Pe 7.8.2015 Otteluseuranta (Pitsiturnaus)

  • 26 724
  • 150

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Hehe Tepsin tasotus tuli alle sekuntti summerin soinnin jälkeen. Sport finaaliin Rekosen (Körkkö) maalilla.

Järvinen ollut Sportin pelastus. Eka pelissä hapuilua sen jälkeen ollut hyvä. Vähän vaan pelottaa Sportin puolesta jos ei Timo Niemeä uskalleta peluuttaa edes 30min peleissä :D
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
SPO-TPS 1-0

Se siitä Pitsiturnauksesta sitten. Mikä helvetin Sport-peikko TPS:a mahtaa vaivata? Olisiko nyt viimeisen vuoden saldo (harjoitusottelut mukaan luettuina) kahdeksan keskinäistä ottelua, joista TPS on voittanut kaksi?!? VITTU!!!
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
SPO-TPS 1-0

Se siitä Pitsiturnauksesta sitten. Mikä helvetin Sport-peikko TPS:a mahtaa vaivata? Olisiko nyt viimeisen vuoden saldo (harjoitusottelut mukaan luettuina) kahdeksan keskinäistä ottelua, joista TPS on voittanut kaksi?!? VITTU!!!

Eikö nämä jälkianalyysit kuuluisi tuonne toiseen ketjuun eikä otteluseurantaan?
Edit: ei ollut tarkoitus "moderoida" vaan osoittaa ettei ketjuihin kuuluvut jutut ole aina ihan niin selviä..
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Eikö nämä jälkianalyysit kuuluisi tuonne toiseen ketjuun eikä otteluseurantaan?
Öh... viesti on kirjoitettu suunnilleen samalla kellonlyömällä kun SM-liigan tulospalvelu näytti peliaikaa olevan jäljellä 00:00. Kaksi kirjoittajaa taisi ehtiä ennen mua kommentoimaan juuri päättynyttä ottelua. Lisäksi varmasti näkee, että viesti on kirjoitettu vielä tappio-ottelun tuottamissa tunnekuohuissa.

Mun mielestäni kyseisessä viestissä ei ole pätkääkään mitään "jälkianalyysiä" - enkä mä sitä paitsi usko, että pikkutekstin heittäminen ~2min sisään loppuvihellyksestä on mitään oikeaa "jälkianalyysiä". Kunhan nyt jostain syystä vain halusit (yrittää) vittuilla.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Herra Kettu on oikeassa... Pilkunnussiminen on saanut monet poistumaan palstalta! Pelkkä päteminen on perseestä, mutta kommentoikaa peliä jos näätte! Itse en näe...
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Nyt täytyy sanoa, että Hakulinen olisi pitänyt heittää ulos. Olen ehdottomasti kovan pelin ystävä, mutta tuollaiset aivotärähdys-riskillä varustetut lentävät kyynärpäät pitäisi jättää pois Liigasta, puhumattakaan Pitsiturnauksesta.

Ja Pelicans vaikuttaa löytäneen hyvät ulkkarit.
 
Viimeksi muokattu:

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Blood on pelannyt vakuuttavasti. Varmaa pelaamista yhdistettynä pohjois-amerikkalaisen stay-at-home pakin jämäkkyyteen ja särmiin, tykkään!
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Voi Pelicans kun olitte paskoja rankkareiden vetäjiä. Olisi ollut kiva saada uusi vastus, mutta nyt joudutaan taas jotain Lukkoa vastaan läpsyttelemään.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Öh... viesti on kirjoitettu suunnilleen samalla kellonlyömällä kun SM-liigan tulospalvelu näytti peliaikaa olevan jäljellä 00:00. Kaksi kirjoittajaa taisi ehtiä ennen mua kommentoimaan juuri päättynyttä ottelua. Lisäksi varmasti näkee, että viesti on kirjoitettu vielä tappio-ottelun tuottamissa tunnekuohuissa.

Mun mielestäni kyseisessä viestissä ei ole pätkääkään mitään "jälkianalyysiä" - enkä mä sitä paitsi usko, että pikkutekstin heittäminen ~2min sisään loppuvihellyksestä on mitään oikeaa "jälkianalyysiä". Kunhan nyt jostain syystä vain halusit (yrittää) vittuilla.

No mitä sitten sinne toiseen ketjuun sitten kuuluisi, jos ei analyysit suosikkijoukkueesi esityksistä turnauksessa kokonaisuudessaan? Kerroit miten ottelu päättyi ja laitoit yleisanalyysiä TPS:n pelistä, vaikka kyseessä on otteluseurantaketju. Vittuilen siksi koska vittuilit muille että mitkä viestit kuuluu mihinkin ketjuun, ja silti itse pistät väärään ketjuun. Minulle se on ihan sama mihin ketjuun kukakin kirjoittaa mitä mutta jos linkität toiselle vittuillessasi sääntöjä niin suosittelisin pitää ns oman pesän puhtaana eli seurata niitä sääntöjä. Tämä on kyllä täysin offtopic nyt.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
No mitä sitten sinne toiseen ketjuun sitten kuuluisi, jos ei analyysit suosikkijoukkueesi esityksistä turnauksessa kokonaisuudessaan? Kerroit miten ottelu päättyi ja laitoit yleisanalyysiä TPS:n pelistä, vaikka kyseessä on otteluseurantaketju.
Tä?

Mitä kuuluu Otteluketjuun? Matsiennakot, kokoonpanot, jälkipelit, otteluanalyysit jne.

Mitä kuuluu Otteluseurantaketjuun? Matsin aikainen liveseuranta (JEEE!!!1! Plösö teki 1-0) ja otteluiden lopputulokset (SPO-TPS 1-0 - se siitä Pitsiturnauksesta sitten) jne.

Missä välissä mä olen vääntänyt "yleisanalyysiä" TPS:n pelistä Otteluseurantaketjuun? Sitä paitsi asiaviestin kirjoittaminen paskaketjuun ei ole kiellettyä - paskaviestin kirjoittaminen asiaketjuun sitä vastoin...

Sä olet ollut rekisteröityneenä palstalle hieman reilut kolme kuukautta. Mä kyllä kehottaisin sua kasvattamaan munakarvat ennen kuin alat päteä jollekin 13+ vuotta ja 6.500+ viestiä kirjoittaneelle palstaveteraanille säännöistä tai niiden tulkinnoista. Off-topic päättyy tässä ketjussa mun osaltani NYT!!!

Kiihkeää Pitsiturnaus-finaalia Rauma ja Vaasa!
Pistäkäähän finaalissa iltapaskojen huomiset lööpit uusiksi!
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Herra Kettu on oikeassa... Pilkunnussiminen on saanut monet poistumaan palstalta! Pelkkä päteminen on perseestä, mutta kommentoikaa peliä jos näätte! Itse en näe...

Homma lähti siis viestistä missä "herra kettu" itse ohjeisti mitä saa kirjoittaa ja minne mutta ei osannut itse seurata ohjeitaan. Minä en ole pilkkua nussinut paitsi sarkastisesti huomauttaessani 13+ vuotta ja 6500+ viestiä kirjoittanutta nimimerkkiä siitä että toimii eri tavalla kuin opettaa. Olen hämmentynyt.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Homma lähti siis viestistä missä "herra kettu" itse ohjeisti mitä saa kirjoittaa ja minne mutta ei osannut itse seurata ohjeitaan. Minä en ole pilkkua nussinut paitsi sarkastisesti huomauttaessani 13+ vuotta ja 6500+ viestiä kirjoittanutta nimimerkkiä siitä että toimii eri tavalla kuin opettaa. Olen hämmentynyt.
Lopeta jo.

Sportilla Niemi maalissa finaalissa. Me ollaan hävitty tää peli.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Homma lähti siis viestistä missä "herra kettu" itse ohjeisti mitä saa kirjoittaa ja minne mutta ei osannut itse seurata ohjeitaan. Minä en ole pilkkua nussinut paitsi sarkastisesti huomauttaessani 13+ vuotta ja 6500+ viestiä kirjoittanutta nimimerkkiä siitä että toimii eri tavalla kuin opettaa. Olen hämmentynyt.

Oletko sä ihan järjissäsi? @Mr.Fox ei ole kyllä mitään yleisanalyysiä tänne kirjoittanut, vai onko yleisanalyysi mielestä, kun kertoo ettei TPS ole voittanut Sporttia viimeisestä kahdeksasta ottelusta kuin kaksi kertaa. Mitä analyyttistä tuossa on? Miten tuosta tulee ilmi miten TPS on tänään pelannut? Jos vittuilet, vittuile edes aiheesta. Olisi myös fiksua lukea alkuun moderaattorien ohjeistuksen koskien juurikin ottelu- ja otteluseurantaketjuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös