hyvänsä, koska nyt vedetään nyörit kiinni perhetilanteen takia. Voi ne tietysti koittaa periä multa 200e mutta tollasta määrää ei ole löysää tiedossa pariin kuukauteen :D
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Samaisessa spostissa sanottiin että tulevan kauden kausarin voi peruuttaa spostilla 4.3. mennessä. Luin tuon spostin vasta tänään, enkä aio uusia seisomakausaria jos hinta pomppaa takaisin yli 300 euroon. Tuleeko mulle nyt sitten lasku kesällä vai miten homma menee?

Pleijari-kausarien hinnat:
Vip 400 e
Istumaan 350 e
Seisomaan 200 e

Edit: Tuossa linkki uutiseen Ässien sivuilla Pudotuspelikausikortit myynnissä | Porin Ässät

Ei tuo 4.3 voi pitää paikkaansa? Tuo uutinenhan on tullut sinä päivänä vasta Ässien sivuille?
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ei tuo 4.3 voi pitää paikkaansa? Tuo uutinenhan on tullut sinä päivänä vasta Ässien sivuille?

Eikä ainakaan mulle ole tullut henk. koht. sähköpostiin mitään viestiä asiasta. Tosin edelleen jos nyt oikein ymmärsin, niin en muutenkaan "kuulu joukkoon", kun on seisomakausari.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mun Gmailissa tulee Ässien spostit aina tarjoukset-kansioon, kannattaa kurkata sieltä tai roskapostista. Erikoista tosiaan että viesti on tullut juuri tuona eräpäivänä.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mun Gmailissa tulee Ässien spostit aina tarjoukset-kansioon, kannattaa kurkata sieltä tai roskapostista. Erikoista tosiaan että viesti on tullut juuri tuona eräpäivänä.

No koska tuo on tullut sulle sähköpostiin? Eihän tuossa o mitään tolkkua, että päiväys olisi samalle päivää.

Veikkaan inhimillistä erehdystä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
4.3. klo 16.52 ja lähettäjänä Porin Ässät. Erikoista on kyllä...
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Pikaisella kyselyllä muutamalta seisomakausarin omistajalta ei ole ollut mitään selkeää ilmoitusta kestotilausta. Itsellä on hämärä muistikuvan pilkahdus että mainoksessa olis aikanaan ehkä ollut pienellä jotain jatkosta, mutta kuitissa ei tästä merkintää ole. Samalla kyselykierroksella ihmeteltiin miten voi olla jatkuva tilaus jos seuraavan kausaein hinta ei ollit silloin, eikä nytkään, tiedossa. Toimistolla ollaan taas hätäilty...
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Pikaisella kyselyllä muutamalta seisomakausarin omistajalta ei ole ollut mitään selkeää ilmoitusta kestotilausta. Itsellä on hämärä muistikuvan pilkahdus että mainoksessa olis aikanaan ehkä ollut pienellä jotain jatkosta, mutta kuitissa ei tästä merkintää ole. Samalla kyselykierroksella ihmeteltiin miten voi olla jatkuva tilaus jos seuraavan kausaein hinta ei ollit silloin, eikä nytkään, tiedossa. Toimistolla ollaan taas hätäilty...

No mä olen ainakin vähän hämilläni nyt. Ei mulle tule nyt ensinnäkään mieleenkään, että jos ostan kausikortin, niin olen silloin joku kestotilaaja. Siitä olettamuksesta ainakin olen lähtenyt, että se on validi runkosarjan läpi ja sen jälkeen joko Ässät lähestyy minua kuiskutellen korvaan, että mitenkäs ensi kaudella TAI jatkan sitä itse omaehtoisesti. En muista kyllä todellakaan lukeneeni, että kauden 2015-2016 runkosarjan kausikortin ostaminen sitoo minut johonkin jatko-ostoksiin ellen peruuta "tilaustani".

No katsellaan nyt mitä tästä seuraa, vai seuraako yhtään mitään kun kontaktointia minun suuntaan ei ainakaan ole tullut asian tiimoilta.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllähän tuota kestotilausta viime kesänä varsin näkyvästi markkinoitiin. Oli omaa nimeä jakkaraan kestotilauksen merkiksi ja kaikkea...
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meille tuli perinteisellä postilla tuo kausikorttilaisen pudotuspelikirje olikohan se 2.3. Siinä lukee tuo sama "voitte tehdä peruutusilmoituksen 4.3. mennessä".

Silloin kun tilasimme tämän kauden kausikortit lomakkeessa oli kohta, jonka rastittaessaan voi tehdä kestotilauksen. Tuskin se kenellekään mikään lopullinen tuomio on, jota ei voisi purkaa halutessaan vielä tuon eräpäivän jälkeenkin.

Tuo kestotilaus on varmaan tarkoitettu sujuvoittamaan kausikorttiasiointia. Ainakin minua helpottaa, ettei tarvitse joka vuosi erikseen tilata kausikorttia tai mahdollista pudotuspelikorttia vaan se tulee automaattisesti.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Meille tuli perinteisellä postilla tuo kausikorttilaisen pudotuspelikirje olikohan se 2.3. Siinä lukee tuo sama "voitte tehdä peruutusilmoituksen 4.3. mennessä".

Silloin kun tilasimme tämän kauden kausikortit lomakkeessa oli kohta, jonka rastittaessaan voi tehdä kestotilauksen. Tuskin se kenellekään mikään lopullinen tuomio on, jota ei voisi purkaa halutessaan vielä tuon eräpäivän jälkeenkin.

Tuo kestotilaus on varmaan tarkoitettu sujuvoittamaan kausikorttiasiointia. Ainakin minua helpottaa, ettei tarvitse joka vuosi erikseen tilata kausikorttia tai mahdollista pudotuspelikorttia vaan se tulee automaattisesti.
.
Asiahan ei tietysti minulle kuulu kun en ole kausikorttilainen, mutta kommentoinpa silti:

Ei tuossa nyt oikein asianmukaista mahdollisuutta peruutukseen anneta, kun noita päivämääriä katsoo. Patarouva on varmasti oikeassa siinä, ettei kait tuo nyt mikään lopullinen tuomio ensi kauden kausarin suhteen ole, mutta kuten sanoin ei kovin hyvää kuvaa anna toiminnasta jos tuollaisella deadlinella yhtäkkiä herätään toimistolla, että "ai niin, tämä tiedotus piti hoitaa.." uutinen asiasta on julkaistu Ässien sivuilla 5.3, mikä on todella kornin näköistä

On helppo arvata miksei ensi kauden seisomakausarin hintaa ole vielä julkaistu. Siinä on kuitenkin aika kuumeinen miettiminen, että mitä sen asian kanssa tehdään.. lähinnä siis, että paljonko sen hintaa nostetaan (sillä uskon että varmasti nostetaan), koska pitää kuitenkin kyetä arvioimaan paljonko se mahdollisesti vaikuttaa myyntiin onko hinta sitten 149€ vai 199€
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
öö, ymmärsinkö nyt oikein että ainoastaan istumakausareiden omistajilta peritään automaattisesti tuo pleijarikausari? En aio itsekään ainakaan nyt heti ottaa uutta seisomakausaria, oli hinta mikä hyvänsä, koska nyt vedetään nyörit kiinni perhetilanteen takia. Voi ne tietysti koittaa periä multa 200e mutta tollasta määrää ei ole löysää tiedossa pariin kuukauteen :D

Ymmärsit oikein. Huomennahan se voi selvitä, tarviiko koko asiaa pähkäillä.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Tänään siis Pyhätössä Suomi-Slovakia peli.

Liekö lehtereitä täyttämässä vain meikäläinen ja muutama muu. Kovin hiljaista ollut tämän matsin ympärillä, vaikka harvemmin Porissa MaJu- lätkää pääsee ihastelemaan. Mitenkäs tällaisesta matsista menee lippu- ja oheistuotemyyntitulot?
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tänään siis Pyhätössä Suomi-Slovakia peli.

Liekö lehtereitä täyttämässä vain meikäläinen ja muutama muu. Kovin hiljaista ollut tämän matsin ympärillä, vaikka harvemmin Porissa MaJu- lätkää pääsee ihastelemaan. Mitenkäs tällaisesta matsista menee lippu- ja oheistuotemyyntitulot?
Kyllä se näyttäisi ihan hyvin myyneen lippu.fi:n sivuilta katottuna. Seisomakatsomosta nyt on paha arvioida, mutta eiköhän siellä vähintään 3tuhatta mee.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tänään siis Pyhätössä Suomi-Slovakia peli.

Millaisella jengillä Slovakit ovat liikenteessä? Olisiko sieltä mahdollisuus tehdä joku kaappaus, ainakin Korpilla ja kumppaneilla on aitiopaikat seurata pelaajia....
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Korpisalo on aina ollut Korppi tai Korppari. Ei koskaan Korpi. Ei koskaan.

Korppi -> Korpilla. "....ainakin Korpilla ja kumppaneilla on aitiopaikat seurata pelaajia...." Olisin toki voinut kirjoittaa Korpparilla mikäli olisin arvannut tästäkin nousevan haloon...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös