To 8.10.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 25 570
  • 291

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumalauta miten hyvä ylivoima JYPiltä! Uskomatonta. Ja palkinnoksi maali. Tuota ennen oli jo Pihlmanilla todella hyvä tontti parhaalta sektorilta mutta Länkinen torjui hyvin.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tuo Dixon ei kyllä täytä ulkomaalaisvahvistuksen kriteerejä tällä hetkellä.
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitähän Synergialla on oikeen harjoiteltu kauden ja kesän aikana kun yv menee suomeksi sanottuna pelistä toiseen päin vittua?

Paitsi tässä pelissä. Oon ollu ihan ihmeissäni kun JYPillä on ollu paremmat maalipaikat yv:llä kuin vastustajalla. Vastustaja ei oo tässä pelissä laukonu kertaakaan av:lla tolppaan tai päässy ylivoimahyökkäykseen. Ja nyt tehtiin jopa maali. Todella outoa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ruvetaanko pelaamaan välillä? 0-3 ei ole mahdoton tulos, mutta se vaatii kunnon ryhdistäytymistä.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Uskotteko kotona? 0-2

En ole ehtinyt seurata ottelua kovin tarkasti mutta en vittu usko, taululla 0-3??? MITÄ HELVETTIÄ :D Maalit näin juuri ja juuri sivusilmällä. Ollaanko siis painostettu vai miten peli on muuten sujunut?? Vai onko HIFK vaan huono?
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu miten vieraskoreat IFK ja tuomarit tänään.

Ai kun tuomarit ei vihelläkkään aina kun yleisö viheltää, voih.. Päivänselviä kaikki HIFK jäähyt. Varmaan pari koukkua ois voinut myös JYPille viheltää enemmän, mutta tää noita nyt jää viheltämättä joka pelissä.

Noh, vielä erä jälkellä ja jos HIFK saa maalin tai pari nopeasti niin aivan varmasti alkaa JYPillä tutisemaan.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Perkele kun ei uskaltanut 0-0 tilanteessa pistää muutamaa kymppiä jypille jollain reilusti päälle 4:n kertoimella
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumalauta olen kännissä keskellä duuniviikkoa. Olen nimittäin nähnyt sellaisia harhoja, että Ramstedt on ajanut KAKSI kertaa jo maalille.

Milloin viimeksi? Keväällä?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuomiot ollut ok mutta viheltämättä jätetty pari aika selkeää paikkaa. Ei mitään ratkaisevaa. Lähinnä ottaa päähän.
Mun mielestä äsken ylivoimalla olisi voinut viheltää toisen JYP rangaistuksen, mutta muuten aika hyvin vihelletty.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mikä tuomio ollut väärä? Vai onko jotain JYPin kolttosia jäänyt mielestäsi viheltämättä?
Pari jäähyä jäänyt ehkä tosiaan viheltämättä JYPille. Toisaalta viimeinen koukkaamisjäähy tuli kevyesti.

Ihan hyvin tuomarit ovat toimineet kokonaisuus huomioon ottaen.
 

Puta Madre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYJ
Jumalauta olen kännissä keskellä duuniviikkoa. Olen nimittäin nähnyt sellaisia harhoja, että Ramstedt on ajanut KAKSI kertaa jo maalille.

Milloin viimeksi? Keväällä?

Parasta ajaakin, kun niin laiskasti pelannut tähän asti, muun muassa ensimmäisen maalin aikana. Tuo kaveri on niin sysipaska ollut koko ajan, olisi varmaan pitänyt päästää se sinne KHL:n vaikka kukaan ei halunnut. Aivan paska, haittaa enemmän juuri nyt kuin hyötyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös