Ma 28.12.2015 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 101 991
  • 1 041
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos Suomessa olet, niin taidat olla vähän myöhässä noitten kännien kanssa?
Kato saatana, olin jo niin kännissä etten etes huomannu paljon kello oli. Noh, huomenna uusi yritys :D
 

sinikettu

Jäsen
7.17 meni 3-1->3-5 ja J.Jalonen ei nää aiheelliseksi vaihtaa maalivahtia/ottaa aikalisää. Mun päähän käsittämätöntä.
Minä en oikein ymmärrä tuota aikalisästä meuhkaamista. Tuollahan on kokoajan aikalisän mittaisia taukoa. Miksi vitussa se aikalisä pitäisi turhaan käyttää, kun sitä voi oikeasti tarvia esimerkiksi ottelun viimeisillä minuuteilla.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Aivan järkyttävän paljon saa käyttää mailaa Pulju-Aho-Laine-ketjua vastaan. Puolen minuutin aikana varmaan 3-4 selvää koukkaamista

Tähän kiinnitin itsekin huomiota ja valitettavasti se menee nykypäivänä pitkälti niin, että jääkiekko pelissä vihelletään sama määrä jäähyjä molemmille joukkueille, riippumatta siitä kumpi rikkoo enemmän. Ja se kumpi on ylivoimapelissä parempi voittaa ja Venäjän ylivoima on kyllä aivan murhaavalla tasolla.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tuo ykkösketju vaan on ihan yössä. Auttaisiko sentterin vaihto vai mistä kiikastaa? Jotain kuitenkin täytyisi tuolle tehdä, että alkaisi toimia.

Ei auta sentterin vaihto kun ykköstähti Rantanen aivan yössä, ja Kapanen yrittää yksin. Nyt herätys potkua kermaperseille, haalarit päälle ja hommiin.
 
Kyllä tuo ykkösketju vaan on ihan yössä. Auttaisiko sentterin vaihto vai mistä kiikastaa? Jotain kuitenkin täytyisi tuolle tehdä, että alkaisi toimia.
Jotain todellakin pitäisi tehdä, tosin mielestäni Hintz se paras mies tuosta kolmikosta on ollut.
 

Plair

Jäsen
Missä on Rantasen ja Hintzin vuoden takainen peli-ilo? Ihan yössä molemmat. Suomen alivoima aivan liian passiivista ja Vehviläinen ei ota rantapalloakaa kiinni tänään. Kähkönen sisään kolmanteen erään, kiitos.
 

Ralph

Jäsen
3-1-tilanteessa ylivoimalla suomalaisista huokui ylimielisyys. Venäjä kiitti alivoimalla ja suomalaisista huokuikin pelko. Siitä turha jäähy, liian monta pelaajaa jäällä, ja peli tasan. Näin se vaan menee.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En minä nyt ihan liikaa Vehviläistä osaa syyttää. Aivan järkyttävän paskaa puolustamista enemmänkin.

Sama, mutta olisin Jalosen asemassa silti reagoinut ja vaihtanut Kähkösen (tai kuka ikinä siellä kakkosena onkaan) luukulle viimeistään Venäjän viidennen maalin jälkeen. Ei nuo nyt täysin Vehviläisen piikkiin mene, mutta eipä toi erä häneltä(kään) mitään timanttista suorittamista ollut.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Sebastianin Aholta nöyrää puolustamista AV-maalissa.
 

Sassa Barkov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tää kääntyy vielä. Vähän sekotetaan ykköstä ja kolmosta. Maalivahti vaihtoon herätyksenä. Jatkoille menee. Mää luotan noihin jätkiin. Turha sen enempää Vehviläistä syyttää siinä missä muitakaan. Huono erä ja tehokas Venäjä.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Enpä ole JYPin pelejä katsellut, mutta onhan nuo Vehviläisen tilastot aika kovannäköiset tältä kaudelta: 15 ottelua, 1.79 GAA ja 93.8 torjunta%. Sen lisäksi kovaa suorittamista u18-kisoista ja nämäkin kisat alkoivat nollapelillä. Mites nuo harjoitusmatsit ennen kisoja? Nehän ei Suomelta ihan putkeen mennyt, pelasiko Veini niissä ja jos, niin miten?
 

Snagari

Jäsen
Minä en oikein ymmärrä tuota aikalisästä meuhkaamista. Tuollahan on kokoajan aikalisän mittaisia taukoa. Miksi vitussa se aikalisä pitäisi turhaan käyttää, kun sitä voi oikeasti tarvia esimerkiksi ottelun viimeisillä minuuteilla.
Mitä vitun hyötyä siitä on "ottelun viimeisillä minuuteilla" jos toisessa erässä vastustaja lyö jokaisella laukauksella kiekkoa reppuun ja peli pahimmassa tapauksessa ohi?
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Mistä näitä selvännäkijöitä sikiää..omanpään virheet pois ja hyvää tulee. Ilman sitä jäähyn jälkeistä sekoilua, tää oli mun silmään täysin suvereeni erä Suomelta. Suomi hallitsee jokaista osa-aluetta. Nopeat kontrolloidut lähdöt vielä vähän takeltelee, mutta pienellä viilauksella näyttää hemmetin hyvältä.

Tämä selvännäkijä vain ymmärtää jääkiekosta hieman enemmän kuin sinä, minun silmääni Suomi ei hallinnut lähellekään jokaista osa-aluetta ja käsittääkseni Venäjä johtaa kolmanteen lähdettäessä 5-3? Kahdella hyvällä hyökkääjällä ei jääkiekkopelejä voiteta kovinkaan usein.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Huvittavaa lueskella kuinka jengi on täällä lähes teurastamassa maalivahtia ja kaikkia muitakin kenttäpelaajia. Muistakaahan palstaveljet, että kyseessä on kuitenkin U20 kisat, joissa normaalistikkin virheitä sattuu junnuille eikä ole yhtä tasaista suorittamista kuin aikuisten kisoissa tahikka matseissa. Joten löysätääs kaikki vähän kravaattia, ei pidä ottaa liian vakavasti. :')
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Valtonen on kyllä turhin "asiantuntija" studiossa mitä voi olla. No ehkä Mika Saukkonen vetää vertoja. Ei mitään muuta sanottavaa kun se minkä kaikki näkee muutenkin.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Luotto oli Vehviläiseen, mutta Hämeenlinnassa kun katsoin peliä, niin jotenkin ei osaa tehdä itsestään isoa, ylisijoittumista ja muutenkin ongelmia. Okei, vähän vetoja ja kylmänä, mutta nää kisat nyt näyttää tullee liian nopeasti ja Kähkönen on todennäköisesti se meidän tämän vuoden "the" veska, tässä olis pitänyt valmentajankin nähdä ja reagoida.

Ja mitä tulee ykköskenttään, kyllä Rantanen ja Kapanen ovat ihan itse paskoja, ei se sentteristä ole kiinni vaikka ehkä tohon voisi jotain muutakin kokeilla. Rantaselta todella tahdotonta peliä, kiekko ei pysy ollenkaan lavassa ja alivoimamaalissa Rantanen kaatui, menetti kiekon ja jäi nukkumaan. Pakko olla aikaero mikä painaa, ei se noin paska voi olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös