La 27.2.2016 Torpedo Nižni Novgorod - Jokerit (GAME 4)

  • 53 991
  • 605

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Tosi harmittavaa, kun ohjaajalla ei ole selkeästi mitään käsitystä jääkiekosta. Ei löydy jäähyt ikinä uusintoihin, kun ei vain tiedä lajista mitään.
 

kini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Wild
41Penalty. 9.Ashton Carter (Torpedo). 5min. kneeing.

41Penalty. 9.Ashton Carter (Torpedo). 20min. game misconduct.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mitä Ashton teki?
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
eli Jesselle 2+10 päähän kohdistuneesta taklauksesta ja Ashtonille 5+20 polvitaklauksesta
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikella järjellä Ashtonille 5+20 tuosta järjettömästä kyykkäyksestä?

Mutta miten helvetissä Joensuu voi saada samasta tilanteesta 2+10 päähän kohdistuneesta taklauksesta? Russija. Normal.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
No nyt vaihdettu jäähyn syyksi butt-ending, mielenkiintoista.

edit. Ja nyt spearing, kovasti vaihtelee tilanne :D
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Negatiivinen olen minä ja siksi kun tuo joukkue ei saa luotua edelleenkään ainuttakaan hyvää maalipaikkaa. Sen sijaan omat virheet ovat luokkaa uskomattomia.
Tämä johtuu myös siitä että Torpedo puolustaa käsittämättömän hyvin. Jos laukaus saadaan maalia kohti, todennäköisesti joku sen blokkaa.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tykkään kyllä kun se kerta milloin yritetään mahdollisimman monelle suomalaiselle näyttää kohelon hienouksia ilmaiseksi niin kuvanlaatu ja muutenkin lähetys on sitten laadultaan tätä. Jättää monelle herkkähipiäisemmälle aika veemäisen kuvan touhusta. Pelin laatu jokrupokruilta sais kyllä olla parempaa
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ashton siis keihästämisestä ulos
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä olin siinä käsityksessä, että Kohelolta on tarvittaessa saatavilla HD kalustoa, joita sitten ainakin pudotuspeleissä käytettäisiin siellä missä laatu omasta takaa on tätä Nizni Novgorodissa nähtyä tasoa. Näin ei siis selvästikään ole.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tätä kuvaa katsoo, liikkuvassa kuvassa pikselit ei liikaa puuroudu, tuo ylivalottuva kuva on suurin ongelma, mutta siedettävää on.

Klisee, Jokerit tarvisi yhden maalin ja peli vapautuisi huomattavasti. Jos kaveri sen tekee, menee pari nikamaa taas selästä poikki. 3min YV tulossa erän alussa, siinä on taas paikka.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Oiskohan tuo kneeing nyt sit olevinaan kyykkäys. Jo toinen kyykkääminen Joensuun taklauksen alle.

1.erä Torpedon, Karlssonilta hyvä erä ja kyllä Jokerit nyt omaa maalinedustaa siivosi ja voitti siellä irtokiekot. 2.erän alkuun siis vajaa 2 minuuttia 4-4 peliä, sit 3 minuuttia Jokerit yv:tä. Siinä olisi paikka iskeä.

Hajosikohan Kapasen polvi siinä maalin kulmalla tapahtuneeseen polven vääntymiseen?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
^
Niin ja kneeing jne...

Kyllä tästä kuvasta pelintapahtumat näkee mut onhan tuo laadullisesti kuraa.

Paljon jäi taas parannettavaa Jokereille, peli onneksi silti 0-0. Tosin 2 miehen yv:llä olisi pitänyt tehdä se pelin avausmaali.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Torpedo on totisesti tehnyt kotiläksynsä Jokereiden pelaamisen suhteen. Se tosin vähän yllättää, että nyt ollaan neljännessä pelissä ja Erkan eväät vaikuttavat syödyiltä. Säälittävä esitys noin kokeneelta ketulta.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Mä olin siinä käsityksessä, että Kohelolta on tarvittaessa saatavilla HD kalustoa, joita sitten ainakin pudotuspeleissä käytettäisiin siellä missä laatu omasta takaa on tätä Nizni Novgorodissa nähtyä tasoa.

Huhun mukaan koodinimeä "Ilya K." kantava kaveri varasti nuo Jaroslavista katsellakseen omia maalivideoitaan junamatkan ajan. Huhu kuultu epäluotettavasta lähteestä ja ei ole vahvistettavissa.

Mitä pidempään Jokeri menee nollissa, sitä parempi Torpedolle muutenkin kuin vain päästettyjen maalien muodossa. Nimittäin tuo meno vaikuttaa siltä, että se tietty itseluottamus on nyt kateissa: kiekkoa siirretään liikaa, huolimattomuus puuttuu ja rauhallisuus ei ainakaan VHS:ltä näy. Nyt ei pitäisi puristaa stagaa, mutta noin siinä vain näyttää käyvän kun on aivan pakko voittaa ja kaveri puolustaa erittäin uhrautuvasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös