Huhut, mutut ja muut fantasiat

  • 2 304 565
  • 10 167

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joo-o, saa nähä, mutta toivottavasti jotain kuitenkin tapahtuu...oikeastaan aivan sama mitä tapahtuu, kunhan vaan jotain...mutten tämä kausi vaan rullaa eteenpäin näin.

Mulle aivan sama juuri nyt, Bertrand voi vaikka jäädä Hesaan tänään. Mikäs siinä? Uus (uudet) äijä sisään vaan, koska nyt ei oiken "nappaa" kaikille, näköjään. Meinan vaan, eilinen peli....c´moon, 0-1 ! Missä oli taistelu, missä oli apinan raivo? Siinä nyt vaan neppailtiin....60 minuuttia, ja sitten nokka kotia päin. Ei vittu.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Onhan tämä nyky joukkueurheilu mennyt vähän pelleilyksi siltä osin, että osa pelaajista heittää homman läskiksi kauden tärkeimmässä vaiheessa, tehtyään sopimuksen jonnekkin muualle seuraavasta kaidesta. Tältähän se ainakin maksavalle katsojalle joskus näyttää.

Mun puolestani esim. CB saa lähteä vaikka heti, jos meinaa loppukauden vain pelailla pois alta.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Miksi Bert saisi jäädä mielestäsi Hesaan? Me ei tulla todennäköisesti piiiiiitkään aikaan näkemään yhtä laadukasta tähteä meidän rahoilla, meidän joukkueessa, joten mun mielestä ei missään nimessä saa jäädä.

Eihän tuo ole ollut häntä itseään hetkeen, mutta mistä mahtaa johtua?

Hän on ainakin mulle silti viimeinen, josta saisi seura luopua, tosin kyllähän nuo viimeaikaiset otteet voivat johtua mahdollisesta siirrostakin. Vituttaa, kuin pientä oravaa kyllä, jos hänestä joudutaan luopumaan.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Kyllähän varmaan taas nähdään joku kauppa, niin kuin viime vuonna oli Generous-->Tarkkanen&Leinonen

Pahaa pelkään, että CB on se joka myydään. Ja Hifk todennäköinen kohde. Tänne tulee varmaankin juuri joku Moberg ja joku toinen kiekko-vantaassa pelaava nuori jätkä.
 

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Miksi Bert saisi jäädä mielestäsi Hesaan? Me ei tulla todennäköisesti piiiiiitkään aikaan näkemään yhtä laadukasta tähteä meidän rahoilla, meidän joukkueessa, joten mun mielestä ei missään nimessä saa jäädä.

No joo, heitin nyt vaan tollainen "vittu-saatana"-viesti tossa noin...onhan tietenkin Charles aivan päälikkö (edelleen) tossa jengissä. Yks juttu vaan on aika kumma, nimittäin silloin kun Charles oli loukkaantunut...juuri sillion Sport pelasi helvetin hyvin, muun muuassa sillon tuli nämä 4 peräkkäistä voittoa. Todennäköisesti tämä oli kuitenkin vaan sattuma. Mutta....nyt on kyllä pakko keksiä jotain....ihan mitä vaan, treidi/vaihtokauppa, ostoksille, mutta jotain.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siirtoraja on liigassa (ja käsittääkseni Eurooppalaisissa sarjoissa) 15.2. KHL on jo tämän kauden osalta "kiinni" eli sieltä voi olettaa pelaajia pian lipuvan pois kun pudotuspelit lähenevät. Tämä siis vastauksrna Patin pohdintaan.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Siellä on muuten Hermes hankkinut Otto Karvisen veljen Eetu Karvisen. Saas nähä olisko meillä joskus ensi kaudella kokoonpanossa Riskan veljekset ja Karviset. Toki ei taida tuo Eetu Karvinen olla ihan liiga tasoa.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Aika paskaa alkaa suolaamaan Sportin liigahistorian parasta pelaajaa siitä, että koko joukkue ei näytä mitään tunnetta Ässiä vastaan. Ai niin, silloin kun menee hyvin niin kehutaan ja vaaditaan kirjoittamaan äkkiä monivuotista jatkosopimusta, mutta heikkoina hetkinä ollaan puukottamassa selkään ja antamassa ilmaista kyytiä lentokentälle.

On Jatkoajankin taso laskenut aivan nollalukemiin, kun jotkut kolmannet tietokonemiehet scouttaavat päivät pitkät Eliteprospectista pelaajia matsibussissa kuultujen huhujen perusteella.
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Aika paskaa alkaa suolaamaan Sportin liigahistorian parasta pelaajaa siitä, että koko joukkue ei näytä mitään tunnetta Ässiä vastaan. Ai niin, silloin kun menee hyvin niin kehutaan ja vaaditaan kirjoittamaan äkkiä monivuotista jatkosopimusta, mutta heikkoina hetkinä ollaan puukottamassa selkään ja antamassa ilmaista kyytiä lentokentälle.
Täysin samaa mieltä. Tässä tilanteessa joo ulostetaan meidän top 2 hyökkääjä koska noita ratkaisijoita on muutenkin liikaa jengissä ja kaveri joka sai viime kaudella Sportin näyttämään ihan liigajengiltä. Muutenkin jos HIFK:n kanssa lähdetään vaihtokaupoille Bertistä esim. tällä kaudella niin kyllähän sen tietää miten siinä hommassa käy... kuka sieltä voisi muka tulla sisään niin että voitetaan vaihtokaupassa? Muutenhan tuossa ei ole mitään järkeä ellei sitten taustalla ole jotain ja Bert haluaa syystä tai toisesta Sportista pois...
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos Bertrandin kanssa ei saa Sport jatkosopimusta aikaiseksi ja jos kuukauden päästä pudotuspelit ovat karanneet niin silloin kannattaa myydä. Ja aiemminkin siinä tapauksessa, että vaihdossa tulisi kunnon prospekti tulevaisuutta ajatellen ja muovipussillinen rahaa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Juu, pelaajaliikennettä varmaan tulossa. Ere laittaa kohta faksin etusivulle, että on tehty viisvuotiset pahvit muutaman uuden körkön ja koiviston kanssa. Verkot heilumaan ja niin edelleen.

Niin kauan kuin on edes teoreettinen mahdollisuus pudotuspeleihin, niin Bertrandia ei pidä päästää pois edes rahasta. Puhumattakaan, että päästetään ilmaiseksi ja otetaan mobergeita ja muita KiVa-poikia "lohduksi". Sitten asia on eri, jos mitään mahdollisuuksia pudotuspeleihin ei enää teoriassakaan ole. Silloin on ymmärrettävää ja järkevääkin säästää palkkakuluissa ja päästää tähtipelaaja muualle, ja peluuttaa vaikka sitten OMIA junnuja tilalla kevätjäille asti.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Huhut kertovat Hiltusen menneen heti matsin jälkeen Sportin pukukoppiin. Oletettavasti vain onnittelemaan voitosta. Irvileuat voisivat tietenkin vääntää tästäkin tarinaa jos jonkinlaista liittyen Callen siirtohuhuihin.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei ole kuulunut mitään niistä pelaajakaupoista mistä puhuttiin ennen joulua eli kai se sitten koski sitä kariutunutta Bertrand treidiä. Jotain liikennettä saisi kuitenkin tapahtua, sillä jotain tämä joukkue edelleen tarvitsee, jotta kausi jatkuisi pidemmälle. Esim. kärkilaituri kelpaisi edelleen hyvin, kun sitä ei kerran ole vieläkään hankittu. Komulainenkin on jatkuvasti sivussa ja joukkueen kärkipelaaja, joten siinäkin yksi syy löytää uusi pelaaja.
 

jaetski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Niin kauan kuin on edes teoreettinen mahdollisuus pudotuspeleihin, niin Bertrandia ei pidä päästää pois edes rahasta.

Itse olen eri mieltä. Loukkaantumisen jälkeen Bertrand on ollut vaisu omasta mielestä, varjo entisestä. Liekö sitten motivaatio vai joku muu syy tähän. Jos hänestä saisi nyt hyvät rahat niin päästäisin menemään ja ottaisin tilalle jonkun kovan pelimiehen ensikauden kiinnityksellä.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itse olen eri mieltä. Loukkaantumisen jälkeen Bertrand on ollut vaisu omasta mielestä, varjo entisestä. Liekö sitten motivaatio vai joku muu syy tähän. Jos hänestä saisi nyt hyvät rahat niin päästäisin menemään ja ottaisin tilalle jonkun kovan pelimiehen ensikauden kiinnityksellä.
Tuo nyt on täysin absurdi skenaario. Ensinnäkään mikään ei seura ei maksa Bertrandista isoa korvausta, koska miehen sopimus päättyy tähän kauteen. Toiseksi, pätevän korvaajan löytäminen tässä vaiheessa kautta on lähes mahdotonta. Jos joku pelaaja on vielä tammikuussa ilman työnantajaa, niin pitäisi hälytyskellojen soida. Jäljelle jää käytänössä muualla flopanneet pelaajat.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Loukkaantumisen jälkeen.
Onko faktatietoa, että olisi nyt täysikuntoinen? Mä vähän väittäsin, ettei ole. Mitään tietoa mulla ei ole, mutta liike kaukalossa viittaisi siihen, ettei ole täysin kunnossa edelleenkään.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Ensi kautta koskien kuultu huhu, että Kai Kantola olisi saanut Sportilta tarjouksen. Ei tietoa luotettavuudesta, mutta kuullostaa uskottavalta.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei taida olla Bertrandilla markkinoita kuin Stadiin. En usko, että muilla on intoa mieheen, kun ensi kauden sopimus (85 % varmuus) on jo valmiina. Todennäköisesti Stadistakin yskäistään vihjaavasti, jos Bertrandia oltaisiin toiseen jengiin kauppaamassa.

Aikaisempi trade meni vissiin puihin ja HIFK:lla ei ole mitään tarvetta korottaa panoksia.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Ei taida olla Bertrandilla markkinoita kuin Stadiin. En usko, että muilla on intoa mieheen, kun ensi kauden sopimus (85 % varmuus) on jo valmiina. Todennäköisesti Stadistakin yskäistään vihjaavasti, jos Bertrandia oltaisiin toiseen jengiin kauppaamassa.

Aikaisempi trade meni vissiin puihin ja HIFK:lla ei ole mitään tarvetta korottaa panoksia.
Ei varmaan muualle yritetäkkään myydä. Jos siirtorajalla playoff viiva karannut, niin varmaan Sport suostuu treidaamaan johonkin junnuihin.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Ensi kautta koskien kuultu huhu, että Kai Kantola olisi saanut Sportilta tarjouksen. Ei tietoa luotettavuudesta, mutta kuullostaa uskottavalta.

Olen myös ymmärtänyt, että Kantolan nimi on vahvasti Sportin papereissa mitä kiinnostukseen tulee. Kantolan puolesta on sitten vaikeampi sanoa. Ainakin Sportissa hän saisi pelata omilla vahvuuksillaan isossa roolissa. Ehkä sopivista vahvistuksista realistisin kotimainen kärkipelaaja liigassa Sportille.

Olisi kyllä mieluisa hankinta, sikäli kun edes joku tällainen vähän korkeamman kaliberin liigaukko on meille ensi kaudeksi tulossa.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Olen myös ymmärtänyt, että Kantolan nimi on vahvasti Sportin papereissa mitä kiinnostukseen tulee. Kantolan puolesta on sitten vaikeampi sanoa. Ainakin Sportissa hän saisi pelata omilla vahvuuksillaan isossa roolissa. Ehkä sopivista vahvistuksista realistisin kotimainen kärkipelaaja liigassa Sportille.

Olisi kyllä mieluisa hankinta, sikäli kun edes joku tällainen vähän korkeamman kaliberin liigaukko on meille ensi kaudeksi tulossa.
Tämä kausihan on ollut Kantolalta todella heikko, mikä antaa kyllä Sportille mahdollisuuden saada hänet tänne naarattua. Ilveksessä tuskin jatkaa, mitä olen ymmärtänyt ja Sport kaiketi on kaavailemassa Kantolaa sitten yläkenttiin, niin vastuuta olisi tulossa. Parhaimmillaan Kantola on tuollainen Vänttismäinen maalintekijä ja iskee tehoja, joten toivotaan, että huhussa on perää.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Tämä kausihan on ollut Kantolalta todella heikko, mikä antaa kyllä Sportille mahdollisuuden saada hänet tänne naarattua. Ilveksessä tuskin jatkaa, mitä olen ymmärtänyt ja Sport kaiketi on kaavailemassa Kantolaa sitten yläkenttiin, niin vastuuta olisi tulossa. Parhaimmillaan Kantola on tuollainen Vänttismäinen maalintekijä ja iskee tehoja, joten toivotaan, että huhussa on perää.

Näin juuri. Nyt olisi hyvä tilaisuus saada Sportille kohtuullisin ehdoin kova kotimainen kärkiukko ensi kaudelle. Luulen vähän, että Kantola on ottanut aika raskaasti tämän kauden ja Bluesin tilanteen eikä ainakaan mitenkään iloiselta vaikuttanut paluusta Ilvekseen. Tuskin jatkaa siellä. Rivien välistä tulkittuna eräästä YLE Puheen haastattelusta sai vähän sellaisen kuvan, että raskas kausi menossa, mikä osaltaan varmasti selittää tehojen puuttumisen. Varmaan Kantolallekin maistuisi välillä pelata jengissä, missä voi voittaakin jotain - ja toki Sportissa voikin *hymiö*. Mutta täällä saisi ainakin vaan antaa palaa ja pelata kuten osaa.

Bluesista puheenollen, olen itse mielessäni sovitellut Talajaa myös Sportiin sopivana pelajana. Tosin Jokeri-pestistä päätellen miehellä itsellään on vähän toisenlaisia suunnitelmia kuin liigan peräpään jengi. Mutta miten sitten Talaja jatkossa mahtunee Jokereihin? Kantolaan ja Talajaan molempiin nyt ei varmaankaan ole taloudellisesti mitään saumoja, ja kyllä kuitenkin Kantolan mielummin ottaisin jos valita saisi. On selkeämpi ratkaisupelaaja ykköskenttään.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Siis Kantolan Kai, Kai Kantola?! Ette ole tosissanne? Hyi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös