Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 274 718
  • 123 818

Ralph

Jäsen
Ihan hyvä ensimmäinen puoliaika Juventukselta, mutta vielä on 45 minuuttia Bayern Munchenilla aikaa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Vaikka aina olen Juveen uskonut välillä umpisokeastikin niin ihan tälläistä en osannut odottaa. Ei taida olla Bayernillekaan ihan jokapäiväistä olla kotona tällälailla riepoteltavana kun tosiaan taululla pitäisi olla 0-3.

No housuissa tarvis pysyä vielä 45 minuuttia ja heitän ihan pystymetsästä että isännät tulee aika lujaa ekasta minuutista lähtien.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ei se rankkareille mene, vaikka Arsenal tekisikin pari maalia. Vierasmaalisääntö nimittäin.

Mä jotenkin osasin odottaa tota;) Juvehan pudottaessaan Bayernin silottaa sopivasti Barcan tietä kohti Milanoa. Mutta tämä ilta olkoon nyt Juventuksen, sen se on ansainnut.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Mä jotenkin osasin odottaa tota;) Juvehan pudottaessaan Bayernin silottaa sopivasti Barcan tietä kohti Milanoa. Mutta tämä ilta olkoon nyt Juventuksen, sen se on ansainnut.

Juve ajattelee vain Barkan parasta. Ottamalla mynkkenit pois tässä kohtaa ni barkalla on tsäänssi finaaliin.
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kai tässä voi lähteä jo goijaa, kun ei tosta Bayernin pyörittämisestä tule mitään. Ei ne pääse millään paikoille. Juven pitäisi johtaa jo 0-3,4,5 ja pelin olla totaalisen ohi. Huomenna sitten EL:aa.

E. Eka kunnollinen keskitys.
 

Ralph

Jäsen
Vielä ei Bayern Munchen luovuta. EM-kisojen välierän 2012 uusintatulos kelpaisi.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Barcelonassa on jo ratkennut, mutta Münchenissä saadaan jännätä viime hetkille. Bayern jahtaa tosissaan tasoitusta kun hetken päästä 89' pelattu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös